kolejna kontrola policyjna

Data: 2015-04-02 10:40:52
Autor: Andrzej Ozieblo
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-02 o 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam
w plecaku...

I to jest niestety kolejny dowod na zacofanie cywilizacyjne naszego kraju i jego organow. Wstyd jak beret - chcialoby sie powiedziec. Po zatrzymaniu mnie niedawno (opisywalem przypadek) napisalem list w tonie "nie przynoscie wstydu Polsce" do Wojewody. Wciaz czekam na odpowiedz. :)

Przy okazji przeczytalem opowiesc pewnej Szwedki (Szwedka prawdziwa, nie zadna polska emigracja), ktora pracowala przez pewien czas w Krakowie i ktora zatrzymano po niewielkim spozyciu. Bardzo ciekawy wywiad niezle charakteryzujacy nasze polskie buractwo. Warto poczytac: http://ibikekrakow.com/2012/07/09/szwedzka-kultura-rowerowo-alkoholowa/

Data: 2015-04-02 03:30:13
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 10:41:04 UTC+2 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:

Po zatrzymaniu mnie niedawno (opisywalem przypadek) napisalem list w tonie "nie przynoscie wstydu Polsce" do Wojewody. Wciaz czekam na odpowiedz. :)

Drogi Andrzeju masz niezwykłą okazję do zaprezentowania i nam jego treści.

Data: 2015-04-02 13:01:51
Autor: Andrzej Ozieblo

Why not. :) https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxc0pWWWU0azJZOW8/view?usp=sharing

Data: 2015-04-02 09:54:09
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 13:02:02 UTC+2 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:

> Drogi Andrzeju masz niezwykłą okazję do zaprezentowania i nam jego treści.
Why not. :) https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxc0pWWWU0azJZOW8/view?usp=sharing

Bardzo rzeczowo i konkretnie napisane! Podoba mi się!

Data: 2015-04-02 14:49:39
Autor: bans
W dniu 2015-04-02 o 13:01, Andrzej Ozieblo pisze:

Why not. :)
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxc0pWWWU0azJZOW8/view?usp=sharing

Żenujące skomlenie,w  dodatku osoby WINNEJ. Miałbyś trochę honoru, żeby choć tym się publicznie nie chwalić.

--
bans

Data: 2015-04-02 15:14:13
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2015-04-02 o 14:49, bans pisze:
[...]

Nie z wlasnej inicjatywy. Zostalem o to poproszony. ;)

Data: 2015-04-03 20:27:37
Autor: PeJot
[...]

Daj spokój, po prostu Andrzej ma źle skonfigurowaną datę w komputerze. Na 1.04 byłoby jak znalazł :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-04-02 11:32:10
Autor: bans
W dniu 2015-04-02 o 10:40, Andrzej Ozieblo pisze:

I to jest niestety kolejny dowod na zacofanie cywilizacyjne naszego
kraju i jego organow.

Stawiasz sprawę na głowie, to nie działanie policji jest dowodem na zacofanie tego kraju, to działanie jest _reakcją_ na to zacofanie.

--
bans

Data: 2015-04-02 15:35:11
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2015-04-02 o 11:32, bans pisze:

[...]

To prawda. Policja reaguje wg swoich procedur (wykluczjac mozliwa samowolke czy nadgorliwosc czy po prostu glupote, od ktorej nikt do konca nie jest wolny, policja tez). I one kaza karac rowerzystow jadacych w absolutnie bezpieczny sposob przez przejscie dla pieszych, pieszych przechodzacych na czerwonym przy zerowym ruchu, rowerzystow po spozyciu niewielkich ilosci alkoholu, itp. Takie maja procedury i zalecenia. Skad? Od przelozonych. A przelozeni? Bo tak nakazuja ich przelozeni (np. ministrowie), taka jest tradycja i uwazanie. To sie zmienia, ale wolno. Kompromitujaco na prawie 20-letnie uczestnictwo w kregu krajow, ktore to lepiej rozwiazaly i z ktorych ciezko idzie nam kopiowanie. Przynajmniej tego. I dlatego w szczerej rozmowie ze Szwedem, Niemcem, Francuzem czy Anglikiem, a sporo takich odbylem w trakcie spozywania (ale bez rowerow :)), dowiesz sie, ze takie postepowanie policja wynika z naszej "komunistycznej" zaszlosci i faszystowskiego podejscia (vide slowa Szwedki). A mnie jest po prostu wstyd. Co wiecej moge powiedziec. I dlatego staram sie wlasnym przykladem (jezdzac np. po przejsciu na czerownym, pod prad, po chodnikach, po umiarkowanym spozyciu) naprawiac owe polskie, postkomunistyczo-faszystowskie zacofania. :)

Data: 2015-04-02 11:55:14
Autor: JDX
On 2015-04-02 10:40, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
[...]
Eeee tam, sam list to za mało. Trzeba było jeszcze się oflagować i
rozpocząć głodówkę. :-D Zbudowanie miasteczka namiotowego przed Urzędem
Wojewódzkim też by pewnie nie zaszkodziło. :-D

Data: 2015-04-02 12:34:43
Autor: johnkelly
kolejna kontrola policyjna
Nie przeginajcie. Takie działania Policji, to bardzo często efekt włamania we względnie niedalekiej okolicy. Mają zwracać uwagę na odchylenia od normy, względnie z grubsza odpowiadających opisowi.

Ze dwa lata temu jechałem przez Wawę po zmroku i trzy kontrole zaliczyłem - funkcjonariusz z ostatniej wyjaśnił, że skradziono samochód, w związku z czym skontrolowano mnie, bo mój był podobny.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
........ johnkelly(at)wp.pl ........ kontakt(at)maciejrozalski.eu .......
................... blog GOwOM: maciejrozalski.vot.pl ...................

Data: 2015-04-02 12:55:33
Autor: bans
W dniu 2015-04-02 o 12:34, johnkelly pisze:

Nie przeginajcie. Takie działania Policji, to bardzo często efekt
włamania we względnie niedalekiej okolicy.

Jesteś kompletnie impregnowany na sarkazm.

--
bans

Data: 2015-04-02 21:58:25
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <551d120c$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>,

On 2015-04-02 10:40, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
> [...]
rozpocząć głodówkę. :-D Zbudowanie miasteczka namiotowego przed Urzędem
Wojewódzkim też by pewnie nie zaszkodziło. :-D

E, jeden namiot to jescze nie jest zadne miasteczko.
--
TA

Data: 2015-04-02 13:06:29
Autor: Bartolomeo
[...]

Czytałeś to dokładnie?

"KL: W grudniu _wypiłem_ 2 wina do obiadu, potem wieczorem 3 piwa i ok. 1 w nocy zatrzymano mnie w okolicach Wawelu. "

Ja po takiej ilości alko (a ważę 90kg) pojechałbym taksówką mimo że nie jestem za karaniem rowerzystów.
Kobieta siebie usprawiedliwia. Nie dość, że alkoholiczka (upija się regularnie w weekendy a czasem w tygodniu) to jeszcze problemy z tożsamością płciową - typowa Szwedka :D

AŁ: A ile w praktyce można wypić by jechać rowerem w bezpieczny sposób?
KL: Dla mnie granicą jest 5-6 piw

Hehe

Data: 2015-04-02 09:19:20
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 13:06:31 UTC+2 użytkownik Bartolomeo napisał:

AŁ: A ile w praktyce można wypić by jechać rowerem w bezpieczny sposób?
KL: Dla mnie granicą jest 5-6 piw

Moze to zalezy od piwa, ale ja raz wracalem z Zelaznej na Przyczolek
po 4-5 piwach (nie pamietam dokladnie). Jechalem, owszem, calkiem
prosto, ale w okolicach Ronda Waszyngtona przylapalem sie na nierozejrzeniu sie na skrzyzowaniu, oraz stwierdzilem, ze jednak
ogolnie slabiej kontroluje sytuacje na drodze i mam wyraznie
opoznione reakcje.

Zatem, mimo iz waze stofafnascie kilo, moim limitem sa dwa-trzy piwa...

Data: 2015-04-03 03:47:10
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 18:19:23 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Moze to zalezy od piwa, ale ja raz wracalem z Zelaznej na Przyczolek
po 4-5 piwach (nie pamietam dokladnie).

Mysle, ze owa Szwedka miala na mysli male piwa. 5-6 duzych to naprawde duzo.. Zdarzalo mi sie wracac po takich ilosciach na rowerze. Jechalem rzecz jasna oplotkami. Nie, nie przewracalem sie, mysle ze pewniej sie czuje jadac na rowerze niz idac, ale umysl mialem dobrze zaciemniony. Czasem zreszta nie ilosc alkoholu decyduje o naszym stanie. Bywa, ze jedno piwo na pusty zoladek powoduje niezly zawrot glowy.

A odnosnie zagrozenia dla innych ze strony pijanych rowerzystow czy pieszych. Fakt, sa. Kolega taksowkarz, dawno, jeszcze za glebokiej komuny, zabil jednego takiego, ktory ni stad ni zowad przewrocil mu sie pod jadacy samochod. Zostaje na cale zycie.

Data: 2015-04-03 11:50:17
Autor: MichałG
rmikke pisze:
[...]

no i dobrze, tak powinno byc. A teraz pomysl szybko jaki skutek może miec nierozejrzenie sie na rowerze a jaki za kierownicą samochodu.

PozdraiamM

Data: 2015-04-03 08:21:03
Autor: rmikke
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 11:50:21 UTC+2 użytkownik MichałG napisał:
rmikke pisze:
> [...]
no i dobrze, tak powinno byc. A teraz pomysl szybko jaki skutek może miec nierozejrzenie sie na rowerze a jaki za kierownicą samochodu.

Za kierownicą nie siadam nawet po dwóch piwach.
Od jakiegoś czasu unikam również prowadzenia, kiedy jestem niewyspany..

Data: 2015-04-03 19:15:47
Autor: Piotr Kosewski
On 2015-04-03 11:50, MichałG wrote:
no i dobrze, tak powinno byc. A teraz pomysl szybko jaki skutek moĹźe
miec nierozejrzenie sie na rowerze a jaki za kierownicą samochodu.

*Może* mieć taki sam.
Wyjedziesz rowerem przed cysternę z gazem. Kierowca odruchowo odbije,
wjedzie na torowisko i zderzy się czołowo z tramwajem. Cysterna się
rozszczelni i spadnie na nią zerwana trakcja.
Zginą wszyscy w pierwszym wagonie w tramwaju, większość w pojazdach w
promieniu kilku metrĂłw i poza pojazdami w promieniu 20-30 metrĂłw.
W przypadku omawianego Ronda Waszyngtona w Warszawie, w godzinach
szczytu może to być około 200 osób.

:D

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-04-03 12:55:34
Autor: rmikke
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 18:15:08 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:
On 2015-04-03 11:50, MichałG wrote:
> [...]

rozszczelni i spadnie na nią zerwana trakcja.
Zginą wszyscy w pierwszym wagonie w tramwaju, większość w pojazdach w
promieniu kilku metrów i poza pojazdami w promieniu 20-30 metrów.
W przypadku omawianego Ronda Waszyngtona w Warszawie, w godzinach
szczytu może to być około 200 osób.

Jakie to szczęście, że jechałem tamtędy o godzinie, kiedy porządne
cysterny smacznie śpią, zamiast szwendać się po Rondoe Waszyngtona.
Tramwaje też.

Data: 2015-04-03 19:00:37
Autor: Budzik
kolejna kontrola policyjna
Użytkownik Piotr Kosewski piotr.kosewski@mail.nowhere ...

[...]

Moim zdaniem zdecydowanie zbyt mało zdemonizowana ta historia.
Koniecznie powinno być w poblizu przedszkole. I moze jeszcze szpital!

Data: 2015-04-04 00:44:15
Autor: Piotr Kosewski
On 2015-04-03 21:00, Budzik wrote:
Moim zdaniem zdecydowanie zbyt mało zdemonizowana ta historia.
Koniecznie powinno być w poblizu przedszkole. I moze jeszcze szpital!

W pierwszej wersji cysterna miała wjechać w procesję, ale jeszcze bym
kogoś uraził. :D

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-04-03 22:00:39
Autor: Budzik
[...]

Trzeba uwazac! Juz lepiej krzywdzić dzieci niż kościól ;-P

Data: 2015-04-04 11:20:04
Autor: Alf/red/
W dniu 2015-04-03 o 19:15, Piotr Kosewski pisze:
nierozejrzenie sie na rowerze a jaki za kierownicą samochodu.

*Może* mieć taki sam.
Wyjedziesz rowerem przed cysternę z gazem.

Zamień rowerzystę na pieszego. Czy tramwaj ocaleje?

--
Alf/red/

Data: 2015-04-04 17:22:08
Autor: Piotr Kosewski
On 2015-04-04 11:20, Alf/red/ wrote:
Zamień rowerzystę na pieszego. Czy tramwaj ocaleje?

Oczywiście nie.
Pieszy jest jeszcze gorszy, bo szybko zmienia kierunek ruchu. :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-04-07 13:08:21
Autor: MichałG
Piotr Kosewski pisze:
On 2015-04-03 11:50, MichałG wrote:
[...]

Nie cysterna ale konwĂłj wiązacy bombe atomową.... teraz moĹźesz zaszalec    :-)

Data: 2015-04-02 13:25:35
Autor: MichałG
Bartolomeo pisze:
[...]

jak widać niektórzy(e) nie dostają małpiego rozumu po jednym kieliszku.......

pozdrawiamM

Data: 2015-04-02 14:47:33
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2015-04-02 o 13:06, Bartolomeo pisze:

[...]

Ale tez nie mowi jakie to byly piwa. Jesli te nasze polskie male (0.33 l) i nie mocne (czyli w granicach 5.5 promila) to duzo tego nie bylo.

Dla mnie (tez waze ok. 90 kg) bezpieczna granica jest wypicie 2-3 duzych niemocnych piw.

Mysle, ze jednak nie czujesz bluesa. Spedzilem troche czasu w Szwecji, ale lepiej czuje klimaty niemieckie (nie mowiac o francuskich i belgijskich, bo te znam b. dobrze). Tam zaden policjant nie zatrzyma do kontroli alkoholowej rowerzyste, chyba zeby sie zataczal a i tak skonczy sie niewinnie dla rowerzysty. Zalozenie w krajach cywilizowanych jest proste: pijany rowerzysta jest glownie zagrozeniem dla siebie. I to jest glowny wnisek warty do wyciagniecia z wywiadu z owa Szwedka. Kontrolujmy to, co naprawde jest niebezpieczne, odpuscmy to, co jest niegrozne. Jeszcze raz powtorze holenderska maksyme: "Jezdziesz na zakrapiane spotkanie - wez rower" (w domysle - zostaw samochod).

Data: 2015-04-02 15:44:27
Autor: JDX
On 2015-04-02 14:47, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
Ale tez nie mowi jakie to byly piwa. Jesli te nasze polskie male (0.33
l) i nie mocne (czyli w granicach 5.5 promila) to duzo tego nie bylo.
5,5 promila to rzeczywiście słabe piwko. AFAIR to piwa bezalkoholowe
mogą tyle mieć. :-D

Data: 2015-04-02 15:53:49
Autor: johnkelly
W dniu 2015-04-02 o 15:44, JDX pisze:
On 2015-04-02 14:47, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
[...]

  Nie wiem, jakie Wy piwa pijacie, że macie po nich 5,5 promila...

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2015-04-04 00:00:17
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2015-04-02 14:47, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
[...]

  Ciemne "bezalkoholowe" przykładowo, ale one (jak już ktoś napisał)
mają MNIEJ niż 5 promili.
  Do 0,5% po prostu takie cóś kwalifikuje się jako "napój" (a nie
"napój alkoholowy") :>

  Pisał "nie mocne"? Pisał. Czego się czepiasz ;) (nie bić poproszę!)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-02 23:16:45
Autor: qwerty
Użytkownik "Andrzej Ozieblo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfjdpf$i7o$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
Zalozenie w krajach cywilizowanych jest proste: pijany rowerzysta jest glownie zagrozeniem dla siebie.

Zagraża wszystkim uczestnikom ruchu. Jak można tego nie rozumieć?

Data: 2015-04-02 23:17:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-02 o 23:16, qwerty pisze:
UĹźytkownik "Andrzej Ozieblo"  napisał w wiadomości grup
Zalozenie w krajach cywilizowanych jest proste: pijany rowerzysta jest
glownie zagrozeniem dla siebie.

Zagraża wszystkim uczestnikom ruchu. Jak można tego nie rozumieć?

Zagraża tak samo jak pijany pieszy. Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
pijanym.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-02 23:23:42
Autor: qwerty
UĹźytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfkbma$dep$1@node1.news.atman.pl...
Zagraża tak samo jak pijany pieszy. Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
pijanym.

Pieszy zagraża troszkę mniej.

Data: 2015-04-02 23:24:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-02 o 23:23, qwerty pisze:
UĹźytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
Zagraża tak samo jak pijany pieszy. Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
pijanym.

Pieszy zagraża troszkę mniej.

Też dobrze. Jak tylko troszkę, to szkoda machiny prawa na różne karanie
praktycznie takich samych zagrożeń.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-02 23:43:34
Autor: qwerty
UĹźytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfkc2c$e7o$1@node1.news.atman.pl...
Też dobrze. Jak tylko troszkę, to szkoda machiny prawa na różne karanie
praktycznie takich samych zagrożeń.

Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na ogół po ulicy.

Data: 2015-04-03 00:10:03
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 2 Apr 2015 23:43:34 +0200, qwerty napisał(a):

Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na ogół po ulicy.

No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-04-03 15:12:12
Autor: qwerty
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1bppl40esdy02.6zorwyghayoe$.dlg@40tude.net...
No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)

Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

Data: 2015-04-03 15:20:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-03 o 15:12, qwerty pisze:
UĹźytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup
No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)

Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

MoĹźe. I co z tego? Pieszy teĹź moĹźe.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-03 16:40:27
Autor: t-1
W dniu 2015-04-03 o 15:20, Liwiusz pisze:
[...]

Może. I co z tego? Pieszy też może.

Wytresowanych nie przekonasz.

Data: 2015-04-03 19:09:47
Autor: Shrek
On 2015-04-03 16:40, t-1 wrote:

Może. I co z tego? Pieszy też może.

Wytresowanych nie przekonasz.

No nie przekonasz. A prawda jest taka, że groźniejsi są pijani piesi, bo rowerzyści zabijają kilkanaście osób postronnych rocznie (pijani i trzeźwi do kupy), a piesi nie dość że więcej, to jeszcze po alko im odpierdala i siębie nawzajem oraz postronnych napierdalają, zabijają, kradną i gwałcą (oraz podpalają samochody). Słyszałeś kiedyś o pijanym rowerzyście-gwałcicielu? :P

Shrek.

Data: 2015-04-03 11:00:25
Autor: Ignac
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 19:09:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> Słyszałeś kiedyś o pijanym rowerzyście-gwałcicielu? :P

Faktycznie nie, czyli wystarczy im-gwałcicielom wręczyć rower i piwo/pół litra i po problemie.

Data: 2015-04-03 23:24:24
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <6d2ba003-1edd-44c4-a28d-0b45de3a6449@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

Faktycznie nie, czyli wystarczy im-gwałcicielom wręczyć rower i piwo/pół litra i po problemie.

Z drugiej strony, wiekszosc rowerzystow plci meskiej narzedzie gwaltu zawsze wozi ze soba. I nic.
--
TA

Data: 2015-04-03 23:44:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-03 o 23:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Z drugiej strony, wiekszosc rowerzystow plci meskiej narzedzie gwaltu zawsze wozi ze soba. I nic.

Bo jeżdżenie na rowerze powoduje impotencję :P cbdu.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-04 02:27:02
Autor: re
kolejna kontrola policyjna

Użytkownik "Shrek"

[...]

-- -
Pieszych jest więcej

a piesi nie dość że więcej,
-- -
Więcej niż jednego zabijają ?

[...]
Rower nie nadaje się do gwałcenia itp itd

Data: 2015-04-04 08:41:01
Autor: Shrek
On 2015-04-04 02:27, re wrote:

[...]

No i? Czego bardziej się obawiasz? Masz jakieś krwawe historie o pijanych rowerzystach? Spadająca w drewanianym kościele cegłówka jest z pewnością _potencjalnie_ groźniejsza od dajmy na to wypieprzenia się o krzywy chodnik, ale jakoś nikt się cegłówek w drewanianych kościołach nie obawia.

Masz statystyki:

Rowerzyści spowodowali 1786 wypadków w których zginęło 146 osób (uczestniczyli w 4736 - co oznacza, że w większości przypadków winni byli inni uczestnicy - czyli w przytłaczającej większości kierowcy z PJ). W wypadkach z udziałem rowerzystów zginęły 292 osoby w tym 286 rowerzystów. Czyli 6!!! osób postronnych. Ponieważ jakieś połowa była spowodowana przez innych uczestników, więc wychodzi, że rowerzyści zabili 3 osoby postronne. Wszyscy pijani i trzeźwi razem.

Nietrzeźwi rowerzyści spowodowali 212 wypadków (z 1786) niecałe 12 procent w których zginęło 20 osób. Ze wcześniejszych danych wynika że ofiary inni niż rowerzyści to 2%. 2% z 20 to 0,4 zabitego rocznie - przy założeniu, że zawsze jest winny rowerzysta po piwku, ale ze wcześniejszych statystyk wynika, że tylko w ok 40% przypadków. Weźmy 75 - wszak podobno są tacy groźni. 75% z 0,4 to 0,3 osoby rocznie.

Wniosek - pijani prawdopodobni rowerzyści nie zabili w 2014 roku _żadnej_ osoby postronnej. Więc nie opowiadaj łaskawie jacy to oni są niebezpieczni, bo mijasz się z faktami.

Z faktów wynika, ze pijani rowerzyści prawdopodobnie zabili w 2014 roku w Polsce, tyle samo osób, co spadające silniki lotnicze:P

Przy okazji motocykliści zabili 31 osób postronnych, piesi 94.

Buty też nie:P

Shrek.

Data: 2015-04-04 11:02:47
Autor: Andrzej Ozieblo
Shrek pisze:

Z faktów wynika, ze pijani rowerzyści prawdopodobnie zabili w 2014 roku w Polsce, tyle samo osób, co spadające silniki lotnicze:P

:) I tego typu wnioski i konstatacje spowodowaly zmiany w podejsciu do rowerzystow, rowniez pod wplywem, w krajach cywilizowanych. Kiedys, o ile jakas wojna nas nie wykonczy i u nas, w Polsce, dojdziemy do tego.

Data: 2015-04-04 11:23:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-04 o 11:02, Andrzej Ozieblo pisze:
I tego typu wnioski i konstatacje spowodowaly zmiany w podejsciu do
rowerzystow, rowniez pod wplywem, w krajach cywilizowanych. Kiedys, o
ile jakas wojna nas nie wykonczy i u nas, w Polsce, dojdziemy do tego.

Nie wiem, czemu wykluczasz wojnę. IMHO ona jest właśnie potrzebna do
tego, aby "wyzerować" nadmierne prawo. Jakoś tak jest, że jak ludziom
spokój i dobrobyt uderza do głowy, to się im zachciewa regulować
wszystko, łącznie z tym jak psy na spacerze mają chodzić. I potem trzeba
rzeczywiście jakiejś katastrofy, aby po pierwsze zrozumiano co jest
ważne, a co nie (i czy rzeczywiście regulowanie spacerów psów jest tym
szczytem rozwoju), a po drugie - aby na pilnowanie tych niewaĹźnych
rzeczy nie było po prostu czasu i środków. Wojna jest do tego jak znalazł.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-06 14:45:49
Autor: re
[...]

No i dlatego prędzej usłyszysz o pieszym niż o rowerzyście.

Masz statystyki:
Wniosek - pijani prawdopodobni rowerzyści nie zabili w 2014 roku
_żadnej_ osoby postronnej. Więc nie opowiadaj łaskawie jacy to oni są
niebezpieczni, bo mijasz się z faktami.
-- -
Każdy pieszy i rowerzysta stanowi zagrożenie na drodze. Tym bardziej pijany.

[...]

Więc będą miały zerowy udział w gwałtach o których pisałeś.

Data: 2015-04-06 19:38:21
Autor: Shrek
On 2015-04-06 14:45, re wrote:

Pieszych jest więcej

[...]

Też jakoś niespecjalnie słychać. No ale sam przyznałeś, że większym problemem społecznym są pijani piesi niż pijani rowerzyści. A pijanym pieszym wolno być. Co do zasady wolno im się również szwędać po drogach. Penitializowane jest dopiero stworzenie zagrożenie, a nie sam fakt bycia nietrzeźwym.

Masz statystyki:
[...]

No to nie ma wyjścia - trzeba zabronić transportu drogowego w ogóle. Niebezpieczny jest, a życie ludzkie bezcenne. Wsiadając do samochodu, na rower, bo wychodząc z domu głosujesz na cywilizację śmierci!!! Zresztą zostając w domu też - większość ludzi umiera w domach. Szach-mat.

[...]

No jak nie - przytłaczająca większość gwałcicieli jest w butach (przynajmniej na początku):P

Shrek.

Data: 2015-04-06 12:57:18
Autor: Piotr Ratyński
W dniu poniedziałek, 6 kwietnia 2015 19:38:22 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
[...]

Nie tyle transport drogowy co samochody, Kwapiszewska mówiła, że zabiły
więcej ludzi nisz obie wojny światowe...

--
Piotr Ratyński

Data: 2015-04-03 20:01:03
Autor: Akarm
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-03 o 15:12, qwerty pisze:
Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

Spróbuj może sformułować tę myśl w języku polskim. Znacznie lepiej jest, kiedy ludzie mogą zrozumieć wypowiedź.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-04-03 20:10:06
Autor: Shrek
On 2015-04-03 20:01, Akarm wrote:
[...]

Chodzi mu o to, że pijany rowerzysta jest równie niebezpieczny jak pijany kierowca. Na nawet tak samo niebezpieczny jak trzeźwy pies czy jeleń o dzieciakach nie wspominając:P

Shrek

Data: 2015-04-03 21:00:37
Autor: Budzik
kolejna kontrola policyjna
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Powaznie?
To zrób taki eksperyment:
wez samochód i rower i kazdym z tych urzadzen wjedz w jakas makiete z predkoscia 30 na godzine.
I ocen rezultaty.
Potem wroc i przepros za wypisywanie niemądrosci ;-)

Data: 2015-04-04 08:41:52
Autor: Shrek
On 2015-04-03 23:00, Budzik wrote:

[...]

Eee. Nie gryzie cię coś w dupę? ;)

Shrek

Data: 2015-04-04 08:23:34
Autor: Budzik
[...]

Czasami. Lubie... :)

Data: 2015-04-04 10:25:14
Autor: Shrek
On 2015-04-04 10:23, Budzik wrote:

Eee. Nie gryzie cię coś w dupę? ;)

Czasami. Lubie... :)

NTG. > pl.soc.seks ;)

Shrek.

Data: 2015-04-04 02:28:28
Autor: re
kolejna kontrola policyjna

Użytkownik "Akarm"

[...]

Nie pomyliłeś forum ?

Data: 2015-04-08 10:49:54
Autor: coaster
[...]

Pieszy pijak jak najbardziej moze spowodowac karambol kilku samochodow. Wystarczy, ze wtargnie na jezdnie. Ukarac pieszego pijaka! ;-P

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-04-08 15:56:06
Autor: Shrek
On 2015-04-08 10:49, coaster wrote:

Pieszy pijak jak najbardziej moze spowodowac karambol kilku samochodow.
Wystarczy, ze wtargnie na jezdnie. Ukarac pieszego pijaka! ;-P

W ogóle karać pijaków. Na pewno złodzieje! No chyba że w krawacie - wtedy wylegitymować - podejrzanie wygląda.

Shrek.

Data: 2015-04-03 19:06:13
Autor: Shrek
On 2015-04-03 00:10, Jacek Maciejewski wrote:

Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na ogół po
ulicy.

No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)

I przystanek - koniecznie z wycieczką doskonale zapowiadowiadąjących się licealistów wracających z finału olimpiady matematycznej. Oczywiście 19 trupów na miejscu, a rowerzysta przeżył - bo był pijany:P

Shrek.

Data: 2015-04-03 00:16:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-02 o 23:43, qwerty pisze:
[...]

Nieprawda. Na ogół rowerzysta jedzie chodnikiem, *zwłaszcza* pijany.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-04 02:31:16
Autor: re
kolejna kontrola policyjna

UĹźytkownik "Liwiusz"

[...]

To go nie zatrzymają

Data: 2015-04-04 08:43:11
Autor: Shrek
On 2015-04-04 02:31, re wrote:

Nieprawda. Na ogół rowerzysta jedzie chodnikiem, *zwłaszcza* pijany.
-- -
To go nie zatrzymają

I tu się mylisz, sam dmuchałem _na_chodniku_. Przy czym policjantów zupełnie nie interesowało czy mogę tam jechać po chodniku (mogłem), tylko czy nie zaświeci się czerwona lampka na alcoblow.

Shrek.

Data: 2015-04-03 12:42:43
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <mfkd69$2m8$1@usenet.news.interia.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfkc2c$e7o$1@node1.news.atman.pl...
> Też dobrze. Jak tylko troszkę, to szkoda machiny prawa na różne karanie
> praktycznie takich samych zagrożeń.

Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na ogół po ulicy.

No, ale przekraczanie ulicy przez pieszego jest nieuniknione (o ile nie spaceruje wokol domu).
--
TA

Data: 2015-04-04 00:07:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 2 Apr 2015, qwerty wrote:

[...]

  Powoli.
  To pieszy idzie po ulicy i rowerzysta jedzie po ulicy.
  Starasz się jak mozesz akcentować "nieróżnice" :|
"Ulica" jest administracyjnym podzbiorem "drogi" (z dokładnością do
przypadków, kiedy ulica nie zawiera jezdni tylko sam chodnik, więc
status "drogi" jej nie przysługuje).

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-04 08:44:51
Autor: Shrek
On 2015-04-02 23:43, qwerty wrote:

Zapominasz, że pieszy idzie na ogół po chodniku, a rowerzysta jedzie na
ogół po ulicy.

Zwłaszcza na wsiach na nieoświetlonych drogach, gdzie zdarza się większość takich wypadków. W miastach to i tak większość rowerzystów jeżdzi po ścieżkach albo chodnikach.

Shrek.

Data: 2015-04-04 02:21:03
Autor: re
[...]

ZagraĹźa tak samo jak pijany pieszy.
-- -
Nie tak samo tylko bardziej

Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
pijanym.
-- -
Po jezdni ?

Data: 2015-04-04 07:07:45
Autor: Liwiusz
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-04 o 02:21, re pisze:
Po jezdni ?

Tak.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-04 17:02:04
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <mfnc4r$d23$1@mx1.internetia.pl>, "re" <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Liwiusz"

> Zagraża wszystkim uczestnikom ruchu. Jak można tego nie rozumieć?

> [...]

No, juz mowilem.
Po chodniku mozesz chodzic w zasadzie tylko wokol domu.
Wczesniej czy pozniej musisz przekroczyc ulice, bezkolizyjne przejscia dla pieszych wciaz jednak sa rzadkoscia.
--
TA

Data: 2015-04-04 17:29:05
Autor: Gotfryd Smolik news
kolejna kontrola policyjna
On Sat, 4 Apr 2015, re wrote:

Użytkownik "Liwiusz"

Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
pijanym.
-- -
Po jezdni ?

  A jest obowiązek teleportowania się przez jezdnię przy
przekroczeniu 0,8 promila?

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-06 17:24:35
Autor: re
kolejna kontrola policyjna

Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

[...]

Jest, nazywa się to przejście dla pieszych

Data: 2015-04-06 19:39:11
Autor: Shrek
On 2015-04-06 17:24, re wrote:

[...]

Ale wiesz, że to trzecia prawda?

Shrek.

Data: 2015-04-07 11:00:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 6 Apr 2015, re wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

<...tu kto inny, ale wrotki brak:...>
[...]

  Trzeba Cię koniecznie z Cavallino (na .samochody) skontaktować.
  Masz szansę dowiedzenia się, że przejście dla pieszych to
jezdnia, i to (dowiedzenia się) dobitnie :P, bo wersja odesłania
(Ciebie) do PoRD jest mało efektowna ;)

  Oczywistą oczywistość w postaci kilometrów dróg na których przejść
nie ma (bo i sensu nie ma) pomijam.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-07 19:28:02
Autor: re
[...]

A co z oczywistą oczywistością w postaci udziału poruszania się po drodze rowerzysty kontra pieszego ?

Data: 2015-04-07 20:49:25
Autor: Shrek
On 2015-04-07 19:28, re wrote:

A co z oczywistą oczywistością w postaci udziału poruszania się po
drodze rowerzysty kontra pieszego ?

Oczywista oczywistość to, że większość wypadków z udziałem napranych pieszych lub rowerzystów zdarza się na wiejskich drogach, gdzie chodników, ścieżek, swiateł ani nawet na ogół latarni a często i pobocza nie ma. I tam jak najbardziej pijani piesi zasuwają zgodnie prawem po jezdni bądź poboczu - dokładnie jak trzeźwi czy pijani rowerzyści.

Shrek.

Data: 2015-04-07 21:06:25
Autor: re
[...]

No właśnie czyli widać, że nie należy jeździć po pijaku jezdnią. Psa też nie należy puszczać. Właśnie po to by szkody nie wyrządził.

Data: 2015-04-07 22:38:34
Autor: Shrek
On 2015-04-07 21:06, re wrote:

No właśnie czyli widać, że nie należy jeździć po pijaku jezdnią. Psa też
nie należy puszczać. Właśnie po to by szkody nie wyrządził.

Oraz nie należy po pijaku chodzić po jezdni. Ale tylko za jeżdzenie rowerem przewidziana jest kara prewencyjna. Za chodzenie już nie.

Shrek.

Data: 2015-04-07 23:59:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 7 Apr 2015, re wrote:

A co z oczywistą oczywistością w postaci udziału poruszania się po drodze
rowerzysty kontra pieszego ?

  Dopóki nie wylecą poza skrajnię poruszają się w 100% po drodze, na ogół
pieszy halsuje bardziej (nie ma elementu stabilizacyjnego pt. "obracające
się koło") więc przebywa na drodze dłuższą, nomen omen, drogę.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-08 00:35:23
Autor: re
[...]

Czemu mój pieszy nie "halsuje" po jezdni ?

Data: 2015-04-08 16:43:17
Autor: Gotfryd Smolik news
kolejna kontrola policyjna
On Wed, 8 Apr 2015, re wrote:

[...]
udziału poruszania się po drodze
[...]
Czemu mój pieszy nie "halsuje" po jezdni ?

  A do tego się nie wtykałem.
  Mowa była o drodze.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-04-08 17:05:31
[...]