kolejna kontrola policyjna

Data: 2015-04-02 11:03:41
Autor: PeJot
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-02 o 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Samochodziarzy tak czesto nie sprawdzaja.

Skąd wiesz ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-04-02 22:03:00
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <mfj0le$cke$1@node2.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_@slepyadres.pl> wrote:

W dniu 2015-04-02 o 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Samochodziarzy tak czesto nie sprawdzaja.

Skąd wiesz ?

Bo skoro bylem jedynym rowerzysta w calej dzielnicy (z reguly jak jezdze o tej porze, a czesto mi sie to zdarza, to nikogo nie spotykam), a samochodow bylo zncznie wiecej, to musieliby miec cala armie radiowozow, zeby taka kontrole przeprowadzic.
--
TA

Data: 2015-04-03 09:22:28
Autor: PeJot
W dniu 2015-04-02 o 22:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

I ta kontrola jest powodem by trąbić o tym na 2 grupy dyskusyjne ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-04-03 12:40:38
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <mflf3h$g63$1@node1.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote:

> [...]
> zeby taka kontrole przeprowadzic.

I ta kontrola jest powodem by trąbić o tym na 2 grupy dyskusyjne ?

 Co za durne, niewiele wnoszace do watku pytanie...
Owszem, temat jest jak najbardziej zarowno rowerowy jak i prawny.
Czego jeszcze nie rozumiesz?
--
TA

Data: 2015-04-03 03:53:54
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 12:40:40 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Owszem, temat jest jak najbardziej zarowno rowerowy jak i prawny.

Tez tak sadze. Mimo wszystko, po chwili zastanowienia, sadze, ze dzialanie policji w tych przypadku, moze nie bylo tylko wynikiem naszych polskich zacofan cywilizacyjnych. Byc moze faktycznie mieli podejrzenia, ze cos przeskrobales. Choc prawdopodobienstwo takich motywow oceniam na 10%. ;)

Data: 2015-04-03 14:07:46
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <d5728b30-9e13-4ef5-bb22-abc3f63d6168@googlegroups.com>,
 andrzej.ozieblo@gmail.com wrote:

> [...]

Tez tak sadze. Mimo wszystko, po chwili zastanowienia, sadze, ze dzialanie policji w tych przypadku, moze nie bylo tylko wynikiem naszych polskich zacofan cywilizacyjnych. Byc moze faktycznie mieli podejrzenia, ze cos przeskrobales. Choc prawdopodobienstwo takich motywow oceniam na 10%. ;)

No, ale to wlasnie sprowadza sie do jednego - wg niektorych jezdzenie rowerem w srodku nocy jest podejrzane. Samochodem - nie.
--
TA

Data: 2015-04-03 14:58:48
Autor: Andrzej Ozieblo
kolejna kontrola policyjna

No, ale to wlasnie sprowadza sie do jednego - wg niektorych jezdzenie rowerem w srodku nocy jest podejrzane. Samochodem - nie.

W Holandii nie byloby. A w Polsce jazda samochodem w srodku nocy tez bywa... podejrzana, a w kazdym razie kontrolowana. Glownie w poszukiwaniu promili. A najczesciej przy okazji swiat.

Data: 2015-04-03 17:22:01
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <551e8e8b$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>,
 Andrzej Ozieblo <andrzej.ozieblo@gmail.com> wrote:

> [...]

W Holandii nie byloby. A w Polsce jazda samochodem w srodku nocy tez bywa... podejrzana, a w kazdym razie kontrolowana. Glownie w poszukiwaniu promili. A najczesciej przy okazji swiat.

No, ale mi chodzilo o to, ze statystycznie czesciej zatrzymuje sie w nocy rowerzystow niz samochodziarzy.
Czyli rowerzysci sa bardziej podejrzani (co potwierdzil kol. Tomasik).
--
TA

Data: 2015-04-03 09:06:33
Autor: Ignac
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 17:22:02 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Czyli rowerzysci sa bardziej podejrzani

Bo Ty TA jesteś uwrażliwiony na niesłuszność.
Mnie jak zatrzymują to zawsze jest tak:
-Czego, szanowni panowie sobie życzą
-Kontrola drogowa
-Czego?
-dokumentów/stanu trzeźwośći
-strata czasu, wszystko mam w najlepszym porządku i nie piję w ogóle.
 Rozumiem, że mogę jechać. Do widzenia.
 Itd. A często wychodzą z tego dialogi na cztery nogi.
A pogroziłeś czasem policji, jak np. wymusili Ci pierwszeństwo?
Nigdy mnie jeszcze nie zatrzymali z tego powodu!

Data: 2015-04-03 23:21:15
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <df195bd8-d95a-4eed-8d53-f23dfd70ff6c@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

-Czego?
-dokumentów/stanu trzeźwośći
-strata czasu, wszystko mam w najlepszym porządku i nie piję w ogóle.
No wlasnie - nie zadzialalo.

 Itd. A często wychodzą z tego dialogi na cztery nogi.
A pogroziłeś czasem policji, jak np. wymusili Ci pierwszeństwo?
Nigdy mnie jeszcze nie zatrzymali z tego powodu!
 Na mnie akurat nie wymusili.
--
TA

Data: 2015-04-04 14:32:22
Autor: mt
W dniu 2015-04-03 17:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, ale mi chodzilo o to, ze statystycznie czesciej zatrzymuje sie w
nocy rowerzystow niz samochodziarzy.
Czyli rowerzysci sa bardziej podejrzani (co potwierdzil kol. Tomasik).

Podaj te statystyki, na których opierasz to twierdzenie. Bo jak wnosisz to po jednym swoim przypadku, to jak zwykle brednia z twojej strony. Ja byłem kilkakrotnie zatrzymywany w nocy do kontroli jadąc samochodem, rowerem nigdy, częstotliwość jazdy samochodem i rowerem podobna, ale nie opieram na tym stwierdzeń typu: "statystycznie".

--
marcin

Data: 2015-04-03 20:22:27
Autor: Akarm
W dniu 2015-04-03 o 12:53, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 12:40:40 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
temat jest jak najbardziej zarowno rowerowy jak i prawny.

Tez tak sadze.

A z której strony ten temat jest rowerowy?
Czy jeśli jakiś kretyn napisze o wysokich cenach na stacji paliw tylko dlatego, ze przejeżdżał koło niej na rowerze, to też uznasz że pisze na właściwą grupę?
  Takich pisarzy powinno się tępić zawsze i wszędzie.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-04-03 11:30:30
Autor: Ignac
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 20:23:10 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

  Takich pisarzy powinno się tępić zawsze i wszędzie.

O, ortodoks się znalazł.
Temat jest zabawny, a ponadto, gdzie z tym ma iśc? Na grupę
"gotowanie na gazie"?

Data: 2015-04-03 21:28:07
Autor: Akarm
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-03 o 20:30, Ignac pisze:
O, ortodoks się znalazł.

Tak. Jestem zawsze przeciwko wszelkiemu śmieceniu.

Temat jest zabawny,

?

a ponadto, gdzie z tym ma iśc?

Kpisz, czy o drogę pytasz?
Podpowiedź dla matołów: na przykład wszelkie fora zajmujące się prawem, policją itd.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-04-03 15:16:38
Autor: Ignac
W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 21:28:13 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

Tak. Jestem zawsze przeciwko wszelkiemu śmieceniu.

Widzę, że "koszerność tematyczną" uwielbisz ponad wszystko.
Pozbądz się więc tej "wyznaniowości" na korzyść tolerancji
wobec innych tematów. Nie wiem, czy to Ci się uda, bo potrzebę
krucjaty masz wypisaną na czole, ale próbuj to zmienić, od nieużywania np.takich określeń:
jakiś kretyn napisze
powinno się tępić zawsze i wszędzie
wszak, humanistą jesteś!

Data: 2015-04-04 11:29:16
Autor: Akarm
W dniu 2015-04-04 o 00:16, Ignac pisze:
Pozbądz się więc tej "wyznaniowości" na korzyść tolerancji
wobec innych tematów.

Czyli należy o wszystkim pisać wszędzie?
Gdyby tak było, to wystarczyłaby tylko jedna grupa.
A jak myślisz, dlaczego powstały różne grupy?
Otóż dlatego, żeby zainteresowani mogli dyskutować tylko na interesujące ich tematy.

próbuj to zmienić, od
nieużywania np.takich określeń:
jakiś kretyn napisze
powinno się tępić zawsze i wszędzie
wszak, humanistą jesteś!

Masz rację, kretynowi zapewne wystarczyłoby zwrócenie uwagi. Skoro się dowie, że źle zrobił, to pewnie zrozumie i się poprawi. To chamów trzeba tępić zawsze i wszędzie. Bo cham zamiast przeprosić i obiecać poprawę, nadal będzie robił tak samo. A nawet będzie się oburzał, że komuś jego zachowanie nie odpowiada.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-04-04 11:32:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-04 o 11:29, Akarm pisze:
W dniu 2015-04-04 o 00:16, Ignac pisze:
Pozbądz się więc tej "wyznaniowości" na korzyść tolerancji
wobec innych tematĂłw.

[...]

Możesz łaskawie skończyć swój OT? Nie każdy chce czytać twoje żale. Idź
sobie na pręgierz, tam jest grupa do narzekania.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-05 12:39:05
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <551faeed$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>,
 Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

> [...]

A jak myślisz, dlaczego powstały różne grupy?
Otóż dlatego, żeby zainteresowani mogli dyskutować tylko na interesujące ich tematy.
Ale sa tematy, ktore dotycza kilku grup.
A ten temat wlasnie tak jest.

> [...]

Masz rację, kretynowi zapewne wystarczyłoby zwrócenie uwagi. Skoro się dowie, że źle zrobił, to pewnie zrozumie i się poprawi. To chamów trzeba tępić zawsze i wszędzie. Bo cham zamiast przeprosić i obiecać poprawę, nadal będzie robił tak samo. A nawet będzie się oburzał, że komuś jego zachowanie nie odpowiada.
Uwazam cie za ograniczonego kretyna, ktory nie reaguje na zwrocenie uwagi, i twoje zachowanie zupelnie mi nie odpowiada.
Niniejszym wrzucam cie do kfa.
Zegnam!
--
TA

Data: 2015-04-03 21:51:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-03 o 21:28, Akarm pisze:
W dniu 2015-04-03 o 20:30, Ignac pisze:
O, ortodoks się znalazł.

Tak. Jestem zawsze przeciwko wszelkiemu śmieceniu.

Temat jest zabawny,

?

Znak zapytania stawia się na końcu zdania, którego tu brakuje, polonisto
z Koziej WĂłlki.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-08 10:55:49
Autor: coaster
[...]

Eee, na grupe nakarm sie sam... ;-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-04-03 12:56:50
Autor: rmikke
> [...]

  Takich pisarzy powinno się tępić zawsze i wszędzie.

Ech, zaczyna mi doskwierać brak KFa w Googlu...

Data: 2015-04-03 23:59:13
Autor: Titus Atomicus
kolejna kontrola policyjna
In article <551eda65$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>,
 Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

> Tez tak sadze.

A z której strony ten temat jest rowerowy?

Temat dotyczy stosunku policji do rowerzystow.
Jesli tego nie rozumiesz, to chyba cos jest z toba nie tak.

Czy jeśli jakiś kretyn napisze o wysokich cenach na stacji paliw tylko dlatego, ze przejeżdżał koło niej na rowerze, to też uznasz że pisze na właściwą grupę?
Nie. Ale uwazam tez, ze twoje porownanie jest wyjatkowo kretynskie.

  Takich pisarzy powinno się tępić zawsze i wszędzie.
I vice versa.
--
TA

Data: 2015-04-03 13:52:04
Autor: PeJot
W dniu 2015-04-03 o 12:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Twojej obsesji na punkcie własnej osoby.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

kolejna kontrola policyjna