kolejna kontrola policyjna

Data: 2015-04-06 09:59:26
Autor: Tom
kolejna kontrola policyjna
W dniu 2015-04-02 o 02:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam
w plecaku. Wszytsko w miare kulturalnie, ale dlaczego wobec mnie akurat
powzieli podejrzenia ('mogl pan byc zlodziejem')? Bylem jedynym
rowerzysta w okolicach. Samochodziarzy tak czesto nie sprawdzaja.
Mowili ze realizuja polecenie przelozonych.
Jakie to polecenie? Sprawdzanie rowerzystow w powanym wieku w srodku
nocy???

noc jest do spania, o 2 normalny człowiek ¶pi, tylko złodzieje nie ¶pi±

więc nie dziw się że jeste¶ kontrolowany

Data: 2015-04-06 09:52:46
Autor: masti
Tom wrote:

[...]

o 2 to jest dopiero wieczór

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-04-06 13:59:39
Autor: MadMan
kolejna kontrola policyjna
Dnia Mon, 06 Apr 2015 09:59:26 +0200, Tom napisał(a):

noc jest do spania, o 2 normalny człowiek śpi, tylko złodzieje nie śpią

Dobrze wiedzieć że nocni pracownicy zakładów produkcyjnych to złodzieje. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-04-06 20:08:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.04.2015 o 09:59, Tom pisze:

noc jest do spania, o 2 normalny człowiek ¶pi, tylko złodzieje nie ¶pi±

Witamy podróżuj±cego w czasie obywatela ZSRR z 1935 roku.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

kolejna kontrola policyjna