kolejna zagwozdka - tytuły 2 starych filmów

Data: 2015-12-14 17:48:24
Autor: Qrczak
kolejna zagwozdka - tytuły 2 starych filmów
Dnia 2015-12-13 23:38, obywatel Piotrek uprzejmie donosi:
Oba widziałem wiele lat temu w naszej TVP, oba produkcji najprawdopodobniej ZSRR albo czechosłowackiej (w ostateczności węgierskiej). Poniżej opisuję tyle, ile z nich pamiętam:

2. Film na kształt "Lotu nad kukułczym gniazdem", tylko że w wersji żeńskiej.

Przerwana lekcja muzyki?

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-12-14 21:36:29
Autor: Qrczak
kolejna zagwozdka - tytuły 2 starych filmów
Dnia 2015-12-14 17:48, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
[...]

Ups... ona nie była sprzed żelaznej kurtyny, nie zauważyłam tego założenia.

Data: 2015-12-14 13:24:43
Autor: Piotrek
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 21:36:29 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
>
> Przerwana lekcja muzyki?

Ups... ona nie była sprzed żelaznej kurtyny, nie zauważyłam tego założenia.

Po pierwsze: "Przerwana lekcja muzyki" to na pewno nie była, nie ten przedział czasu. Po drugie: jestem pewien, że oba filmy były zagraniczne. Nasza telewizja pokazywała je chyba w starych dobrych czasach tzw. "kina nocnego", na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku. Jestem przekonany, że oba widziałem przed 1995 rokiem. Prawdopodobnie było to coś zupełnie nieznanego i nigdy nie dowiem się co to było, ale nie tracę nadziei.

kolejna zagwozdka - tytuły 2 starych filmów