kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)

Data: 2010-06-21 14:48:12
Autor: Katanka
kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)
Użytkownik wrote:
Witam,

Szukam do wylisingowania autka do 90 000 brutto. Warunki to
- auto rodzinne (w chwili obecnej Golf 5 jest za mały)
- "zrywne" (Golf 2.0Tdi jest w tej chwili wystarczający)
- powyżej 2008 roku
- trwałe
- niekoniecznie kombi, może być "terenowy" lub SUV
- deasel
:)

Mondek z salonu Titanium wypasiony :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-21 06:37:25
Autor: GrzegorzG
On 21 Cze, 14:48, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
U ytkownik wrote:
> [...]

> - powy ej 2008 roku
> - trwa e
> - niekoniecznie kombi, mo e by "terenowy" lub SUV

to jak rozumiem ceny z konfiguratora mozna sobie wsadzic miedzy
bajki? :)
bo titanium 1,6 benzyna kosztuje 93 tys :)

Pozdrawiam,
GG

Data: 2010-06-21 16:10:31
Autor: Katanka
kolejne auto rodzinne do 90tys ;)
GrzegorzG wrote:

to jak rozumiem ceny z konfiguratora mozna sobie wsadzic miedzy
bajki? :)
bo titanium 1,6 benzyna kosztuje 93 tys :)

Tak, spokojnie da sie ugrac 10 tysiecy.

Data: 2010-06-21 15:50:40
Autor: szerszen

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvnn28$f71$1@inews.gazeta.pl...

Mondek z salonu Titanium wypasiony :)

z tym titanium i to jeszcze z dizlem, to chyba lekko przesadziles, chyba ze masz jakis salon co takie megarabaty daje

Data: 2010-06-21 16:10:57
Autor: Katanka
szerszen wrote:
[...]

Tak, 10 tysięcy da się ugrać rabatu. z jakich okolic jesteś ?

Data: 2010-06-22 10:14:40
Autor: szerszen

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvnrtd$5qs$1@inews.gazeta.pl...

Tak, 10 tysięcy da się ugrać rabatu. z jakich okolic jesteś ?

ja z wawy, ale na razie i tak poza zasiegiem ;)

kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)