kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)

Data: 2010-06-21 18:00:15
Autor: Inead
kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)

<tlosek@interia.pl> wrote in message news:60b5.00000f35.4c1f4ef0newsgate.onet.pl...
Witam,

Szukam do wylisingowania autka do 90 000 brutto. Warunki to
- auto rodzinne (w chwili obecnej Golf 5 jest za mały)
- "zrywne" (Golf 2.0Tdi jest w tej chwili wystarczający)
- powyżej 2008 roku
- trwałe
- niekoniecznie kombi, może być "terenowy" lub SUV
- deasel
Kup Golfa kombi "w tedeiku" bo widzę że z innego wyboru nie bedziesz zadowolony, trwały to on na pewno nie będzie ale sprawi ci radość

Data: 2010-06-21 18:51:54
Autor: tlosek
kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)
1. nie chcę nowego - nie mam przyjemność wybebeszyć się (na stracie auta) parę
tysiaków przez pierwszy rok - może być np. roczny
2. jakoś Mondeo nie brałem pod uwagę - nie leżą mi samochody na F ;)
3. Golfa TDika mam, gdyby nie jego "rozmiar" to bym nie zmieniał

Data: 2010-06-21 22:52:55
Autor: Katanka
Użytkownik wrote:
1. nie chcę nowego - nie mam przyjemność wybebeszyć się (na stracie
auta) parę tysiaków przez pierwszy rok - może być np. roczny
2. jakoś Mondeo nie brałem pod uwagę - nie leżą mi samochody na F ;)

Jesli jestes z okolicy Bielska-Białej to wpadnij, pokażę ci Mondeo jak to ślicznie jeździ :) Wczoraj była znajoma, która kupiła nówkę A4 i była w szoku jak Fordzik dawał radę :) Nie skreślaj Mondka, bo to zacne auto.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-21 19:10:07
Autor: Pszemol
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hvojf3$3ig$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik wrote:
[...]

Chyba najlepszy ford, ale to wciąż tylko ford :-)

Data: 2010-06-22 12:07:31
Autor: Auto
kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)
2. jakoś Mondeo nie brałem pod uwagę - nie leżą mi samochody na F ;)

Tu masz ofertę na nówkę w ładnej wersji, silnik bez cząstek stałych i kasy Ci jeszcze zostanie na ubezpieczenie i komplet opon zimowych

http://www.uzywane.mojeauto.pl/ogloszenia/Ford_Mondeo,ogloszenie_pgd,1563351.html

Data: 2010-06-21 23:31:47
Autor: tlosek
Użytkownik wrote:
> [...]

Jesli jestes z okolicy Bielska-Białej to wpadnij, pokażę ci Mondeo jak to ślicznie jeździ :) Wczoraj była znajoma, która kupiła nówkę A4 i była w szoku jak Fordzik dawał radę :) Nie skreślaj Mondka, bo to zacne auto.

Ok, dzięki - w takim razie pytanie ile kosztowało i jaki silniczek? :)

Data: 2010-06-22 08:34:21
Autor: Katanka
Użytkownik wrote:

Ok, dzięki - w takim razie pytanie ile kosztowało i jaki silniczek? :)

Za mojego dałem 125, ale jeśli chcesz to załatwię jazdę testową na cały weekend takim za 90 :)

Data: 2010-06-22 08:52:16
Autor: tlosek
Użytkownik wrote:

> [...]

Za mojego dałem 125, ale jeśli chcesz to załatwię jazdę testową na cały weekend takim za 90 :)

Z wielką chęcią - niestety jestem z Wrocławia :(

Data: 2010-06-22 09:08:47
Autor: Katanka
Użytkownik wrote:

Z wielką chęcią - niestety jestem z Wrocławia :(

No to warto udać się do salonu forda, powiedzieć, że ma się maks 90 tysięcy i szuka się dużego i mocnego auta i niech coś proponują. A jak co, to trzeba powiedzieć, że w citroenie na C5 dają 14 tysięcy rabatu :) Ogólnie to warto udać zainteresowanego kilkoma markami i wspomniec coś o aucie demo na weekend, które na pewno pomogło by podjąć decyzję :)

Data: 2010-06-22 09:18:49
Autor: tlosek
Użytkownik wrote:

> [...]

No to warto udać się do salonu forda, powiedzieć, że ma się maks 90 tysięcy i szuka się dużego i mocnego auta i niech coś proponują. A jak co, to trzeba powiedzieć, że w citroenie na C5 dają 14 tysięcy rabatu :) Ogólnie to warto udać zainteresowanego kilkoma markami i wspomniec coś o aucie demo na weekend, które na pewno pomogło by podjąć decyzję :)

Dzięki. Ciekawe czy będę mieli coś przeciwko jak machnę przez weekend 1200km ;)

Data: 2010-06-22 09:37:47
Autor: Katanka
Użytkownik wrote:

Dzięki. Ciekawe czy będę mieli coś przeciwko jak machnę przez weekend
1200km ;)

U mnie nie mieli (pytałem), bo auto ubezpieczone i do tego celu uzytkowane. Jedynie trzeba odstawić z pełnym bakiem :)