kolejne dobre ubeki tzw. "dobrej zmiany"

Data: 2017-10-25 09:32:49
Autor: japanizer
kolejne dobre ubeki tzw. "dobrej zmiany"
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tomasz-bortkiewicz-wspolpracownik-jacka-kurskiego-agentem-sb/5kyfhfe

  Prawa ręka Kurskiego kontaktem esbecji?!

  Najbliższy współpracownik prezesa TVP Jacka Kurskiego (51 l.) był kontaktem   operacyjnym SB? Stanisław Tomasz Bortkiewicz (56 l.) miał zostać pozyskany do   współpracy jako KO ,,Tomasz" w 1988 r.

Ale to był dobry ubek...

Data: 2017-10-25 09:44:41
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 Stanisław Tomasz Bortkiewicz (56 l.) miał zostać pozyskany do   współpracy jako KO ,,Tomasz" w 1988 r.

Ale to był dobry ubek...

1988r, to już końcówka prylu.

http://bortkiewicz.pl/przykladowa-strona/
Życiorys ładny, od r. 1991.

Musi go zwerbowali na szantaż, może co na boku kręcił, rozumisz?

Data: 2017-10-25 10:01:56
Autor: japanizer
On Thursday, October 26, 2017 at 1:44:42 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
>  Stanisław Tomasz Bortkiewicz (56 l.) miał zostać pozyskany do >   współpracy jako KO ,,Tomasz" w 1988 r.

1988r, to już końcówka prylu.

No mówię, kolejny dobry ubek w tzw. "dobrej zmianie".

https://pl.wikipedia.org/wiki/1988

26 stycznia - Rada Państwa PRL odznaczyła przywódcę Rumunii Nicolae Ceau?escu Krzyżem Wielkim Orderu Zasługi PRL ze wstęgą.

26 kwietnia - rozpoczęcie strajku okupacyjnego w Hucie im. Lenina w Krakowie. Został on brutalnie spacyfikowany w nocy z 4 na 5 maja..

I jakieś tam strajki. Było na kogo kapować, oj było! Ale komuna i tak padła na pysk. Ale przynajmniej ciepłe posadki w PiS czekają.

Data: 2017-10-25 16:27:34
Autor: japanizer
On Thursday, October 26, 2017 at 6:36:48 AM UTC+9, Kutivate wrote:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0568c807-c640-4ceb-9d94-29f89fdfbafb@googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Po pierwsze UB zlikwidowano w 1956 r.
Po drugie KO to nie TW.

No to wiadomo, Maria Kaczyńska była KO. Ale również ona była dobrym KO.

  "W praktyce niektórzy KO bywali dla SB cenniejszym źródłem informacji niż   niejeden TW*"

* Filip Musiał, Podręcznik bezpieki. Teoria pracy operacyjnej Służby Bezpieczeństwa w świetle wydawnictw resortowych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych PRL (1970-1989). Kraków 2007, s. 158-162

Data: 2017-10-26 14:25:45
Autor: Kutivate
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I właśnie podanie do publicznej wiadomości informacji o metodach i formach pracy operacyjnej
służb specjalnych oraz usilna praca IPN na tym kierunku powodują, że żaden normalnie
myślący obywatel RP nie zgodzi się na współpracę z obecnymi służbami specjalnymi, bo jaką on ma pewność, że jego dane za kilkadziesiąt nie wypłyną do opinii publicznej.

Data: 2017-10-26 06:02:37
Autor: jacekbialy80
kolejne dobre ubeki tzw. "dobrej zmiany"
Dlaczego ma wypłynąć? Przecież wszystkie dane współpracownikow peerelowskiej bezpieki, enerdowskiej stasi itd były kopiowanie na mikrofilmy i wysyłane do centrali w Moskwie. Teraz to wszystko jest na eleganckich cyfrowych nośnikach i każdy szanujący się rosyjski oligarcha, czy nawet biznesmen jadący nad Wisłę robić interesy korzysta z ich zasobów.
Jeśli więc ktoś wysługiwał się okupantowi, to niech do siebie ma pretensje, że jego personalia stały się obiektem politycznej gry. A jeśli ktoś służy własnej ojczyźnie, to może już spać spokojnie.
Pozostaje jeszcze uściślić, co to jest własna ojczyzna? To jest nie tylko kwestia sumienia, bo także kwestia inteligencji. I choć głupota nie jest grzechem, to i za nią się płaci.
Pozdrowienia!
Jacek

Data: 2017-10-25 21:41:15
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

To tak jak ten sędzia, który otarł się o wydalenie z zawodu za pijaństwo i
rozróbę, ale go Ziobro poratował i wziął w ministry :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-25 23:36:45
Autor: Kutivate
[...]

Po trzecie agent to nie KO, ani TW.

kolejne dobre ubeki tzw. "dobrej zmiany"