kolejne kretyństwo polskiego "prawa" - z K orwina

Data: 2010-12-17 07:59:23
Autor: Maruda
kolejne kretyństwo polskiego "prawa" - z K orwina
http://korwin-mikke.pl/blog

W Polsce trzech Panów - Andrzej P., Bartosz B. oraz Mariusz T. uruchomiło stronę redwatch.org (już, w ramach krzewienia wolności słowa, zdjętą), w której podobno „nawoływali publicznie do przemocy wobec osób innej orientacji seksualnej oraz innej narodowości”. Ja tam za znacznie bardziej istotną uważam wolność czynu, niż słowa– ale to nie ja jestem zwolennikiem Woltera, który powiadał: „Nie zgadzam się z tym, co mówisz – ale Życie oddam za to, byś mógł mówić to, co mówisz”

Sąd, zamiast oddać za ich wolność życie, skazał ich na kary od roku i 1 miesiąca do półtora roku – bez zawieszenia. A prawnicy, tak na ogół tolerancyjni nawet dla morderców, „cieszą się z surowego wyroku”.

By było jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z paragrafu karzącego za "nawoływanie publiczne do przemocy wobec osób innej orientacji seksualnej oraz innej narodowości". Z czego wynika, że Żyd może wzywać do zamordowania innego Żyda, nekrofil do lynchu na innym nekrofilu, Polak do wymordowania wszystkich polskich kapitalistów – natomiast Polakowi wzywać do mordowania Żydów – nie wolno! I odwrotnie.

I to jest pewna ulga – bo wiemy już, że niektórzy narodowi bolszewicy narodowości żydowskiej byliby jednak w Polsce ukarani. Gdyby natomiast wzywali do mordowania kapitalistów żydowskich – a, to już by pod ten paragraf nie podpadali.

Nie jestem pewien, czy nie podpada to pod paragraf o nierównym traktowaniu ludzi różnych narodowości – ale nie jest to przecież jedyny, ani nawet najważniejszy nonsens w systemie lewnym, narzuconym nam przez naszych okupantów

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-17 08:37:43
Autor: Alek
kolejne kretyństwo Korwina
Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał

http://korwin-mikke.pl/blog

Biedaczysko. Facet chyba niegłupi ale straszny efekciarz.
W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.

Data: 2010-12-17 09:14:52
Autor: Krzysztof 45
Alek napisał(a):
W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.
Jak on wypisuje bzdury, to jak nazwać twórczość najjaśniej nam panujących?

Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego, i brakuje Ci "państwa
opiekuńczego"
--
Krzysiek

Data: 2010-12-17 09:29:22
Autor: Tomasz Kaczanowski
Krzysztof 45 pisze:
Alek napisał(a):
[...]

Tego nie czytałem, ale Korwin często wypisuje wypowiada bzdury - niezależnie od tego czy się chce państwa opiekuńczego czy nie. Nawet jeśli słuszne propozycje poprze idiotycznym wyjaśnieniem, licząc, że znajda się tacy co nie znajdą tam sprzeczności i wszystko będzie niby zgodne z "żelazną logiką", to takich wypowiedzi nie można traktować poważnie... Samego Korwina posłuchać, czy poczytac czasami fajnie, ale traktować go inaczej niż kabaret, to trochę niepoważne :P

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-12-17 09:43:03
Autor: Krzysztof 45
Tomasz Kaczanowski napisał(a):
Tego nie czytałem, ale Korwin często wypisuje wypowiada bzdury -
Znasz to z opowiadań? A może warto coś jego przeczytać?
--
Krzysiek

Data: 2010-12-17 10:08:30
Autor: Tomasz Kaczanowski
Krzysztof 45 pisze:
Tomasz Kaczanowski napisał(a):
Tego nie czytałem, ale Korwin często wypisuje wypowiada bzdury -
Znasz to z opowiadań? A może warto coś jego przeczytać?

Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ostatni idiotyzm z udowadnianiem, że buspasy należy zlikwidować, bo autobus, który stoi na przystanku wyprzedzi ok 100 aut... Problem w tym, że buspasy wprowadza się głównie tam, gdzie są korki i w zasadzie tylko tam one przeszkadzają... Cóż po tej wypowiedzi starałem się obserwować ile w tej wypowiedzi było racji... I wiesz wyszło mi, że taki autobus potrafiło wyprzedzić od 3 do 10 aut (i często ok 30% z nich łamiąc przepisy PoRD). Niestety podobne wyjaśnienia były w innych sprawach. Często nawet słusznych, niestety argumentacja taka obraża osoby inteligentne...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-12-17 10:24:59
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretyństwo Korwina
Tomasz Kaczanowski napisał(a):
Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ...]
Nie kwestionuje Twojej wiedzy, a też nie jestem zagorzałym fanem KM

Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w tym, że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co dla niego jest dobre a co nie.

Za nasze pieniądze tworzy się bezsensowne zakazy, nakazy, które nawet przez twórców nie są przestrzegane.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-17 11:56:46
Autor: mvoicem
(17.12.2010 10:24), Krzysztof 45 wrote:
[...]

Ależ oczywiście że w wielu sprawach ma rację. Jednak toną one w morzu
bzdur.

Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
socjalizm (czy też komunizm - nie pamiętam którego określenia użył a nie
mogę znaleźć tego artykułu na jego pożal się Boże blogu).

Mam wrażenie że koleś poglądami idzie coraz niżej w historię. Niedługo
stwierdzi że tylko królewskie monopole są ostoją prawidłowej gospodarek,
a może i zechce huty zamienić na dymarki ;).

p. m.

Data: 2010-12-17 15:39:12
Autor: Papuso Smurfo
Órzytkownik "mvoicem" napisał:
Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
socjalizm (czy też komunizm

widzisz, bo t tej materii koleś ma rację, tylko tobie brakuje wiedzy i
rozumu o spółkach akcyjnych żeby to zrozumieć, ale do kogo możesz mieć o to
pretensje do mikiego?:O)

uśfiadomię cię tylko że prawo o SA pozwala zarządzać spółką nawet
akcjonariuszom posiadającym znikomy procent akcji, dajmy na to że curka
ryżego ma 5% akcji spułki Tusek s.a. reszta akcji jest w renkach miliona
akcjionariuszy tak że nikt nie ma więcej niż promila akcjii, na walnym
zgromadzeniu fszyscy nie pszyjdą, nawet nie muszą, decyzję będzie
podejmowała klika ryżego z paroprocentowym kapitałem, czyli ktoś kto ma
zaledwie pare procent akcji może mieć w niej decydujący głos, czyli
decydować o CAŁEJ spułce, po lucku to może wyprowadzić ze spółki 100%
kapitału dysponując zaledwie paroprocentowym wkładem własnym, czy to nie
jest komunizm skoro garstka ludzi robi co chce z majątkiem większości a ta
większość ma G do gadania?:O)

p.s. komunizm i kapitalizm zostały opracowane pszez tych samych ludzi
(koszeni) i niczym się od siebie nie różnią, poza nazwami i jakimiś
nieznaczącymi szczegułami, idea i zasada działąnia jest ta sama, w
komuniźmie miałeś majontek państfowy (czyli należący do garstki towariszczy)
a w kapitlizmie masz majątek korporacyjny (czyli fszystkich akcjie w renku
pojedyńczych ludzi)

Data: 2010-12-17 12:45:25
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.12.2010 10:24, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Wiesz, w paru sprawach nawet Adolf Hitler miał rację, co nie oznacza, że
należałoby na niego głosować ;)

że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co
dla niego jest dobre a co nie.

Zgoda. Ale wolność jednego człowieka jest ograniczona wolnością drugiego.

Za nasze pieniądze tworzy się bezsensowne zakazy, nakazy, które nawet
przez twórców nie są przestrzegane.

A czy Korwin nigdy nie miał pomysłów na idiotyczne zakazy i nakazy? Czy
to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na
podstawie swoich urojeń, że kobieta nigdy nie będzie tak inteligentna
jak mężczyzna?

No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

Data: 2010-12-17 12:58:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-17 12:45, Andrzej Lawa pisze:

to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na

  Nie, on jest za odebraniem prawa głosu kobietom i mężczyznom.

No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

  Zadziwiają mnie tacy hipokryci. Nie przeszkadza im, że teraz urzędnik wchodzi z butami do rodziny, ale jak Korwin powie jak uważa, że powinno być (co nie oznacza, że będzie siłą taki system wprowadzał w rodzinie), to od razu wielki larum.

  Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 11:44:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.12.2010 12:58, Liwiusz pisze:

[...]

A gdzie pisałem, że mi to nie przeszkadza, kłamco?

być (co nie oznacza, że będzie siłą taki system wprowadzał w rodzinie),
to od razu wielki larum.

Skoro jest to w programie politycznym partii, oznacza to chęć wymuszenia
takiego układu prawem.

 Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

Liwiusz, idioto głupi... Nie chce mi się nawet komentować...

Data: 2010-12-19 12:07:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-19 11:44, Andrzej Lawa pisze:

Skoro jest to w programie politycznym partii, oznacza to chęć wymuszenia
takiego układu prawem.

Nie ma w programie  partii żadnego przymusu odnośnie relacji w rodzinie.

  Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

Liwiusz, idioto głupi... Nie chce mi się nawet komentować...

  A jednak to  zrobiłeś, Lawo nędzny.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 20:16:13
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 12:32, Liwiusz pisze:
[...]

http://partiawip.pl/program/

Punkt 4, koniec pierwszego zdania.

Data: 2010-12-19 21:43:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-19 20:16, Andrzej Lawa pisze:
[...]

"oprzeć się na rodzinie, przywracając pojecie głowy rodziny"

Nadal nic nie widzę, kto ma być głową rodziny.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 21:55:34
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 21:43, Liwiusz pisze:

[...]

1. słowo-klucz: "przywrócić" (plus jawnie głoszone przez JKM poglądy,
delikatnie mówiąc, mizoginiczne)

2. ingerencją to pozostaje, bo są związki, w których partnerzy chcą
właśnie być partnerami - równorzędnymi, bez jakiejś dominacji (teraz
zaczniesz może czarować o dwóch głowach albo jednej podwójnej, hmm? ;-) )

Data: 2010-12-19 22:03:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-19 21:55, Andrzej Lawa pisze:

[...]

A co tu czarować, to chyba oczywiste, że w dwuosobowe ciało nie może podejmować decyzji demokratycznie.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 22:10:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 22:03, Liwiusz pisze:
[...]

Może ty z kobietą (czy ze swoim facetem - nie wnikam w twoje
upodobania... ja tam preferuję kobiety, ale to wolny kraj i ty możesz
mieć partnera tej samej płci) nie potrafisz się dogadać i zawsze któreś
musi dominować. Ale to twój problem.

Data: 2010-12-19 22:15:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-19 22:10, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Widzisz, i tu wyłazi Twoja niekonsekwencja. Skoro zawsze podejmuje taką samą decyzję jak partner, to nie ma różnicy, czy decyzję podejmuję samodzielnie, czy z moim partnerem (obojętnie jakiej płci).

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 22:17:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 22:15, Liwiusz pisze:

Widzisz, i tu wyłazi Twoja niekonsekwencja. Skoro zawsze podejmuje taką
samą decyzję jak partner, to nie ma różnicy, czy decyzję podejmuję
samodzielnie, czy z moim partnerem (obojętnie jakiej płci).

Raczej wyłazi to, że takie rzeczy jak dialog, dyskusja, negocjacje czy
kompromis są dla ciebie z gruntu obce.

Data: 2010-12-19 22:23:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-19 22:17, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nic z powyższego nie jest sprzeczne z dogmatem jednoosobowej głowy rodziny.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-20 07:54:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 22:23, Liwiusz pisze:
[...]

Oooo! Dobre słowo: "dogmat".

Co swoją szosą wyjaśnia twoje stanowisko zbliżone do stanowiska ślepego
konia wobec startu w Wielkiej Pardubickiej.

Data: 2010-12-20 09:20:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-20 07:54, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tyle że to Ty tych przeszkód nie widzisz i zdaje Ci się, że czymś normalnym jest przeżycie życia w małżeństwie i nie różnienie się w swoich zdaniach ani na jotę.

Cóż, takie herezje mogą być spowodowane:

1/ Trollowaniem
2/ Totalną nieznajomością życia
3/ Byciem pod pantoflem swojego partnera (ewentualnie partnerki)
4/ Zupełnym nie posiadaniem własnego zdania

Którykolwiek z ww. powodów zupełnie dyskwalifikuje Cię z dalszej dyskusji na ten temat.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-20 10:23:57
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 09:20, Liwiusz pisze:

[...]

A gdzie ja pisałem, kłamco parszywy, o nieróżnieniu się w zdaniach?

Data: 2010-12-20 10:36:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-20 10:23, Andrzej Ława pisze:
[...]

Sam pisałeś, manipulancie wredny, że wszyscy partnerzy powinni podejmować jednomyślne decyzje.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-20 10:51:45
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 10:36, Liwiusz pisze:

[...]

Nie - ja pisałem, że każda rodzina, związek partnerski/whatever powinni
mieć, tak jak teraz, pełną swobodę wyboru: czy będzie jeden "lider"
rodziny, czy decyzje będą uzgadniane wspólnie.

I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?

Data: 2010-12-20 11:10:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-20 10:51, Andrzej Ława pisze:

Nie - ja pisałem, że każda rodzina, związek partnerski/whatever powinni
mieć, tak jak teraz, pełną swobodę wyboru: czy będzie jeden "lider"
rodziny, czy decyzje będą uzgadniane wspólnie.

Już pisałem, że decyzje mogą podejmować wspólnie, co nie wadzi temu, że oświadczenie o podjętej decyzji może przysługiwać jednej, wybranej osobie.

Twój pomysł ma tę wadę, że jeśli jednak partnerzy się nie dogadają, to musi za nich podejmować decyzję sąd rodzinny.

I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?

Dostosowuję się do twojego poziomu.

A trudno się dyskutuje z takim ignorantem, który nie widzi, że połowa małżeństw się rozpada, i nadal prawi banialuki o tym, jakoby jednomyślność w małżeństwie była normą.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-20 11:16:00
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 11:10, Liwiusz pisze:

[...]

Ale to nie jest sprawa prawa ni rządu.

Twój pomysł ma tę wadę, że jeśli jednak partnerzy się nie dogadają, to
musi za nich podejmować decyzję sąd rodzinny.

To co, wolisz dyktaturę urzędowo wyznaczonej osoby w danym związku?

I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?

Dostosowuję się do twojego poziomu.

I znowu bezczelnie kłamiesz.

A trudno się dyskutuje z takim ignorantem, który nie widzi, że połowa
małżeństw się rozpada,

Bo to tacy debile, co uważają, że muszą być głową rodziny i nie potrafią
się dogadać.

i nadal prawi banialuki o tym, jakoby
jednomyślność w małżeństwie była normą.

Jednomyślność a umiejętność dogadania się to dwie różne rzeczy, ignorancie.

Data: 2010-12-20 13:04:44
Autor: krys
kolejne kretystwo Korwina
Liwiusz wrote:

W dniu 2010-12-19 21:55, Andrzej Lawa pisze:

1. sowo-klucz: "przywrci" (plus jawnie goszone przez JKM pogldy,
delikatnie mwic, mizoginiczne)

2. ingerencj to pozostaje, bo s zwizki, w ktrych partnerzy chc
wanie by partnerami - rwnorzdnymi, bez jakiej dominacji (teraz
zaczniesz moe czarowa o dwch gowach albo jednej podwjnej, hmm? ;-) )

A co tu czarowa, to chyba oczywiste, e w dwuosobowe ciao nie moe
podejmowa decyzji demokratycznie.

No. "My rzdzimy wiatem, a nami kobiety".

J.

Data: 2010-12-17 13:08:40
Autor: Maddy
W dniu 17-12-2010 12:45, Andrzej Lawa pisze:

No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

Nienienie, nie rozumiesz. Jak UE "każe" nam być tolerancyjnym wobec rożnych modeli rodziny, to jest be.

A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest przecież najlepszy, bo podoba się Korwinowi. A jak nam się nie podoba ten jeden, to w mordę i wypad z tego kraju.

I to absolutnie nie jest zamach na wolność, nie w tym wszechświecie, z którego pochodzi Korwin. Bo tam "wolność" znaczy zupełnie co innego, niż w naszym wszechświecie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-17 13:10:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-17 13:08, Maddy pisze:

A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest

Nic nie każe, coś ci się pomieszało.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-17 13:30:44
Autor: Maddy
W dniu 17-12-2010 13:10, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-12-17 13:08, Maddy pisze:

A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest

Nic nie każe, coś ci się pomieszało.

Bardzo chciałby kazać. Gdyby mógł, zostałby dyktatorem.
A że nie może (ani dość charyzmy, ani dość pieniędzy na pucz) to sobie fantazjuje i udaje, że poza grupką psychofanów ktoś go traktuje poważnie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-17 18:48:10
Autor: m4rkiz
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d0b52c8$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

be to jest ze urzednicy wpierdalaja sie z butami tam gdzie wstepu nie powinni
miec, be to jest "nieznajomosc prawa nie zwalnia od odpowiedzialnoaci"
polaczona ze sraczka legislacyjna na miliony stron, be to jest ze zamiast ograniczenia tych struktur do zapewnienia bezpieczenstwa militarnego i energetycznego pozwala im sie na wychowywanie ludzi...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8824928,Kalendarz_dla_uczniow_z_UE_bez_Bozego_Narodzenia.html

"stanowisko w sprawie braku świąt Bożego Narodzenia zajęła Carine Tornblom, naczelniczka Wydziału Strategii Konsumenckiej Komisji Europejskiej, który koordynuje projekt kalendarza. - W kolejnej edycji zapewnimy lepszą równowagę między kulturami i religiami w przypadku wzmianek o świętach religijnych i tradycyjnych świętach narodowych"

czy to na pewno powinno byc robione za kase podatnikow? w calej ue poza turcja
te swieta sie obchodzilo i obchodzi, wiec zapomnienie o nich to zwykle
niedopatrzenie...

A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest przecież najlepszy, bo podoba się Korwinowi. A jak nam się nie podoba ten jeden, to w mordę i wypad z tego kraju.

masz jakas niska samoocene i sobie kompensujesz? w kazdym razie mozesz zostac

I to absolutnie nie jest zamach na wolność, nie w tym wszechświecie, z którego pochodzi Korwin. Bo tam "wolność" znaczy zupełnie co innego, niż w naszym wszechświecie.

JKM jest zabawny, juz od dawna nie da sie traktowac tego co mowi calkiem serio,
ale europa potrzebuje swojego odpowiednika Rona Paula bardziej niz kiedykolwiek,
a nie widze zadnego innego kandytata na to miejsce

Data: 2010-12-17 15:39:14
Autor: Papuso Smurfo
Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
[...]

z tym bym się akurat zgodził, bo właśnie między innymi tym się różni kobieta
od menszczyzny:O)
a skoro jest z natuury głupia i musk ma wielkości groszka między nogami to
jak by te nierzondy wyglondały?:O)
zobacz że każda cywilizacja powstawała i rozkwitała jak włąśnie kobieety
prawa głosu nie miały, a rządzili najsilniejsi i najmądrzejsi, jak
wprowadzano równouprawnienia cywilizacja migiem upadała, dlatego nasz koniec
jest blisko:O(

Data: 2010-12-17 15:55:27
Autor: Maruda
[...]

I nie należy zapominać, że Adolf kurwa jego mać Hitler uzyskał władzę w wyniku demokratycznych kurwa ich mać wyborów. No i jaki z tego wniosek? Dla mnie oczywisty. Do dupy z kurwa jej mać demokracją! Dwóch zgodnych żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

[...]

Poczytaj trochę, zanim zaczniesz równie kretyńskie głupoty rozgłaszać.
Korwin nie kwestionuje inteligencji kobiet, wskazuje na jej (inteligencji) inne podłoże i funkcjonalność. A prawo wyborcze chce ograniczyć wielu, nie ze względu na płeć.
Gadasz jak potrzaskany. Tyle.

Ups... teraz zauważyłem, że to Lawa, a z błotem (trollem) się nie dyskutuje. No ale skoro już napisałem, to poślę.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-17 20:00:22
Autor: Henry(k)
kolejne kretyństwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 15:55:27 +0100, Maruda napisa(a):

Dwch zgodnych ulw nie moe mie wikszej wadzy, ni jeden intelektualista.

Dlaczego? Bo intelektualicie si to nie spodoba?

Henry

Data: 2010-12-17 20:03:57
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:c84yn6dkftsd.1k6s5t0xhcwcu$.dlg40tude.net...

Dwch zgodnych
ulw nie moe mie wikszej wadzy, ni jeden intelektualista.
Dlaczego?
Bo jest to po prostu idiotyzmem.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 17:07:05
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
Dwch zgodnych
ulw nie moe mie wikszej wadzy, ni jeden intelektualista.
Dlaczego?
Bo jest to po prostu idiotyzmem.
Idiotyzmem powiadasz.
Przykad.
Intelektualista przekaza wyjanienie katastrofy Smoleskiej sowietom.
Czy taka bya wola narodu?
To jest przykad intelektualisty idioty.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 17:11:11
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ielajd$6c9$1news.vectranet.pl...

[...]
Ten przykad jest przykadem nonsensu i niezrozumienia, a by moe pospolitego zacietrzewienia.
Niczego wicej.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 18:04:33
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
[...]
e co? Nonsens? Niezrozumienie? Zacietrzewienie? W tak powanej
sprawie? Przemylae to?

Idiotyzm to i tak delikatne stwierdzenie.
W wolnym i demokratycznym kraju, taki intelektualista za podjecie
tak wanej dla kraju i narodu decyzji, modli by si do wszystkich
witych, by u niego zdiagnozowali idiotyzm. Trafi by za to do
czubkw a nie pod sd za zdrad.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 18:11:19
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ieldv6$29f$1news.vectranet.pl...

[...]
To - oczywicie - konfabulacja zabarwiona by moe mniej lub bardziej uwiadomionymi inklinacjami do zdolnoci proroczych.
Wytumaczenie zdroworozsdkowe tkwi gdzie indziej. Ot to wcale nie jest intelektualista.
Dlaczego?
Bo w wyborach realizowanych wg zasady, e dwch motw przegosowuje intelektualist intelektualista ma nike szanse na wybr.
Taki system wyania zwykle przekupnych koniunkturalistw, cwaniakw wszelkiej maci, obkacw, szalecw, nawiedzonych czubkw z psychoz misji i tak tam mierzw.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 18:53:50
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
To - oczywicie - konfabulacja zabarwiona by moe mniej lub bardziej uwiadomionymi inklinacjami do zdolnoci proroczych.
Jasne.
Jak by w Polsce rozbi sie sowiecki samolot z taka mietanka na pokadzie, oddali by mam ledztwo? A jak byby u nich taki "mdry" z takim pomysem, wiesz co by z nim zrobili?
Wytumaczenie zdroworozsdkowe tkwi gdzie indziej. Ot to wcale nie jest intelektualista.
Przed momentem by, a teraz juz nie?
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 19:15:45
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ielgrl$qu4$1news.vectranet.pl...

Jak by w Polsce rozbi sie sowiecki samolot z taka mietanka
mietank???
Owszem, oprcz pisiorw, peowcw i ksiy byli tam porzdni, watociowi ludzie, ale zaraz - mietanka?

na pokadzie, oddali by mam ledztwo? A jak byby u nich taki "mdry" z takim pomysem, wiesz co by z nim zrobili?
Nie mam syndromu jasnowidza.

to wcale nie jest intelektualista.
Przed momentem by, a teraz juz nie?
Znw te konfabulacje...

--
Jotte

Data: 2010-12-19 19:38:16
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
Owszem, oprcz pisiorw, peowcw i ksiy byli tam porzdni, watociowi ludzie, ale zaraz - mietanka?
Nie okrelam mietank czowieka, ale penione stanowiska.
na pokadzie, oddali by mam ledztwo? A jak byby u nich taki "mdry" z takim pomysem, wiesz co by z nim zrobili?
Nie mam syndromu jasnowidza.
Ja tez nie. Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci zaatwiaj podobne sprawy.
to wcale nie jest intelektualista.
Przed momentem by, a teraz juz nie?
Znw te konfabulacje...
To nie s konfabulacje, bo u nas wynik wyborw, to nie jest czysty przypadek.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 20:00:49
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ieljf3$gel$1news.vectranet.pl...

Owszem, oprcz pisiorw, peowcw i ksiy byli tam porzdni, watociowi ludzie, ale zaraz - mietanka?
Nie okrelam mietank czowieka, ale penione stanowiska.
Taki sobie wykrt, ale - tym bardziej.

Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci zaatwiaj podobne sprawy.
Te mi odkrycie...

u nas wynik wyborw, to nie jest czysty przypadek.
Nigdzie nie jest.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 21:45:49
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci zaatwiaj podobne sprawy.
Te mi odkrycie...
No to jak wiesz, to po co Ci syndrom jasnowidza?
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 21:49:26
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ielqug$cq2$2news.vectranet.pl...

Wystarczy odrobina zainteresowania jak sowieci zaatwiaj podobne sprawy.
Te mi odkrycie...
No to jak wiesz, to po co Ci syndrom jasnowidza?
Przesta ju chrzani.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 22:35:55
Autor: Krzysztof 45
kolejne kretystwo Korwina
Jotte napisa(a):
Te mi odkrycie...
No to jak wiesz, to po co Ci syndrom jasnowidza?
Przesta ju chrzani.
To Ty chrzanisz lub nie nadarzasz.
EOT
--
Krzysiek

Data: 2010-12-20 09:51:16
Autor: Henry(k)
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:11:19 +0100, Jotte napisa(a):

[...]

Jak si na wsi wybiera sotysa to raczej nie intelektualist. Ani tych
ktrych wymienie pniej, tylko kogo najbardziej zaradnego. Dziwne...
przecie ule pod sklepem powinni wybra podobnych sobie.

Co takiego cechuje intelektualistw e nadaj si na politykw?

Henry

Data: 2010-12-20 11:06:15
Autor: Maddy
kolejne kretyństwo Korwina
W dniu 20-12-2010 09:51, Henry(k) pisze:
Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:11:19 +0100, Jotte napisał(a):

Bo w wyborach realizowanych wg zasady, że dwóch młotów przegłosowuje
intelektualistę intelektualista ma nikłe szanse na wybór.
Taki system wyłania zwykle przekupnych koniunkturalistów, cwaniaków
wszelkiej maści, obłąkańców, szaleńców, nawiedzonych czubków z psychozą
misji i taką tam mierzwę.

Jak się na wsi wybiera sołtysa to raczej nie intelektualistę. Ani tych
których wymieniłeś później, tylko kogoś najbardziej zaradnego. Dziwne...
przecież żule pod sklepem powinni wybrać podobnych sobie.

Żeby kogoś wybrać, trzeba jeszcze chęci tego kogoś na bycie wybranym.
Żaden żul nie wystartuje na sołtysa - to jest kupa roboty, wysłuchiwania ludzkich pretensji, a zarobek z tego mizerny.
Pewnie dlatego sołtys to najszybciej feminizujące się stanowisko w Polsce.

Co takiego cechuje intelektualistów że nadają się na polityków?

To zależy od definicji intelektualisty.
W tej klasycznej - może się nadają (i to duże "może"), ale się do polityki nie pchają.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-17 22:24:49
Autor: m4rkiz
kolejne kretystwo Korwina
?Uytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:c84yn6dkftsd.1k6s5t0xhcwcu$.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 17 Dec 2010 15:55:27 +0100, Maruda napisa(a):

Dwch zgodnych
ulw nie moe mie wikszej wadzy, ni jeden intelektualista.

Dlaczego? Bo intelektualicie si to nie spodoba?

bo jest to debilizmem, horyzonty zula nie zawieraja nic (no, poza akcyza
na jabole) z rzeczy na ktorych temat ma sie potencjalnie wypowiedziec,
wiec po co ma miec mozliwosc glosu?

zreszta tak samo jest z wypranymi telewizja mozgami wiekszosci ludzi

prawo glosu po 3000 godzin wolontariatu na rzecz lokalnej spolecznosci i
problem burdelu w polityce rozwiazany (opcjonalnie - moze sie zdazyc ze
wykreuje to czarny rynek handlu godzinami ;) )

jak sie komus nie chce udowodnic w praktyce ze ma to dla niego faktyczne
znaczenie to nie powinien miec wplywu na to co sie dzieje

i zeby nie bylo - mniej trwala zaszczytna sluzba wojskowa ktora jakos
calkiem spora liczba facetow zdolala odsluzyc, to na ten przyklad jest
imho dobra podstawa do udzielenia prawa glosu o dalszym rozwoju panstwa
ktorego przysiegalo sie bronic, jezeli natomiast ktos wybiera posilanie sie
napojami wyskokowymi w pobliskim barze to nie powinien narzekac ze jego
zdanie ci ktorzy udowodnili w te czy inne sposoby faktyczna 'troske' o
to jak sie sprawy tocza beda miec w glebokim powazaniu

Data: 2010-12-19 11:59:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.12.2010 15:55, Maruda pisze:

[...]

Nieprawda. Na kanclerza został wyznaczony (nie wybrany!) w wyniku
politycznych układzików. Potem NSDAP teoretycznie zyskała większość, ale
w dużej części wskutek działań dalekich od legalnych (morderstwa,
zastraszanie).

Dla mnie oczywisty. Do dupy z kurwa jej mać demokracją! Dwóch zgodnych
żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

Mhhmm. A kto ma zadecydować, kto jest "żulem" a kto "intelektualistą"?

[...]

Poczytałem.

Korwin nie kwestionuje inteligencji kobiet, wskazuje na jej
(inteligencji) inne podłoże i funkcjonalność.

ROTFL

Ty mówisz "kartofel", ja mówię "ziemniak" - ale znaczy to dokładnie to samo.

A prawo wyborcze chce ograniczyć wielu, nie ze względu na płeć.

"Nie tylko ze względu na płeć" raczej.

Gadasz jak potrzaskany. Tyle.

Ups... teraz zauważyłem, że to Lawa, a z błotem (trollem) się nie
dyskutuje. No ale skoro już napisałem, to poślę.

No tak, śmiałem przemówić przeciwko Świętemu Korwinowi. Wierny wyznawca
musiał surowo potępić wroga jego fuhrera.

Data: 2010-12-19 09:23:28
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Lawa napisał(a):
Wiesz, w paru sprawach nawet Adolf Hitler miał rację, co nie
oznacza, że należałoby na niego głosować ;)
Czy przeoczyłem coś o głosowaniach?
A dwa. Jak zgłębisz temat to w każdej partii znajdziesz trochę programu Hitlera.
Zgoda. Ale wolność jednego człowieka jest ograniczona wolnością
drugiego.
Przecież ten nasz najjaśniej panujący reżim ogranicza moja wolność osobistą i wolność wyboru.
Przykład papierosów.
Mam własną knajpę DLA PALĄCYCH i nie mogę w niej zapalić papierosa. Papierosa który jest prawnie wszędzie dostępny.
Jakim prawem najjaśniej nam panujący wie co jest dla mnie i moich klientów lepsze?
[...]
Tematu nie zgłębiałem, ale możliwe że ma rację. Wyznacznikiem tego
może być fan klub Ojca Dyrektora w którym wiadomo jaka płeć dominuje.
[...]
A tu możesz mieć pole do PO-pisu. Oni są lepsi od Korwina. Ale oczywiście Ty tego nie widzisz.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 12:15:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 09:23, Krzysztof 45 pisze:
Andrzej Lawa napisał(a):
[...]

Jak pisałem: w paru sprawach nawet on miał rację. I ślepej kurze... ;)

[...]

Nie możesz mieć knajpy "dla palących" tak samo, jak nie możesz mieć
knajpy "tylko dla białych" (albo "tylko dla czarnych"). A że skuteczne
oddzielenie w jednym lokalu miejsc dla palących od miejsc dla
niepalących nie jest w praktyce możliwe - przepis jest jaki jest.

[...]

Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.

[...]

O czym teraz bredzisz?

Data: 2010-12-19 13:28:40
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Lawa napisał(a):
Nie możesz mieć knajpy "dla palących" tak samo, jak nie możesz mieć
 knajpy "tylko dla białych" (albo "tylko dla czarnych").
Gdzie ja k...a mać napisałem że *TYLKO* dla palących?! Napisałem 'dla
palących', tak jak wagony PKP były/są dla palących.
Nie palący mieli wolny wybór czy chcą w takim wagonie przebywać czy nie.
I tak powinno być w wolnym kraju, wolnym od dyktatury.
Więc kto jest za ograniczaniem wolności i prawa wyboru? Korwin? Czy
najjaśniej nam panujący?
A że skuteczne oddzielenie w jednym lokalu miejsc dla palących od miejsc dla niepalących nie jest w praktyce możliwe
Bzdury prawisz.
Właściciel knajpy miał w dupie o zadbanie o właściwe strefy
wentylacji. Poszedł na łatwiznę wywieszając tylko stosowną informacje
o podzieleniu sali.
- przepis jest jaki jest.
Przepis ogranicza moje prawo wyboru i decydowania sam o sobie.
Czy przypadkiem nie jest to nie zgodne z Konstytucją?

Właściciel knajpy powinien mieć prawo osobistego decydowania na jaką
klientelę się nastawia. To jego biznes a nie zasranego
"wszechwiedzącego" urzędasa.
Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.
Nie ma związku.
A tu możesz mieć pole do PO-pisu. Oni są lepsi od Korwina. Ale oczywiście Ty tego nie widzisz.
O czym teraz bredzisz?
O wzorcach jakie Ci narzucają najjaśniej panujący.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 20:22:25
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 13:28, Krzysztof 45 pisze:
Andrzej Lawa napisał(a):
[...]

Jak ktoś ma prywatną chęć się prywatnie zatruwać, to powinien to robić w
swoim prywatnym miejscu do zatruwania. Emisja substancji toksycznych w
miejscach publicznych musi być ograniczana.

[...]

Dziwne, że żadnemu właścicielowi knajpy się nie udało coś, co według
ciebie jest proste do zrobienia.

Dlaczego?

- przepis jest jaki jest.
Przepis ogranicza moje prawo wyboru i decydowania sam o sobie.
Czy przypadkiem nie jest to nie zgodne z Konstytucją?

Wiesz, samobójstwo możesz próbować popełnić, ale jeśli wybraną metodą
samobójstwa groziłbyś innym choćby poplamieniem butów - słusznie prawo
próbuje ciebie powstrzymać.

[...]

Ma. Popatrz na średnią wieku moherowych beretów.

A tu możesz mieć pole do PO-pisu. Oni są lepsi od Korwina. Ale
oczywiście Ty tego nie widzisz.
O czym teraz bredzisz?
O wzorcach jakie Ci narzucają najjaśniej panujący.

Narzucają? No popatrz - zupełnie jakby chciał JKM, tylko nie może...

Swoją szosą - jakie to wzorce rzekomo narzucają aktualnie rządzący?

Data: 2010-12-19 21:41:53
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Lawa napisał(a):
Jak ktoś ma prywatną chęć się prywatnie zatruwać, to powinien to robić w swoim prywatnym miejscu do zatruwania.
Przecież to powiedziałem. W swojej prywatnej knajpie dla palących, lub
jak wolisz z informacją 'TU WOLNO PALIĆ'.
Emisja substancji toksycznych w miejscach publicznych musi być ograniczana.
No tak, ale dla czego prawem wyboru i decydowania o samym
sobie?

A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w tym
oknie palący z papierosem. Łamie prawo?
Dziwne, że żadnemu właścicielowi knajpy się nie udało coś, co według ciebie jest proste do zrobienia.
Zmyślasz.
Dużo było/jest knajp gdzie system wentylacyjny był tak wydajny, że
siedząc nawet przy jednym stoliku z palaczem nie czułeś praktycznie
dymu tytoniowego.
Dlaczego?
Bo w większości knajp wystarczyła informacja o podziale sali, i
wszystkim to pasowało.
Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.
Nie ma związku.
Ma. Popatrz na średnią wieku moherowych beretów.
Dalej nie ma związku.
Swoją szosą - jakie to wzorce rzekomo narzucają aktualnie rządzący?

Swoja polityką.
Np. doprowadzili do emigracji ponad 2 mil młodych ludzi. Często
jednego z małżonków. Duży procent tych małżeństw często posiadających
dzieci, rozpadł się.
Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 21:52:18
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.12.2010 21:41, Krzysztof 45 pisze:
Andrzej Lawa napisał(a):
[...]

Przykro mi, ale placówki handlowo-usługowe, takie jak "knajpy", są
lokalami publicznie dostępnymi.

Emisja substancji toksycznych w miejscach publicznych musi być
ograniczana.
No tak, ale dla czego prawem wyboru i decydowania o samym
sobie?

Bo dym leci także na innych.

A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w tym
oknie palący z papierosem. Łamie prawo?

Jak taki dym leci komuś innemu do okna - ten ktoś jak najbardziej może
mieć pretensje.

[...]

Niemożliwe. No, chyba że dla palacza - ale ja jestem niepalący i mam
węch dużo wrażliwszy.

Dlaczego?
Bo w większości knajp wystarczyła informacja o podziale sali, i
wszystkim to pasowało.

LOL

Bo mężczyźni statystycznie żyją krócej.
Nie ma związku.
Ma. Popatrz na średnią wieku moherowych beretów.
Dalej nie ma związku.

Ale jesteś mało spostrzegawczy. Pewnie przez palenie ;->

Mężczyźni żyją krócej, więc mniej moherowych beretów płci męskiej dożyło
do chwili obecnej. Ergo: większa liczba kobiet wśród "moherów" nie
wynika z ich rzekomej niższe inteligencji (co sugerujesz) tylko ze
statystycznej długości życia.

Swoją szosą - jakie to wzorce rzekomo narzucają aktualnie rządzący?

Swoja polityką.
Np. doprowadzili do emigracji ponad 2 mil młodych ludzi. Często

ROTFL

Co, mieli zamknąć granicę?

BTW: emigracja innych ludzi do Polski to czyja wina/zasługa?

jednego z małżonków. Duży procent tych małżeństw często posiadających
dzieci, rozpadł się.

No i?

Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.

Brednie.

Data: 2010-12-19 22:33:41
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Lawa napisał(a):
Przykro mi, ale placówki handlowo-usługowe, takie jak "knajpy", są
 lokalami publicznie dostępnymi.
Oczywiście zgadzam się z Tobą.
A w swoim mieszkaniu w mieście na parterze z oknami na ulicę, i w
 tym oknie palący z papierosem. Łamie prawo?
Jak taki dym leci komuś innemu do okna - ten ktoś jak najbardziej może mieć pretensje.
Ale czy łamie prawo?
Ale jesteś mało spostrzegawczy. Pewnie przez palenie ;->
Nie palę.
Mężczyźni żyją krócej,
OK
więc mniej moherowych beretów płci męskiej dożyło do chwili obecnej.
Nie ma wśród nich 50cio-70cio latków?
Co, mieli zamknąć granicę?
A Czesi maja zamknięte granice?
emigracja innych ludzi do Polski to czyja wina/zasługa?
Jaka emigracja? LOL
Ci ludzie w dalszym ciągu nie maja do czego wracać.
Brednie.
Brednie?
Ciekawe do czego mają wracać.
Ceny w Polsce drastycznie wzrosły.
Do pensji 2tyś? O ile dostana pracę, bo oni nie są atrakcyjni dla
polskiego pracodawcy. OK Może założą działalność gospodarczą, to co
ich czeka? Użeranie się z chorym systemem US i ZUS?
A jakiś kredyt na mieszkanie. Kto im da kredyt?
--
Krzysiek

Data: 2010-12-20 10:22:54
Autor: Andrzej Ława
W dniu 19.12.2010 22:33, Krzysztof 45 pisze:

> Ale czy łamie prawo?
Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.

> Nie palę.
> OK
> Nie ma wśród nich 50cio-70cio latków?
Dużo mniej. I spory ich odsetek będzie w tym samym czasie zajęty
uzyskiwaniem miłego szmerku przy pomocy taniego alkoholu.

> A Czesi maja zamknięte granice?
Czesi nie emigrują zarobkowo? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze..

> Jaka emigracja? LOL
Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??

> [...]
> ich czeka? Użeranie się z chorym systemem US i ZUS?
> A jakiś kredyt na mieszkanie. Kto im da kredyt?
Znają język, mają obycie w świecie - są bardziej atrakcyjni niż ktoś,
kto nigdy nie wyjechał. To po pierwsze.

Po drugie mam znajomą, która wyjechała zarobkowo do Irlandii.

OK, zarabia sporo lepiej. Ale zasuwa tak, że jakby u nas nią tak orali,
to też by tyle dostawała. Konkretnie jest pielęgniarką - i tam odwala
robotę, którą u nas mają na głowie 3 pielęgniarki i lekarz dyżurny.

Wrócić nie chce póki co, bo u nas nawet jakby chciała tak się
zapracowywać, to by jej nie pozwolili. No i zainteresował ją też program
socjalny, ale ten będzie w Irlandii teraz ostro cięty.

Data: 2010-12-20 11:33:22
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Ława napisał(a):
Ale czy łamie prawo?
Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.
Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL
Nie ma wśród nich 50cio-70cio latków?
Dużo mniej. I spory ich odsetek będzie w tym samym czasie zajęty uzyskiwaniem miłego szmerku przy pomocy taniego alkoholu.
Twoja interpretacja interpretacją, ale oto mi chodzi. Mają lepiej
poukładane w głowach.
A Czesi maja zamknięte granice?
Czesi nie emigrują zarobkowo? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze..
Jacy Czesi, chyba Czescy Romowie, i to są jak już to tysiące a nie
miliony. Coś mi umknęło innego z rodowitymi Czechami?
Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??
Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?
Wrócić nie chce póki co, bo u nas nawet jakby chciała tak się zapracowywać, to by jej nie pozwolili. No i zainteresował ją też program socjalny, ale ten będzie w Irlandii teraz ostro cięty.
Reasumując nie mają do czego wracać. Mam tam rodzinę i kilku
znajomych. Po za korzeniami i sentymentem, nic ich tu nie ciągnie. Nie
mówiąc o zarobkach, w sprawach takich jak urzędy, kredyty, mieszkania,
program socjalny o którym wspomniałeś, nawet jak go będą "ciąć" to i
tak jesteśmy w porównaniu z nimi w epoce "kamienia łupanego". Ich
powrót były przesiadką z mercedesa do poloneza. Nie oszukuj się.

Kończąc, mijają dziesięciolecia a my cofamy się diametralnie.
Nie potrafimy słuchać ludzi i wdrażać rozwojowych pomysłów, skaczemy
sobie do gardeł. Nie dbamy o wspólny interes, tylko ważna jest
zajebana partyjna prywata i kolesiostwo. Roztrwaniamy majątek i
publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-20 11:43:17
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 11:33, Krzysztof 45 pisze:

Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.
Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL

Różnie. Jak czuć u kogoś - są paragrafy.

[...]

Nawalić się tanim winkiem/piwem i plątać się w pijackim widzie po
okolicy. No, jeśli dla ciebie to jest "dobrze poukładanie w głowie", to
ja już się nie zdziwię żadnej bzdurze, którą napiszesz.

[...]

Czyli twierdzisz, że rodowici Czesi nie emigrują zarobkowo?

Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??
Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?

Dziwnie, bo ostatnio ciągle słyszę ludzi z akcentem zza Buga - w
sklepach, w infolinii Microsfotu...

[...]

Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to każdy
potrafi. Teraz będą za to płacić.

[ciach]

publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

Ano niestety. Ale to nie tylko u nas.

Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.

Jak pisałem - dużo racji miał też Hitler. Ale jeśli już miałbym wybierać
jakiegoś świra, to wolałbym z dwojga złego Palikota, on przynajmniej nie
ma takiego faszyzującego programu.

Data: 2010-12-20 12:14:52
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Ława napisał(a):
Nawalić się tanim winkiem/piwem i plątać się w pijackim widzie po okolicy. No, jeśli dla ciebie to jest "dobrze poukładanie w
głowie", to ja już się nie zdziwię żadnej bzdurze, którą napiszesz.
Twoja interpretacja że wszyscy 50-70cio latkowie nawają sie jabolami a
reszta jest z moherami u Rydzyka, to jest dopiero mega bzdura ROTFL
Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to
każdy potrafi. Teraz będą za to płacić.
Ja nie o tym.
Jak pisałem - dużo racji miał też Hitler. Ale jeśli już miałbym
wybierać jakiegoś świra, to wolałbym z dwojga złego Palikota, on
przynajmniej nie ma takiego faszyzującego programu.
ROTFL.
Nie widzisz że to wszystko pokroju ....kota to kurwy i złodzieje?
On się dopiero rozwija. A karierę to mu wróżę raczej w cyrku.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-20 12:18:23
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 12:14, Krzysztof 45 pisze:
Andrzej Ława napisał(a):
[...]

Aaaaaaaaaaaaargh...... Czy ty nie umiesz czytać, czy też masz syndrom
Liwiusza i celowo kłamliwie przekręcasz moje wypowiedzi?

I, zwracam uwagę, to ty pisałeś o rzekomym "dowodzie" na umysłową
niższość kobiet powołując się na ich wysoki odsetek wśród "moherów".

Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to
każdy potrafi. Teraz będą za to płacić.
Ja nie o tym.

Bo niewygodne?

[...]

Lepsza kurwa i złodziej niż dyktatorek z kuku ma muniu.

On się dopiero rozwija. A karierę to mu wróżę raczej w cyrku.

Przynajmniej będzie wesoło.

Data: 2010-12-20 13:10:11
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Ława napisał(a):
Aaaaaaaaaaaaargh...... Czy ty nie umiesz czytać, czy też masz syndrom
Liwiusza i celowo kłamliwie przekręcasz moje wypowiedzi?
To nie były Twoje wypowiedzi, tylko wnioski po Twoich wypowiedziach.
Proponuje EOT ze Świątecznym pozdrowieniem.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 17:25:23
Autor: niusy.pl
kolejne kretyństwo Korwina

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl>

[...]

Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że od dawna tak jest z alkoholami w każdym sklepie, więc aż tak wielkim ewenementem to nie jest może poza tym, że te knajpy po to są by móc się napić i zapalić.

Data: 2010-12-19 18:17:38
Autor: Krzysztof 45
niusy.pl napisał(a):
Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że od dawna tak jest z alkoholami w każdym sklepie,
Nie rozumie co mają z tym sklepy wspólnego.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-17 20:10:18
Autor: Alek
kolejne kretyństwo Korwina
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał

Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w tym, że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co dla niego jest dobre a co nie.

W wielu sprawach ma rację, ale w tym wątku nie o takich mowa.
Została zacytowana bzdura jego autorstwa, a ty zamiast przeczytać
i pomyśleć - odruchowo rzucasz się swojemu idolowi z odsieczą.
I kto tu jest zniewolony?

Data: 2010-12-18 16:50:36
Autor: Krzysztof 45
Alek napisał(a):
[...]
Ja przeczytałem.
A Ty przeczytałeś ? Czy "tak z urzędu" odruchowo bo to Korwin.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-19 00:39:14
Autor: Shrek
W dniu 2010-12-17 10:08, Tomasz Kaczanowski pisze:

Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ostatni
idiotyzm z udowadnianiem, że buspasy należy zlikwidować, bo autobus,
który stoi na przystanku wyprzedzi ok 100 aut...

To nie tak. Po prostu jak wyczytałem w jego felietonie, kto popiera komunikację publiczną - popiera terroryzm. Podobno dlatego, że jacyś zamachowcy się wysadzają w autobusach:P Więc rola buspasów jest chyba oczywista w dobie globalnej wojny z terroryzmem;)

Shrek.

Data: 2010-12-18 08:25:49
Autor: P.B.
kolejne kretyństwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 09:43:03 +0100, Krzysztof 45 napisa(a):

Tomasz Kaczanowski napisa(a):
Tego nie czytaem, ale Korwin czsto wypisuje wypowiada bzdury -
Znasz to z opowiada? A moe warto co jego przeczyta?

Najlepiej poczytaj to:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index.html
Stek bzdur poprzeplatany konfabulacjami.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-18 09:42:32
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 08:25:49 +0100, P.B. napisał(a):
/.../
Najlepiej poczytaj to:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index.html Stek bzdur
poprzeplatany konfabulacjami.

Coś nie na temat.

Data: 2010-12-18 10:58:07
Autor: P.B.
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 09:42:32 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisa(a):

Najlepiej poczytaj to:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index.html Stek bzdur
poprzeplatany konfabulacjami.

Co nie na temat.

Jak bardziej na temat tego, e JKM jest kamc i mitomanem. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-18 12:58:47
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 10:58:07 +0100, P.B. napisał(a):

Dnia Sat, 18 Dec 2010 09:42:32 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

Najlepiej poczytaj to:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index.html Stek bzdur
poprzeplatany konfabulacjami.

Coś nie na temat.

Jak bardziej na temat tego, że JKM jest kłamcą i mitomanem.

Po pierwsze nie masz dowodów, a po drugie jakoś zapomniałeś uzasadnić, czemu nie wystarczy jeden paragraf na zakaz nawoływania do przemocy tylko musi być specjalny inny, dość śmieszny.

Data: 2010-12-18 17:19:04
Autor: P.B.
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 12:58:47 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

[...]

Ale ja tylko wykazuję, że JKM wysysa swoje rewelacje z brudnego palucha.
Wystarczy jeden tekst podpisany przez niego, by wyrobić sobie zdanie. Nie
ma sensu czytać całego bloga, w nadziei, że może się pomylił i napisał
prawdę, albo coś z sensem. Poczytaj sobie:

"Ja chyba o tym już tu wspominałem – i piszę o tym co jakiś czas, gdyż było
to moje głębokie przeżycie: dramat bezsilności. Wydzwaniałem wtedy na
Okęcie, domagając się połączenia ze sztabem awaryjnym – lub przynajmniej,
by telefonistki przekazały mu sugestię, by wodować w Zatoce Gdańskiej: woda
ciepła, dwa metry głębokości - nikomu by się nic nie stało. Gaśnica
naturalna..."

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-18 22:01:25
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 17:19:04 +0100, P.B. napisał(a):
/../
[...]
 Na razie to tylko pokazujesz, że temat dyskusji tej Cię przerasta, a tamto jest niewiarygodne w Twoim subiektywnym odczuciu. I labiedzisz o jednym wpisie z pińcset.

Data: 2010-12-17 20:04:49
Autor: Alek
kolejne kretyństwo Korwina
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał

Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego, i brakuje Ci "państwa
opiekuńczego"

Jeśli z tego co napisałem wyprowadzasz taki wniosek to znaczy że to tobie czegoś brakuje, konkretnie piątej klepki.

Data: 2010-12-18 13:53:38
Autor: Kotlet
W dniu 2010-12-17 09:14, Krzysztof 45 pisze:
Alek napisał(a):
W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.
Jak on wypisuje bzdury, to jak nazwać twórczość najjaśniej nam panujących?

Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego,

i mowi to czlowiek ktorego idolem jest debil ktory chcial getta dla chorych na aids budowac

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-12-18 14:30:43
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-18 13:53, Kotlet pisze:

i mowi to czlowiek ktorego idolem jest debil ktory chcial getta dla
chorych na aids budowac

Pogadaj o tym z kilkudziesięcioma kobietami zarażonymi AIDSem przez pewnego Kameruńczyka.
Potem sprawdź sobie gdzieś definicję słowa "leprosorium".
A wreszcie idź do jakiegoś dyrektora szpitala i zażądaj zniesienia rygorów izolacyjnych na oddziałach zakaźnych.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-18 15:04:47
Autor: Henry(k)
kolejne kretyństwo Korwina
Dnia Sat, 18 Dec 2010 14:30:43 +0100, Maruda napisa(a):

Pogadaj o tym z kilkudziesicioma kobietami zaraonymi AIDSem przez pewnego Kameruczyka.

Zarazi je patrzc na nie czy moe plujc?

Potem sprawd sobie gdzie definicj sowa "leprosorium".

Wida e ty nie sprawdzie - bo ani poprawnie napisa nie potrafisz
(leprozorium), ani nie wiesz co znaczy - po pierwsze byo tylko dla
trdowatych, po drugie utworzono je bo uwaano e trd jest kar za grzechy
i byli oni wykluczani ze spoeczestwa - leprozoria miay ich izolowa bo
uwaano ich za co gorszego.

A wreszcie id do jakiego dyrektora szpitala i zadaj zniesienia rygorw izolacyjnych na oddziaach zakanych.

Grypa jest bardziej zaraliwa a nikt chorych nie izoluje. No ale pewnie
politycy si znaj lepiej na chorobach ni lekarze...

W innym pocie domagasz si merytorycznych uwag. A sam pieprzysz od rzeczy.

Henry

Data: 2010-12-19 12:01:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.12.2010 14:30, Maruda pisze:

i mowi to czlowiek ktorego idolem jest debil ktory chcial getta dla
chorych na aids budowac

Pogadaj o tym z kilkudziesięcioma kobietami zarażonymi AIDSem przez
pewnego Kameruńczyka.

"Nie byle jak, nie byle gdzie, nie z byle kim".

"Gumki" nie są drogie. I by się nie zaraziły.

Data: 2010-12-18 17:31:20
Autor: Krzysztof 45
Kotlet napisał(a):
i mowi to czlowiek ktorego idolem
Jak ktoś kogo nie jestem fanem (j.w.) może być moim idolem?
jest debil ktory chcial getta dla
Debili to sobie poszukaj w śród najjaśniejszych panujących. Bo za
ich decyzjami np. wsadzają gówniarzy z podstawówki za wagarowanie do
ośrodków ze zwyrodnialcami. I tymi decyzjami "zdrowa" władza produkuje
następnych zwyrodnialców. O skutkach nie bedę mówił, bo są ogólnie
znane. Można takich przykładów debilizmu mnożyć, a zwłaszcza w temacie
służby zdrowia. Taki debilizm Ci pasuje? Czy to nie jest debilizm?
--
Krzysiek

Data: 2010-12-17 10:52:30
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-17 08:37, Alek pisze:
Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał

http://korwin-mikke.pl/blog

Biedaczysko. Facet chyba niegłupi ale straszny efekciarz.
W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.

A merytorycznie - jak rozumiem, z jego wywodem zgadzasz się w 100%, skoro niczego nie podważyłeś.
Fajnie. Dziękuję.
Ja też uważam podobnie.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-17 11:38:38
Autor: zly
kolejne kretyństwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:52:30 +0100, Maruda napisa(a):

A merytorycznie - jak rozumiem, z jego wywodem zgadzasz si w 100%, skoro niczego nie podwaye.
Fajnie. Dzikuj.
Ja te uwaam podobnie.

 "...Z czego wynika, e yd moe wzywa do zamordowania innego yda,..."

Jak jemu cigle takie rzeczy wynikaj, to cakiem zabawnie z jego
pojmowaniem jest.

--
marcin

Data: 2010-12-17 10:59:50
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 11:38:38 +0100, zly napisał(a):

Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:52:30 +0100, Maruda napisał(a):

[...]

Jak jemu ciągle takie rzeczy wynikają, to całkiem zabawnie z jego
pojmowaniem jest.

Na bakier jesteś z logiką po prostu. Dodam tylko, że jeżeli jest zakaz prześladowania mniejszości to znaczy, że większość można.

Data: 2010-12-17 12:30:39
Autor: zly
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:59:50 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisa(a):

Na bakier jeste z logik po prostu. Dodam tylko, e jeeli jest zakaz przeladowania mniejszoci to znaczy, e wikszo mona.

Gdyby nie byo innych zakazw to tak, by moe.

--
marcin

Data: 2010-12-17 12:01:21
Autor: Maruda
kolejne kretystwo Korwina
W dniu 2010-12-17 11:38, zly pisze:

  "...Z czego wynika, e yd
moe wzywa do zamordowania innego yda,..."

Jak jemu cigle takie rzeczy wynikaj, to cakiem zabawnie z jego
pojmowaniem jest.

A zaprzeczysz? Na jakiej "napisanej" podstawie?
On obnaa aosne kretystwo, niekonsekwencj i bezsens systemu obowizujcego na tym terenie, ktry niektrzy bdnie nazywaj prawem, a cae masy byda bezmylnie mu si podporzdkowuj.

--
Dzikuj.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-17 11:16:39
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:01:21 +0100, Maruda napisał(a):
/../

A zaprzeczysz? Na jakiejś "napisanej" podstawie? On obnaża żałosne
kretyństwo, niekonsekwencję i bezsens systemu obowiązującego na tym
terenie, który niektórzy błędnie nazywają prawem, a całe masy bydła
bezmyślnie mu się podporządkowują.

A ja też obnażam. np zakaz "rasizmu i antysemityzmu" jest w swojej strukturze rasistowski.

Data: 2010-12-17 12:31:42
Autor: zly
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:01:21 +0100, Maruda napisa(a):

[...]

Sugerujesz, razem ze swoim sprytnym idolem, e nie ma kar za morderstwa bez
podtekstu rasowego?
--
marcin

Data: 2010-12-17 12:57:57
Autor: Maddy
W dniu 17-12-2010 12:31, zly pisze:
[...]

Sugerujesz, razem ze swoim sprytnym idolem, że nie ma kar za morderstwa bez
podtekstu rasowego?

Właśnie, proponuję założyć stronę, na której kolega Maruda będzie nawoływał do zamordowania sąsiada, bo za głośno słucha muzyki.
Wg. twierdzeń Korwina nie ma podstaw do ścigania sprawcy takiego czynu, bo podłoże nie jest rasistowskie.

Korwin-Mikke lubi nie zauważać tych kawałków rzeczywistości, które mu nie pasują do założeń. W tym wypadku skasował 99% kodeksu karnego, bo inaczej nie miałby powodu do histeryzowania.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-17 13:00:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-17 12:57, Maddy pisze:

Korwin-Mikke lubi nie zauważać tych kawałków rzeczywistości, które mu
nie pasują do założeń. W tym wypadku skasował 99% kodeksu karnego, bo
inaczej nie miałby powodu do histeryzowania.

I kto tu wyrywa z kontekstu?
Na tym właśnie polega idiotyzm obecnego systemu, że skoro nie można nawoływać do morderstwa kogokolwiek, to nie trzeba wprowadzać dodatkowych kar za nawoływanie do morderstw międzyrasowych itp.

Chyba, że mamy jednak równych i równiejszych.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-17 14:01:58
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:00:11 +0100, Liwiusz napisał(a):
/.../
[...]

Tezy powyższe są z gatunku takich że się wyrażę trudniejszych.

Data: 2010-12-17 15:57:28
Autor: zly
kolejne kretyństwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:00:11 +0100, Liwiusz napisa(a):

nawoywa do morderstwa kogokolwiek, to nie trzeba wprowadza dodatkowych kar za nawoywanie do morderstw midzyrasowych itp.
Chyba, e mamy jednak rwnych i rwniejszych.

Nie rwnych i rwniejszych tylko inne motywy. Inaczej si kwalifikuje
morderstwo, nieumylne spowodowanie mierci, czy takie ze szczeglnym
okruciestwem, mimo, e efekt jest jeden. I caa masa innych rzeczy w ten
dese, gdzie wane s motywy i okolicznoci
--
marcin

Data: 2010-12-17 15:06:07
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 15:57:28 +0100, zly napisał(a):

[...]

Nie równych i równiejszych tylko inne motywy. Inaczej się kwalifikuje
morderstwo, nieumyślne spowodowanie śmierci, czy takie ze szczególnym
okrucieństwem, mimo, że efekt jest jeden. I cała masa innych rzeczy w
ten deseń, gdzie ważne są motywy i okoliczności

A czym się różni przemoc rasowa od przemocy kibolskiej?

Data: 2010-12-17 20:02:32
Autor: Alek
kolejne kretyństwo Korwina
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał

[...]

A choćby tym, że w imię nienawiści rasowej wymordowano miliony osób a ofiary kiboli można liczyć w dziesiątkach.

Data: 2010-12-17 21:00:53
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:02:32 +0100, Alek napisał(a):

[...]

I jak dostaniesz w trąbę od kibola to Ci będzie lżej? Masz większe szanse zarobić od kibola.

Data: 2010-12-17 19:56:10
Autor: Alek
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisa

On obnaa aosne kretystwo, niekonsekwencj i bezsens systemu obowizujcego na tym terenie, ktry niektrzy bdnie nazywaj prawem

On obnaa przede wszystkim swoj nieznajomo i niezrozumienie tego co prbuje komentowa i ocenia. A przez stosowane formy przekazu (mniej lub bardziej wiadomie) daje do zrozumienia, by nie traktowac tego serio. I prawie nikt tego serio nie traktuje, z wyjtkiem garsatki jego wyznawcw.
Te jego gadki to wycznie happening ale tacy jak ty ykaj to z ca powag.

Data: 2010-12-17 20:12:19
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:iegbof$f0h$1news.onet.pl...

[...]

Idiotw nigdzie nie brak.
Korwin przypomina mi map w ZOO. mieszna, mona przyj popatrzy, rozerwa si, ale potem wraca si do domu i codziennego ycia.
Tyle, e mapa to mapa, czowieka nie udaje, a Korwin - tak.

--
Jotte

Data: 2010-12-17 21:03:13
Autor: Smok Eustachy
kolejne kretystwo Korwina
Dnia Fri, 17 Dec 2010 19:56:10 +0100, Alek napisał(a):
/.../
On obnaża przede wszystkim swoją nieznajomość i niezrozumienie tego co
próbuje komentować i oceniać. A przez stosowane formy przekazu (mniej
lub bardziej świadomie) daje do zrozumienia, by nie traktowac tego
serio. I prawie nikt tego serio nie traktuje, z wyjątkiem garsatki jego
wyznawców.
Te jego gadki to wyłącznie happening ale tacy jak ty łykają to z całą
powagą.

Sie bedzięsz śmiać baranim głosem, jak któryś z tych oskarżonych zacznie apelować, że jest Żydem.

Data: 2010-12-18 23:47:44
Autor: niusy.pl
kolejne kretystwo Korwina

[...]

Wiesz jaki % go ostatnio popar ???

Data: 2010-12-18 23:56:39
Autor: Liwiusz
kolejne kretystwo Korwina
W dniu 2010-12-18 23:47, niusy.pl pisze:

[...]

Mniej wicej taki, jaki % jest elity w kadym spoeczestwie.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 13:54:10
Autor: m4rkiz
kolejne kretystwo Korwina
?Uytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:ieje78$8bm$1@news.onet.pl...
Wiesz jaki % go ostatnio popar ???

Mniej wicej taki, jaki % jest elity w kadym spoeczestwie.

no to teraz sobie nagrabiles ;)

A na marginesie - zauwaz ze JKM robi *wszystko* zeby nie wygrac zadnych wyborow,
zamiast naobiecywac ludziom byle czego i pobic demokracje jej wlasna bronia,
zamiast przedstawic *realny* plan zmian wyskakuje co chwile publicznie z jakimis
delikatnie mowiac kotrowersyjnymi pomyslami i stwierdzeniami kreujac sie sam na
klauna w muszce... Jako (czesto) myslacy czlowiek z pomyslami ma plusa, ale
mimo ze podzielam wiekszosc jego pogladow u faktycznej wladzy widziec bym go
nie chcial GDYBY byla jakakolwiek alternatywa.

Data: 2010-12-19 14:59:53
Autor: Liwiusz
kolejne kretystwo Korwina
W dniu 2010-12-19 14:54, m4rkiz pisze:

zamiast naobiecywac ludziom byle czego i pobic demokracje jej wlasna
bronia,

No patrz, jaki gupi ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-12-19 15:08:59
Autor: Jotte
kolejne kretystwo Korwina
Uytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisa w wiadomoci news:iel2q3$6t8$1speranza.aioe.org...

Wiesz jaki % go ostatnio popar ???
Mniej wicej taki, jaki % jest elity w kadym spoeczestwie.

no to teraz sobie nagrabiles ;)
Wcale nie.
Niecae 2,5%.
Homoseksualistw jest np. rednio w populacji ~5%, schizofrenikw do ~1%,
_ywourodzonych_ progenitur z zespoem Downa ~0,02%, ~2% dzieci austycznych.
Mona przykady mnoy, ale to s porwnywalne liczby.
Zwolennik JKM nie wydaje mi si jako znaczco bardziej przeraajcy ni schozofrenik opowiadajcy jak to dowodzi po Austerlitz, rzdzi Tebami albo da si ukrzyowa dla odkupienia ludzkoci - ot, jeszcze jeden czubek.
Istotne jest to, e miney ju czasy gdy kurioza pokroju Tymiskiego, Korwina czy Kononowicza ktokolwiek normalny traktowa powanie.

--
Jotte

Data: 2010-12-19 17:18:59
Autor: niusy.pl
kolejne kretystwo Korwina

Uytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

[...]

To jest zwyke obraanie. Niejaki Jotte podzi znaczcy % artykuw tutaj i co ...

Data: 2010-12-17 19:45:06
Autor: Alek
[...]

Jeśli dla ciebie stwierdzenie, że facet "wydala z siebie bzdurę za bzdurą" oznacza 100% zgodę z tym co napisał to jesteś nieźle porąbany.

Data: 2010-12-17 19:55:13
Autor: Maruda
W dniu 2010-12-17 19:45, Alek pisze:

Jeśli dla ciebie stwierdzenie, że facet "wydala z siebie bzdurę za
bzdurą" oznacza 100% zgodę z tym co napisał to jesteś nieźle porąbany.

No - wysoce merytoryczne odniesienie się. Nie ma co.
Przeczytałeś chociaż?
:)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-20 13:34:44
Autor: ML
kolejne kretystwo polskiego
Maruda <null@com.pl> napisa(a):
By byo jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z paragrafu karzcego za "nawoywanie publiczne do przemocy wobec osb innej orientacji seksualnej oraz innej narodowoci".

Ktry to jest paragraf? Przejrzaem pobienie kodeks karny, ale nie znalazem
tam takiego zapisu.

Data: 2010-12-20 14:49:41
Autor: Goomich
kolejne kretystwo polskiego
"ML" <owynbeleforte.SKASUJ@gazeta.pl> naskroba/a w
[...]

Prawie jak 119.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2010-12-20 16:56:53
Autor: ML
kolejne kretystwo polskiego
Goomich <goomich@usun.to.wp.pl> napisa(a):
"ML" <owynbeleforte.SKASUJ@gazeta.pl> naskroba/a w
news:ienm1k$5rl$1inews.gazeta.pl: > Maruda <null@com.pl> napisa(a): > >> By byo jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z
> znalazem tam takiego zapisu.
> Prawie jak 119.

Tyle e w tym artykule karane jest atakowanie kogo ze wzgldu na narodowo.
Nie wynika z niego, e osoba atakowana musi by innej narodowoci ni
atakujcy. Jeli Polak zaatakuje kogo dlatego, e ten drugi jest Polakiem, to
te podpada pod ten artyku.
Znalazem jeszcze art. 256, ktry moim zdaniem lepiej tu pasuje, ale z niego
te to bezporednio nie wynika. Jest napisane, e zabronione jest nawoywanie
do nienawici na tle rnic narodowociowych. Nie jest napisane, e ten
nawoujcy musi by innej narodowoci.
W przytoczonym tekcie Korwina-Mikke caa reszta tekstu po zacytowanym przeze
mnie fragmencie to kpiny na temat, jakie to absurdalne, e karane jest
nawoywanie do zabijania osb innej narodowoci, a tej samej ju nie:

"Z czego wynika, e yd moe wzywa do zamordowania innego yda, nekrofil do
lynchu na innym nekrofilu, Polak do wymordowania wszystkich polskich
kapitalistw ? natomiast Polakowi wzywa do mordowania ydw ? nie wolno!"

Jeli taki przepis nie istnieje, to ten fragment tekstu i wszystko dalej nie
ma w ogle sensu, bo opiera si na nieprawdziwym zaoeniu.
No i jeszcze taki drobny szczeg: w obu artykuach 119 i 256 nie ma ani sowa
o orientacji seksualnej.

--

kolejne kretyństwo polskiego "prawa" - z K orwina