kolejne newsy

Data: 2010-06-30 00:54:21
Autor: sooobi
kolejne newsy
1. Pierce odstapil od kontraktu i gwarantowanych 21,5MLN!!. Uaaa
bolesne, mysle ze Pierce sie przeliczyl. Nie wiadomo jak bedzie
wygladala sprawa kontraktow i pensji za rok, ale rezeygnowac z
21baniek, zeby podpisac cos dlugoterminowego (40/4?) nie wiem czy ktos
da mu wiecej, ale ihmo zrobil sobie przyslowiowy strzal w stope.

Ciekawe co w takim przypadku zrobie Ainge, spada mu kontrakt Allena,
Pierce'a, Sheed ma zamiar powiesic buty na kolku, nagle okazuje sie ze
Celci maja niepowtarzalna okazje do rebuildingu...
Panie Ainge sentymenty(Pierce) czy biznes? Zobaczymy jak tutaj sie
zachowa nasz "wybitny" gm:)

2. Yao nie optowal i razem z Melo beda najgoretszym towarem za rok...

3. Dirk optowal, ale nie sadze zeby zmienil otoczenie...

4. Netsi oddali Yi i 3MLN do Wizards za Ross'a, tym samym zwolnili
sobie jeszcze troche miejsca w rosterze. Dla mnie jest to jednoznaczne
z tym ze na bank kupia kogos z trojki (Bosh, Boozer, Amare).

5. Heat zlozyli wstepna QO dla Anthonego (chyba cos kolo 1mln) i stal
sie RFA. Fajny ruch z ich strony.

Data: 2010-06-30 06:00:38
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On 30 Cze, 09:54, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie miałby szansę na
20/3? Jasne, że miałby. Dlatego uważam, że spokojnie będzie mógł
pociągnąć kogoś na około 70/5 i taka będzie cena wywoławcza.

Ciekawe co w takim przypadku zrobie Ainge, spada mu kontrakt Allena,
Pierce'a, Sheed ma zamiar powiesic buty na kolku, nagle okazuje sie ze
Celci maja niepowtarzalna okazje do rebuildingu...

Nom. Kolejnego w ciagu 3 lat. Gdyby jeszcze tylko spadł mu kontrakt
KG...

Panie Ainge sentymenty(Pierce) czy biznes? Zobaczymy jak tutaj sie
zachowa nasz "wybitny" gm:)

Da extension.

2. Yao nie optowal i razem z Melo beda najgoretszym towarem za rok...

3. Dirk optowal, ale nie sadze zeby zmienil otoczenie...

Cuban już mówił, że nie da mu nigdzie odejść.

4. Netsi oddali Yi i 3MLN do Wizards za Ross'a, tym samym zwolnili
sobie jeszcze troche miejsca w rosterze.

No to minuty o Blatche będzie konkurencja ;-)

Dla mnie jest to jednoznaczne
z tym ze na bank kupia kogos z trojki (Bosh, Boozer, Amare).

Nope. Będą próbowali - tak, ale czy kupią....

5. Heat zlozyli wstepna QO dla Anthonego (chyba cos kolo 1mln) i stal
sie RFA. Fajny ruch z ich strony.

To normalny ruch o ile nie chcieli się go pozbyć. Bez QO byłby UFA. A
wiele wskazuje na to, że Heat będą potrzebowali wypełniaczy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:28:04
Autor: Tomasz Radko
My som experty było:Re: kolejne newsy
W dniu 2010-06-30 15:00, Leszczur pisze:

Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie miałby szansę na
20/3? Jasne, że miałby. Dlatego uważam, że spokojnie będzie mógł
pociągnąć kogoś na około 70/5 i taka będzie cena wywoławcza.

Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

Data: 2010-06-30 09:29:38
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 16:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2010-06-30 15:00, Leszczur pisze:

> Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie mia by szans na
> 20/3? Jasne, e mia by. Dlatego uwa am, e spokojnie b dzie m g
> poci gn kogo na oko o 70/5 i taka b dzie cena wywo awcza.

Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?
Ale zeby nie weszła w zycie zasada over-36 kontrakt bedzie na 4 lata i
za 60M$. Luz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 13:59:49
Autor: sooobi
On 30 Cze, 18:29, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?

Ale Kobe to nie Pierce. Zdziwie sie bardzo jak nowy kontrakt Pierce
bedzie chociaz zblizony do 60/4. To bedzie samobojstwo.

Data: 2010-07-01 05:21:29
Autor: Leszczur
On Jun 30, 10:59 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
> przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?

Ale Kobe to nie Pierce.

A jakie znaczenie ma czy mlodszy zawodnik rozleci sie przez duzy
przebieg, czy starszy rozleci sie ze starosci? Wysokie extensions dla
Kobe i mozliwe wysokie extension dla Pierce'a sa duzym ryzykiem dla
kazdego.

Zdziwie sie bardzo jak nowy kontrakt Pierce
bedzie chociaz zblizony do 60/4. To bedzie samobojstwo.

KG strzelil juz Celtom gola. Czas na Pierce'a ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 05:31:43
Autor: sooobi
On 1 Lip, 14:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

przebieg, czy starszy rozleci sie ze starosci? Wysokie extensions dla
Kobe i mozliwe wysokie extension dla Pierce'a sa duzym ryzykiem dla

Nie mialem na mysli wieku i przebiegu tylko umiejetnosci.
Dobra zobaczymy juz niedlugo ile Pierce dostanie.