kolejne newsy

Data: 2010-06-30 06:00:38
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On 30 Cze, 09:54, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Pierce odstapil od kontraktu i gwarantowanych 21,5MLN!!. Uaaa
bolesne, mysle ze Pierce sie przeliczyl. Nie wiadomo jak bedzie
wygladala sprawa kontraktow i pensji za rok, ale rezeygnowac z
21baniek, zeby podpisac cos dlugoterminowego (40/4?) nie wiem czy ktos
da mu wiecej, ale ihmo zrobil sobie przyslowiowy strzal w stope.

Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie miałby szansę na
20/3? Jasne, że miałby. Dlatego uważam, że spokojnie będzie mógł
pociągnąć kogoś na około 70/5 i taka będzie cena wywoławcza.

Ciekawe co w takim przypadku zrobie Ainge, spada mu kontrakt Allena,
Pierce'a, Sheed ma zamiar powiesic buty na kolku, nagle okazuje sie ze
Celci maja niepowtarzalna okazje do rebuildingu...

Nom. Kolejnego w ciagu 3 lat. Gdyby jeszcze tylko spadł mu kontrakt
KG...

Panie Ainge sentymenty(Pierce) czy biznes? Zobaczymy jak tutaj sie
zachowa nasz "wybitny" gm:)

Da extension.

2. Yao nie optowal i razem z Melo beda najgoretszym towarem za rok...

3. Dirk optowal, ale nie sadze zeby zmienil otoczenie...

Cuban już mówił, że nie da mu nigdzie odejść.

4. Netsi oddali Yi i 3MLN do Wizards za Ross'a, tym samym zwolnili
sobie jeszcze troche miejsca w rosterze.

No to minuty o Blatche będzie konkurencja ;-)

Dla mnie jest to jednoznaczne
z tym ze na bank kupia kogos z trojki (Bosh, Boozer, Amare).

Nope. Będą próbowali - tak, ale czy kupią....

5. Heat zlozyli wstepna QO dla Anthonego (chyba cos kolo 1mln) i stal
sie RFA. Fajny ruch z ich strony.

To normalny ruch o ile nie chcieli się go pozbyć. Bez QO byłby UFA. A
wiele wskazuje na to, że Heat będą potrzebowali wypełniaczy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:28:04
Autor: Tomasz Radko
My som experty było:Re: kolejne newsy
W dniu 2010-06-30 15:00, Leszczur pisze:

Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie miałby szansę na
20/3? Jasne, że miałby. Dlatego uważam, że spokojnie będzie mógł
pociągnąć kogoś na około 70/5 i taka będzie cena wywoławcza.

Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

Data: 2010-06-30 09:29:38
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 16:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2010-06-30 15:00, Leszczur pisze:

> Czyli pytanie pozostaje czy Pierce po tym sezonie mia by szans na
> 20/3? Jasne, e mia by. Dlatego uwa am, e spokojnie b dzie m g
> poci gn kogo na oko o 70/5 i taka b dzie cena wywo awcza.

Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?
Ale zeby nie weszła w zycie zasada over-36 kontrakt bedzie na 4 lata i
za 60M$. Luz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 13:59:49
Autor: sooobi
On 30 Cze, 18:29, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Pytanie pomocnicze: ile Pierce ma lat? Ech...

A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?

Ale Kobe to nie Pierce. Zdziwie sie bardzo jak nowy kontrakt Pierce
bedzie chociaz zblizony do 60/4. To bedzie samobojstwo.

Data: 2010-07-01 05:21:29
Autor: Leszczur
On Jun 30, 10:59 pm, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A co to ma do rzeczy? Grunt ile mu beda chcieli zaplacic. Kobe ma
> przebieg większy o 2 sezony i ile zgarnął?

Ale Kobe to nie Pierce.

A jakie znaczenie ma czy mlodszy zawodnik rozleci sie przez duzy
przebieg, czy starszy rozleci sie ze starosci? Wysokie extensions dla
Kobe i mozliwe wysokie extension dla Pierce'a sa duzym ryzykiem dla
kazdego.

Zdziwie sie bardzo jak nowy kontrakt Pierce
bedzie chociaz zblizony do 60/4. To bedzie samobojstwo.

KG strzelil juz Celtom gola. Czas na Pierce'a ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 05:31:43
Autor: sooobi
On 1 Lip, 14:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

przebieg, czy starszy rozleci sie ze starosci? Wysokie extensions dla
Kobe i mozliwe wysokie extension dla Pierce'a sa duzym ryzykiem dla

Nie mialem na mysli wieku i przebiegu tylko umiejetnosci.
Dobra zobaczymy juz niedlugo ile Pierce dostanie.