kolejne newsy

Data: 2010-07-01 01:16:07
Autor: sooobi
kolejne newsy
1. Rysiek Jefferson odstapil od ostatniego roku kontraktu
15baniek!!!!!!!!!
Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
klasyczny Sprewell:)

2. Memphis nie dalo zadnej oferty Brewerowi i ten stal sie
niezastrzezonym wolnym agentem. No i ja sie ciesze Brewer jest za
dobry zeby kisic sie w Memphis, dodatko jako RFA pewnie inne kluby nie
tak chetnie proponowalyby mu kontrakt.

3. JJ podobno dostal oferte od Hawks oferte 120-127mln za 6 lat. Nie
mam pytan.

4. Jordan Farmar takze nie dostal oferty od Lakers wiec zostal wolnym
agentem.

Data: 2010-07-01 05:28:16
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 10:16 am, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Rysiek Jefferson odstapil od ostatniego roku kontraktu
15baniek!!!!!!!!!
Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
klasyczny Sprewell:)

Nie tam. Z Jeffersonem bylo tak, ze wpadli do niego Popovich z
Duncanem, zabrali na pol godzinki do piwnicy i po tym spotkaniu Rychu
doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

[...]

Memphis zrezygnowalo z praw do Brewera, zeby nie blokowal im miejsca
pod sc. Dzieki temu maja 9M$ do wydania zamiast 4.

3. JJ podobno dostal oferte od Hawks oferte 120-127mln za 6 lat. Nie
mam pytan.

Ja bym na jego miejscu podpisal ;-)

4. Jordan Farmar takze nie dostal oferty od Lakers wiec zostal wolnym
agentem.

Akurat w jego wypadku to zrozumiale.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 15:16:42
Autor: wiLQ
kolejne newsy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Memphis zrezygnowalo z praw do Brewera, zeby nie blokowal im miejsca
pod sc. Dzieki temu maja 9M$ do wydania zamiast 4.

Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 07:10:52
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:16 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic.

I powaznie Cie to jeszcze dziwi? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 17:17:53
Autor: wiLQ
kolejne newsy

> Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
> w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic.

I powaznie Cie to jeszcze dziwi? ;-)

Tak, bo GM wlasnie podpisal extension ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 15:50:21
Autor: Tomasz Radko
kolejne newsy
W dniu 2010-07-01 14:28, Leszczur pisze:
[...]

A wiesz, że RJ może mieć rację? Będzie sporo zespołów mających
niewykorzystane pieniądze, a Jefferson będzie postrzegany jako 20ppg,
który nie wpasował się do Spurs. I co z tego, że przekroczył ten próg
dwa razy na dziewięć prób i że jest to wyjątkowo puste 20ppg? Po prostu
jest to gwiazda, którą SPurs zmarnowali każąc grać czwarte skrzypce!
Zbudujemy zespół wokół Jeffersona!!

Rok temu Turkoglu, Villanueva, Gordon dostali wieloletnie kontrakty. W
czym gorszy jest Jefferson? Wystarczy jeden zakochany GM.

Poza tym po prostu mogło mu się w Spurs nie podobać. Chce być dogiem
alfa, a nie omega.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-01 07:15:06
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:50 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Nie tam. Z Jeffersonem bylo tak, ze wpadli do niego Popovich z
> Duncanem, zabrali na pol godzinki do piwnicy i po tym spotkaniu Rychu
> doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

A wiesz, ¿e RJ mo¿e mieæ racjê? Bêdzie sporo zespo³ów maj±cych
niewykorzystane pieni±dze, a Jefferson bêdzie postrzegany jako 20ppg,
który nie wpasowa³ siê do Spurs.

Jasne. Jeden slabszy sezon jeszcze mozna jakos wybronic, dwoch juz
nie.
Poza tym chyba zawodnicy bardzo licza na skupienie sie trzech topowych
FA w jednym klubie oraz boja sie nowego CBA.

Rok temu Turkoglu, Villanueva, Gordon dostali wieloletnie kontrakty. W
czym gorszy jest Jefferson? Wystarczy jeden zakochany GM.

Jaki tam zakochany. Wystarczy jeden, ktory bedzie kurczowo trzymal sie
stolka.

Poza tym po prostu mog³o mu siê w Spurs nie podobaæ. Chce byæ dogiem
alfa, a nie omega.

Mniejsza o to. Grunt, ze Popovich wlasnie upil sie z radosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 15:55:24
Autor: Gerard
kolejne newsy
Leszczur wrote:
[...]

Nie wiem czy Spurs jest na reke rezygnacja RJ. To byl ladny expiring contract , który mozna bylo wykorzystac na sprowadzenie jakiejs niechcianej gwiazdy. A tak niewiele zyskuja.

pozdr

Data: 2010-07-01 07:15:30
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:55 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]
> doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

Nie wiem czy Spurs jest na reke rezygnacja RJ. To byl ladny expiring
contract , kt ry mozna bylo wykorzystac na sprowadzenie jakiejs niechcianej
gwiazdy. A tak niewiele zyskuja.

Zyskuja brak Jeffersona. To cos!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 16:47:52
Autor: Gerard
kolejne newsy
Leszczur wrote:
[...]

Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja cos w zamian.

pozdr

Data: 2010-07-01 17:53:55
Autor: s
kolejne newsy
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-01 20:30:19
Autor: Gerard
kolejne newsy
s wrote:
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja
cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

E tam. A co oni teraz niby rebuilding robi± czy jak...

pozdr

Data: 2010-07-01 22:30:57
Autor: s
kolejne newsy
Gerard pisze:
s wrote:
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja
cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

E tam. A co oni teraz niby rebuilding robi± czy jak...

Jezeli kolana Donzuana wytrzymaja, to moze uda im sie zrobic mini rebuilding w tak zwanym miedzyczasie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-01 22:40:05
Autor: Gerard
kolejne newsy
s wrote:
Gerard pisze:
s wrote:
[...]

Maj± w tej chwili Duncana na 2 lata, Gino na 3 i ostatni rok Parkera. Czyli jeszcze 2 lata grania o 2 rundê w PO, co im niewiele daje. Wiêc albo rozpirzaj± wszystko w diab³y i robi± rebuilding [ma³o prawdopodobne] albo wzmacniaj± siê i jeszcze przez 2 lata próbuj± co¶ zwojowaæ. Maj±c 15mln wygasaj±cy kontrakt RJ mogliby siê o kogo¶ pokusiæ [Ala Jeff?], a w tej chwili zostaje im wymieniæ Parkera na jakie¶ wzmocnienie i graæ Hillem na pg.

pozdr

Data: 2010-07-02 00:21:54
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 10:40 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
s wrote:

> [...]

rozpirzaj± wszystko w diab³y i robi± rebuilding [ma³o prawdopodobne] albo
wzmacniaj± siê i jeszcze przez 2 lata próbuj± co¶ zwojowaæ.

Extension dla Manu bylo znakiem, ze o rebuildingu nawet mowy byc nie
moze. Poczekaja az Duncan zakonczy kariere i wtedy przyjedzie walec i
wszystko ladnie wyrowna.

Maj±c 15mln wygasaj±cy kontrakt RJ mogliby siê o kogo¶ pokusiæ [Ala Jeff?], a w tej
chwili zostaje im wymieniæ Parkera na jakie¶ wzmocnienie i graæ Hillem na
pg.

I to moze byc lepsza opcja niz sciaganie wysokiego, ktory nie broni.
Spurs nie potrzebuja goscia dajacego 20+10 (zeby Ala bylo na tyle w
ogole stac!) tylko kogos kto nauczy sie szybko ich systemu gry. Nie
musi byc gwiazda, ale musi byc produktywny. Jefferson nie byl ani
jednym ani drugim i chwala mu za to, ze zrobil opt-out.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 16:56:39
Autor: Tomasz Radko
kolejne newsy
W dniu 2010-07-01 16:15, Leszczur pisze:

[...]

It's Miller's time in Texas.

Data: 2010-07-01 14:58:04
Autor: wiLQ
kolejne newsy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Rysiek Jefferson odstapil od ostatniego roku kontraktu
15baniek!!!!!!!!!

Pominales inny szok dnia:
"The Wolves have signed Nikola Pekovic, their second round pick in the
2008 Draft, to a $13 million contract over three seasons."

Patrzac na strone:
http://www.draftexpress.com/profile/Nikola-Pekovic-1047/stats/
najpierw jest zabawnie bo "Best Case: Al Jefferson
Worst Case: Rasho Nesterovic", a obaj grali w Wolves... i zostali lub
zostana sprzedani, a pozniej jest juz tylko gorzej jak sie spojrzy na
statsy: 20min/mecz w Europie? Duzo strat i fauli? FG% ladne, ale to kupa
kasy jak na rezerwowego, ktory moze nie wypalic...

Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
klasyczny Sprewell:)

Hmm, nie dostanie wiecej niz 15M$? W jednym sezonie na pewno nie, ale na
jakies MLE moze sie zalapac.

3. JJ podobno dostal oferte od Hawks oferte 120-127mln za 6 lat. Nie
mam pytan.

A ja mam: pojebalo ich? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 06:18:04
Autor: sooobi
kolejne newsy
On 1 Lip, 14:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

"The Wolves have signed Nikola Pekovic, their second round pick in the
2008 Draft, to a $13 million contract over three seasons."

haha, Kahn to moj mistrz!

> Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
> klasyczny Sprewell:)

Hmm, nie dostanie wiecej niz 15M$? W jednym sezonie na pewno nie, ale na
jakies MLE moze sie zalapac.

Na jakies MLE to moze by sie i zalapal za rok.

Data: 2010-07-01 15:24:09
Autor: wiLQ
kolejne newsy
> [...]

> "The Wolves have signed Nikola Pekovic, their second round pick in the
> 2008 Draft, to a $13 million contract over three seasons."

IMHO to przestalo byc zabawne, a zaczelo byc patetyczne.

> Hmm, nie dostanie wiecej niz 15M$? W jednym sezonie na pewno nie, ale na
> jakies MLE moze sie zalapac.

Na jakies MLE to moze by sie i zalapal za rok.

Nie jesli nastepny sezon skaszani w Spurs (IMHO nieudany rok zwali
wlasnie na ich system) plus za rok moga byc powazne zmiany w CBA, ktore
prawie na pewno beda mocno RJeffowi nie na reke ergo to chyba nie jest
taka kretynska decyzja na jaka wyglada, zwlaszcza uwzgledniajac ile
miejsca pod salary cap jest na rynku.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 15:52:03
Autor: Tomasz Radko
kolejne newsy
W dniu 2010-07-01 15:24, wiLQ pisze:
[...]

Chcia³e¶ mo¿e napisaæ "¿a³osne"? Patetyczne != pathetic.

Data: 2010-07-01 17:21:40
Autor: wiLQ
kolejne newsy
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Chcia³e¶ mo¿e napisaæ "¿a³osne"? Patetyczne != pathetic.

Yup, wpadeczka. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 17:56:23
Autor: s
kolejne newsy
sooobi pisze:
1. Rysiek Jefferson odstapil od ostatniego roku kontraktu
15baniek!!!!!!!!!
Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
klasyczny Sprewell:)

Gdzies czytalem, ze dogadal sie ze Spurs i dostanie teraz kontrakt na mniej w przyszlym roku (coby dac Spursom elastycznosc), za to wiecej niz MLE w kolejnych.

Pozdr
Slawek

kolejne newsy