kolejne newsy

Data: 2010-07-01 05:28:16
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 10:16 am, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
1. Rysiek Jefferson odstapil od ostatniego roku kontraktu
15baniek!!!!!!!!!
Pierce mysle ze strzelil sobie samoboja ale to co zrobil Rysiek to
klasyczny Sprewell:)

Nie tam. Z Jeffersonem bylo tak, ze wpadli do niego Popovich z
Duncanem, zabrali na pol godzinki do piwnicy i po tym spotkaniu Rychu
doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

2. Memphis nie dalo zadnej oferty Brewerowi i ten stal sie
niezastrzezonym wolnym agentem. No i ja sie ciesze Brewer jest za
dobry zeby kisic sie w Memphis, dodatko jako RFA pewnie inne kluby nie
tak chetnie proponowalyby mu kontrakt.

Memphis zrezygnowalo z praw do Brewera, zeby nie blokowal im miejsca
pod sc. Dzieki temu maja 9M$ do wydania zamiast 4.

3. JJ podobno dostal oferte od Hawks oferte 120-127mln za 6 lat. Nie
mam pytan.

Ja bym na jego miejscu podpisal ;-)

4. Jordan Farmar takze nie dostal oferty od Lakers wiec zostal wolnym
agentem.

Akurat w jego wypadku to zrozumiale.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 15:16:42
Autor: wiLQ
kolejne newsy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Memphis zrezygnowalo z praw do Brewera, zeby nie blokowal im miejsca
pod sc. Dzieki temu maja 9M$ do wydania zamiast 4.

Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 07:10:52
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:16 pm, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic.

I powaznie Cie to jeszcze dziwi? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 17:17:53
Autor: wiLQ
kolejne newsy

> Ale to po co oddawali za niego pick? Wydawalo mi sie, ze chca go widziec
> w rotacji takze w przyszlych sezonach, a tak oddali aktyw za nic.

I powaznie Cie to jeszcze dziwi? ;-)

Tak, bo GM wlasnie podpisal extension ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 15:50:21
Autor: Tomasz Radko
kolejne newsy
W dniu 2010-07-01 14:28, Leszczur pisze:
[...]

A wiesz, że RJ może mieć rację? Będzie sporo zespołów mających
niewykorzystane pieniądze, a Jefferson będzie postrzegany jako 20ppg,
który nie wpasował się do Spurs. I co z tego, że przekroczył ten próg
dwa razy na dziewięć prób i że jest to wyjątkowo puste 20ppg? Po prostu
jest to gwiazda, którą SPurs zmarnowali każąc grać czwarte skrzypce!
Zbudujemy zespół wokół Jeffersona!!

Rok temu Turkoglu, Villanueva, Gordon dostali wieloletnie kontrakty. W
czym gorszy jest Jefferson? Wystarczy jeden zakochany GM.

Poza tym po prostu mogło mu się w Spurs nie podobać. Chce być dogiem
alfa, a nie omega.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-01 07:15:06
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:50 pm, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Nie tam. Z Jeffersonem bylo tak, ze wpadli do niego Popovich z
> Duncanem, zabrali na pol godzinki do piwnicy i po tym spotkaniu Rychu
> doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

A wiesz, ¿e RJ mo¿e mieæ racjê? Bêdzie sporo zespo³ów maj±cych
niewykorzystane pieni±dze, a Jefferson bêdzie postrzegany jako 20ppg,
który nie wpasowa³ siê do Spurs.

Jasne. Jeden slabszy sezon jeszcze mozna jakos wybronic, dwoch juz
nie.
Poza tym chyba zawodnicy bardzo licza na skupienie sie trzech topowych
FA w jednym klubie oraz boja sie nowego CBA.

Rok temu Turkoglu, Villanueva, Gordon dostali wieloletnie kontrakty. W
czym gorszy jest Jefferson? Wystarczy jeden zakochany GM.

Jaki tam zakochany. Wystarczy jeden, ktory bedzie kurczowo trzymal sie
stolka.

Poza tym po prostu mog³o mu siê w Spurs nie podobaæ. Chce byæ dogiem
alfa, a nie omega.

Mniejsza o to. Grunt, ze Popovich wlasnie upil sie z radosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 15:55:24
Autor: Gerard
kolejne newsy
Leszczur wrote:
[...]

Nie wiem czy Spurs jest na reke rezygnacja RJ. To byl ladny expiring contract , który mozna bylo wykorzystac na sprowadzenie jakiejs niechcianej gwiazdy. A tak niewiele zyskuja.

pozdr

Data: 2010-07-01 07:15:30
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 3:55 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]
> doszedl do wnioski, ze wykorzystuje opcje.

Nie wiem czy Spurs jest na reke rezygnacja RJ. To byl ladny expiring
contract , kt ry mozna bylo wykorzystac na sprowadzenie jakiejs niechcianej
gwiazdy. A tak niewiele zyskuja.

Zyskuja brak Jeffersona. To cos!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 16:47:52
Autor: Gerard
kolejne newsy
Leszczur wrote:
[...]

Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja cos w zamian.

pozdr

Data: 2010-07-01 17:53:55
Autor: s
kolejne newsy
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-01 20:30:19
Autor: Gerard
kolejne newsy
s wrote:
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja
cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

E tam. A co oni teraz niby rebuilding robi± czy jak...

pozdr

Data: 2010-07-01 22:30:57
Autor: s
kolejne newsy
Gerard pisze:
s wrote:
Przy wymianie tez sie przeciez go pozbywaja, a przynajmniej zyskuja
cos w zamian.

Tak, upierdliwy kontrakt.

E tam. A co oni teraz niby rebuilding robi± czy jak...

Jezeli kolana Donzuana wytrzymaja, to moze uda im sie zrobic mini rebuilding w tak zwanym miedzyczasie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-01 22:40:05
Autor: Gerard
kolejne newsy
s wrote:
Gerard pisze:
s wrote:
[...]

Maj± w tej chwili Duncana na 2 lata, Gino na 3 i ostatni rok Parkera. Czyli jeszcze 2 lata grania o 2 rundê w PO, co im niewiele daje. Wiêc albo rozpirzaj± wszystko w diab³y i robi± rebuilding [ma³o prawdopodobne] albo wzmacniaj± siê i jeszcze przez 2 lata próbuj± co¶ zwojowaæ. Maj±c 15mln wygasaj±cy kontrakt RJ mogliby siê o kogo¶ pokusiæ [Ala Jeff?], a w tej chwili zostaje im wymieniæ Parkera na jakie¶ wzmocnienie i graæ Hillem na pg.

pozdr

Data: 2010-07-02 00:21:54
Autor: Leszczur
kolejne newsy
On Jul 1, 10:40 pm, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
s wrote:

> [...]

rozpirzaj± wszystko w diab³y i robi± rebuilding [ma³o prawdopodobne] albo
wzmacniaj± siê i jeszcze przez 2 lata próbuj± co¶ zwojowaæ.

Extension dla Manu bylo znakiem, ze o rebuildingu nawet mowy byc nie
moze. Poczekaja az Duncan zakonczy kariere i wtedy przyjedzie walec i
wszystko ladnie wyrowna.

Maj±c 15mln wygasaj±cy kontrakt RJ mogliby siê o kogo¶ pokusiæ [Ala Jeff?], a w tej
chwili zostaje im wymieniæ Parkera na jakie¶ wzmocnienie i graæ Hillem na
pg.

I to moze byc lepsza opcja niz sciaganie wysokiego, ktory nie broni.
Spurs nie potrzebuja goscia dajacego 20+10 (zeby Ala bylo na tyle w
ogole stac!) tylko kogos kto nauczy sie szybko ich systemu gry. Nie
musi byc gwiazda, ale musi byc produktywny. Jefferson nie byl ani
jednym ani drugim i chwala mu za to, ze zrobil opt-out.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 16:56:39
Autor: Tomasz Radko
kolejne newsy
W dniu 2010-07-01 16:15, Leszczur pisze:

[...]

It's Miller's time in Texas.

kolejne newsy