kolejne pół roku za darmo :)

Data: 2018-05-07 17:43:01
Autor: J.F.
kolejne pół roku za darmo :)
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pcn8uu$t4c$1@dont-email.me...
pisze w nawiązaniu do dyskusji czy "lepiej" płacić np tylko 25zł za no limit (choć czasem razy 4 osoby w rodzinie), czy podobny efekt uzyskać za darmo, jedynie kombinując. Więc ja niecały rok przebywałem na promocji 90 dni za darmo w tmobile,

Z jednym numerem czy z 4-rema ?

potem był zaproś znajomego do orange przez równe 3 miesiące teraz jest fakt mobile promocja za przeniesienie 150dni 500zł i 50 giga. czyli 666 minut na miesiąc :)
co potem? zobaczymy!

Widac takie czasy - mozna za darmo.

Ale jak sie bedziesz chwalil, to wszyscy tak przejda i sie skonczy :-)

J.

kolejne pół roku za darmo :)