kolejne pół roku za darmo :)

Data: 2018-05-17 08:26:37
Autor: pueblo
kolejne pół roku za darmo :)
Witaj ToMasz, 06 maj 2018 w news:pcn8uu$t4c$1dont-email.me
napisałeś/aś:
znajomego do orange przez równe 3 miesiące teraz jest fakt mobile
promocja za przeniesienie 150dni 500zł i 50 giga. czyli 666 minut na
miesiąc :) co potem? zobaczymy!

Jak z zasięgiem, jakością rozmów w fakcie? Nie pogorszyło się? Ja mam wrażenie że jest gorzej niż tmb - nie mam porównania z Play.

Data: 2018-05-17 12:02:18
Autor: J.F.
kolejne pół roku za darmo :)
Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5afd3cbd$0$31369$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Z Play jest IMHO ciekawie - z jednej strony dzieki roamingowi ma najlepszy zasieg w kraju
(bo tam, gdzie jest zasieg choc jednej sieci, to Play moze dzialac), a z drugiej ... jakby sobie te smartfony nie bardzo radzily z przelaczaniem i czasem sie im zwiesza.

Fakt chyba tez korzysta z roamingow ?

J.

Data: 2018-05-19 21:28:36
Autor: pueblo
kolejne pół roku za darmo :)
Witaj J.F., 17 maj 2018 w news:5afd532b$0$673$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

[...]

Tak, też. Chodzi o to, że operatorzy wirtualni, jak FM, mogą mieć jakiś niższy priorytet, czyli w tym samym miejscu, na tym samym telefonie i nadajniku jakość Play i Fm może być inna.

Data: 2018-05-20 08:52:14
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)
napisałeś/aś:

[...]

nie wiem o jakim priorytecie piszesz. Ja mam sytuacje dokładnie taką jak miałem przez parę lat w playu. jeśli telefon widzi nadajnik playa który ma (upraszczam) 3% zasięgu, a widzi jeszcze inne nadajniki, nawet ze 100% zasiegiem, będzie zalogowany do nadajnika playowego. jak straci zasieg zupełnie - wtedy się przełączy. jak znajdzie śladowy sygnał playa - znowu przeskoczy. tak może się dziać nawet jak telefon leży w jedny miejcu, nawet parę razy na godzine. wtedy przychodzą smsy - ktoś dzownił jak byłeś niedostępny (czy costam).
jednak wystarczy sie przełączyć na stałe (FM korzysta z 4 sieci) i sprawa permanentnie rozwiązana.

ToMasz

Data: 2018-05-20 11:54:47
Autor: Jingiel
kolejne pół roku za darmo :)
napisałeś/aś:

[...]

Ja wymuszam ręcznie operatora i po problemie.

Data: 2018-05-20 13:14:26
Autor: Akarm
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 2018-05-20 o 08:52, ToMasz pisze:

sprawa permanentnie rozwiązana.

Jak?
Permanentnie?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-05-20 21:10:57
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 20.05.2018 o 13:14, Akarm pisze:
W dniu 2018-05-20 o 08:52, ToMasz pisze:

sprawa permanentnie rozwiązana.

Jak?
Permanentnie?

może źle tego słowa użyłem. sprawa rozwiązana na stałe.

ToMasz

Data: 2018-05-20 14:26:53
Autor: pueblo
kolejne pół roku za darmo :)
Witaj ToMasz, 20 maj 2018 w news:pdr5uv$eep$1dont-email.me
napisałeś/aś:

[...]

Coś tam kiedyś czytałem, być może różnice bywały kiedyś i mogło to bardziej dotyczyć netu mobilnego.
Czyli nie zauwazyłeś zmiany jakościowej z Play na FM.

Data: 2018-05-20 21:14:24
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)

Coś tam kiedyś czytałem, być może różnice bywały kiedyś i mogło to
bardziej dotyczyć netu mobilnego.
Czyli nie zauwazyłeś zmiany jakościowej z Play na FM.

nie. wszystko jest tak samo. strona do zarządzania kontem jest "playowa", tyko zamiast fioletu dominuje czerwień. gdybym miał monitor czarno biały (kto pamięta te czasy) nie byłoby różnicy. raz dzwoniłem na infolinie, dowiedzieć się czy mogę się bezkarnie przełączać, to operator odebrał (człowiek!) natychmiast. w Playu (ze 2 lata temu) trzeba było poczekać dłużej. jak jest teraz - nie wiem. ja ogólnie jestem zadowolony z usług playa. taki ewenement. a super szybkiego intenrnetu nie potrzebuje. wystarczy że mi YT i Ipla płynnie chodzą. A zaraz zrobie speeed test
ToMasz

Data: 2018-05-20 21:35:34
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)

speeed test
ToMasz

widze "z okna" nadajniki wszystkich sieci. najwyższe piętro, najwyższy budyunek w okolicy. xiaomi m5, europejskie pasma w tym lte:
wifi - 41/24
lte orange - 3,06
g3 tmobile - 3,05 (mimo preferowanego lte)
plus g3 - 2,87 (mimo preferowanego lte)
czyli tną prędkość.
a na potwierdzenie
play lte 22/15
ToMasz

Data: 2018-05-21 17:26:24
Autor: J.F.
kolejne pół roku za darmo :)
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pdsim6$7l2$1@dont-email.me...
speeed test
[...]

A zmieniales serwer do speedtesta ?
Bo tu sie moze kryc problem.

J.

Data: 2018-05-22 22:14:22
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 21.05.2018 o 17:26, J.F. pisze:
[...]

nie, wszystko na domyślnych, nie widzę problemu. Play podobno tnie transfer w roamingu - i niech sobie tnie. mnie to nie przeszkadza

ToMasz

Data: 2018-05-22 03:48:52
Autor: sdd.edysk
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu sobota, 19 maja 2018 23:28:38 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:

Tak, też. Chodzi o to, że operatorzy wirtualni, jak FM, mogą mieć jakiś

FM to masz na myśli Fakt Mobile? Przecież to nie jest żaden wirtualny operator, tylko taryfa Playa. Wirtualny operator, to jest np. Virgin Mobile.

Data: 2018-05-22 22:19:21
Autor: ToMasz
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 22.05.2018 o 12:48, sdd.edysk@gmail.com pisze:
[...]

czyżby kolega z antyweba? Oni tam mają zajebiste porównania operatorów. ale zawsze porównują witrualnych, bardziej witrualny, mniej.... zawsze sobie znajdą jakieś "widełki" w porównaniach. jak chesz dowolną siec/operatora byle było taniej - ich praca jest gówno warta. Co za różnica jaki operator? Wszystkich seniorów przenieśliśmy do A2, mają darmowe rozmowy za 9.99. gadają jak najęci, a przez tak niskie rachunki patrzą namnie jak na jakiegoś szarlatana. sąsiadka za to samo płaciła w TM 49.99. A! sory. internet 10 giga jej dali. mimo że kobita była w salonie z telefonem dla "oldies" bo ma 82 lata.

ToMasz

Data: 2018-05-22 23:05:44
Autor: Borneq
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 22.05.2018 o 22:19, ToMasz pisze:
różnica jaki operator? Wszystkich seniorów przenieśliśmy do A2, mają darmowe rozmowy za 9.99. gadają jak najęci, a przez tak niskie rachunki patrzą namnie jak na jakiegoś szarlatana. sąsiadka za to samo płaciła w

https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/28/plik/Cennik-a2mobile-2017-04-27.pdf

minuta w a2mobile kosztuje 18 groszy, godzina 10.8 zł

Data: 2018-05-23 06:29:01
Autor: Liwiusz
kolejne pół roku za darmo :)
W dniu 2018-05-22 o 23:05, Borneq pisze:
[...]

Jak się taki ignorant uchował na tej grupie? ;)
W A2mobile jest pakiet nielimitowanych rozmów za 9,90.

--
Liwiusz

kolejne pół roku za darmo :)