kolejne pytanie dot. PKO Juniora

Data: 2014-07-17 05:54:51
Autor: zarząd komplementariusza
kolejne pytanie dot. PKO Juniora
czy bank zamyka/przekształca ten rachunek:
1) w 13 urodziny dziecka
2) w 18 urodziny dziecka

Data: 2014-07-17 11:59:35
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu czwartek, 17 lipca 2014 14:54:51 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
czy bank zamyka/przekształca ten rachunek:

1) w 13 urodziny dziecka

2) w 18 urodziny dziecka

najpierw w 13 na konto pierwsze, a potem na konto dla mlodych - z automatu konwersja nastepuje. Wszystko jest w umowe :)

Data: 2014-07-17 12:39:52
Autor: zarząd komplementariusza
> [...]

najpierw w 13 na konto pierwsze,
a potem na konto dla mlodych - z automatu konwersja nastepuje. Wszystko jest w umowe :)

a jak dziecko ma 2 rachunki (jedno podpięte pod mamę drugie pod tatę) to w 13ur. trzeba będzie jeden z tychże rachunków skasować czy zostaną dwa konta pierwsze?

Data: 2014-07-20 13:25:21
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu czwartek, 17 lipca 2014 21:39:52 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:

a jak dziecko ma 2 rachunki (jedno podpięte pod mamę drugie pod tatę) to w 13ur. trzeba będzie jeden z tychże rachunków skasować czy zostaną dwa konta pierwsze?

Zostana dwa konta pierwsze - i bedzie mozna oczywiscie jedno skasowac (lub miec dwa). Te dwa konta (PKO Konto Dziecka z oferty Junior) to na przypadek kiedy rodzice sa rozwiedzeni, etc. Dziecko w swoim serwisie widzi jedne oszczednosci i ma jeden zestaw skarbonek. Po 13 roku zycia zmienia sie sytuacja prawna, stad zamkniecie/otworzenie rachunku wymaga rowniez obecnosci dziecka - i nie bedzie sytuacji, ze np. matka zamknie konto zalozone przez ojca, czy tez przejmie pieniadze dzieca, etc. Sytuacje hipotetyczne, ale jak to w zyciu - bywaja, a przy 120 tysiacach dzieci cos takiego oczywiscie sie zdarza.

Data: 2014-07-20 14:36:17
Autor: zarząd komplementariusza
> [...]

Zostana dwa konta pierwsze - i bedzie mozna oczywiscie jedno skasowac (lub miec dwa).

czyli 14 latek będzie mógł mieć 4 konta młodzieżowe
w banku pkobp? (2 konta ipko i 2 konta w inteligo), dobrze zrozumiałem? pytanie drugie: czy jest o co "walczyć" z mnogością
kont, tzn. czy konta dla nastolatków mają tak samo
lub podobnie atrakcyjne oprocentowanie jak PKO Junior?

Przyznaję się bez bicia do niecnych, materialistycznych,
wynikających z szatańskiej chciwości :) pobudek dla
których zadałem to pytanie

Obecnie jak ktoś ma do ulokowania 10.000zł to nie widzę
lepszej oferty niż 4xJunior w PKOBP i to mnie skusiło.

jak dla mnie bomba: 4,5% i w nie ma terminu zamrożenia pieniędzy, w każdej chwili mogę iść i je wypłacić.

Data: 2014-07-21 11:29:28
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:36:17 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:

czyli 14 latek będzie mógł mieć 4 konta młodzieżowe

w banku pkobp? (2 konta ipko i 2 konta w inteligo), dobrze zrozumiałem?

2 konta pierwsze. W przypadku Inteligo - pierwsze konto bedzie tym glownym, drugie dodatkowym (struktura rachunkow w Inteligo)

pytanie drugie: czy jest o co "walczyć" z mnogością

kont, tzn. czy konta dla nastolatków mają tak samo

lub podobnie atrakcyjne oprocentowanie jak PKO Junior?

Po 13 roku zycia bedzie rachunek oszczednosciowy, oprocentowanie lepsze niz drugi prog w Juniorze (obecnie 2%), natomiast na ten moment nie ma planow na utrzymanie tak wysokiego oprocentowania po 13 roku zycia.

kolejne pytanie dot. PKO Juniora