kolejne pytanie o radar ;-)

Data: 2010-11-19 10:20:25
Autor: max441
kolejne pytanie o radar ;-)
In article <ic5d4n$p78$1@news.onet.pl>, kdoriain@antyspam.pl says...
Po jakim? czasie przysz?a ponowna informacja, tym razem ju? z
kserokopi?
?wiadectwa legalizacji, ale tutaj ma?y zonk, bo wykroczenie mia?o miejsce w kwietniu tego roku, a data legalizacji radaru to sierpie? tego roku. Czy mo?emy by? upierdliwi i poprosi? o ?wiadectwo dotycz?cego okresu, w którym pope?niono wykroczenie, czy sobie darowa?, bo to niczego nie zmieni (mo?e nie mam racji i wa?ne jest najbardziej aktualne ?wiadectwo)?

?wiadectwo jest wa?ne przez jaki? okres, po up?yni?ciu którego trzeba je odnowi?, czyli wykona? odpowiednie badania, wzorcowanie itp. adekwatne dla danego urz?dzenia pomiarowego. To, ?e w danym momencie urz?dzenie posiada wa?ne ?wiadectwo nie ?wiadczy o tym, ?e je posiada?o w przesz?o?ci. My?l?, ?e mo?ecie wyst?pi? o ?wiadectwo wa?ne w chwili dokonania pomiaru. Chocia? my?l?, ?e takowe i tak b?d? mieli. Przys?ali Wam aktualne bo pewnie nikt na to nie zwróci? uwagi.

P.

Data: 2010-11-19 10:53:17
Autor: Misiek
kolejne pytanie o radar ;-)

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl> napisał w wiadomości news:MPG.27505fc856879115989680news.onet.pl...
[...]

KODOWANIE Ustaw !!!!

Data: 2010-11-19 14:36:40
Autor: max441
kolejne pytanie o radar ;-)
In article <4ce6490a$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>, pwr1@o2.pl says...

KODOWANIE Ustaw !!!!

Wiem, wiem, od razu wysłałem drugiego z poprawionym kodowaniem. Zmieniłem program i zapomiałem ustawić :-)

kolejne pytanie o radar ;-)