kolejne pytanie o radar ;-)

Data: 2010-11-19 10:33:00
Autor: max441
kolejne pytanie o radar ;-)
In article <ic5d4n$p78$1@news.onet.pl>, kdoriain@antyspam.pl says...
Po jakimś czasie przyszła ponowna informacja, tym razem już z
kserokopią
świadectwa legalizacji, ale tutaj mały zonk, bo wykroczenie miało miejsce w kwietniu tego roku, a data legalizacji radaru to sierpień tego roku. Czy możemy być upierdliwi i poprosić o świadectwo dotyczącego okresu, w którym popełniono wykroczenie, czy sobie darować, bo to niczego nie zmieni (może nie mam racji i ważne jest najbardziej aktualne świadectwo)?

Świadectwo jest ważne przez jakiś okres, po upłynięciu którego trzeba je odnowić, czyli wykonać odpowiednie badania, wzorcowanie itp. adekwatne dla danego urządzenia pomiarowego. To, że w danym momencie urządzenie posiada ważne świadectwo nie świadczy o tym, że je posiadało w przeszłości. Myślę, że możecie wystąpić o świadectwo ważne w chwili dokonania pomiaru. Chociaż myślę, że takowe i tak będą mieli. Przysłali Wam aktualne bo pewnie nikt na to nie zwrócił uwagi.

P.

Data: 2010-11-24 11:23:27
Autor: niusy.pl
kolejne pytanie o radar ;-)

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl>

...Myślę, że możecie wystąpić o świadectwo ważne w chwili
dokonania pomiaru.

Już o to wystąpili.

Chociaż myślę, że takowe i tak będą mieli.

Nie byłbym takim optymistą.

Przysłali
Wam aktualne bo pewnie nikt na to nie zwrócił uwagi.

Wątpię. Raczej nie chciało im się poszukać.

Data: 2010-11-24 19:10:33
Autor: max441
kolejne pytanie o radar ;-)
In article <icip31$f5$1@news.net.icm.edu.pl>, dsfds@niusy.pl.invalid says...
>...Myślę, że możecie wystąpić o świadectwo ważne w chwili
> dokonania pomiaru.

Już o to wystąpili.

> Chociaż myślę, że takowe i tak będą mieli.

Nie byłbym takim optymistą.

Dlaczego? Uważasz (czy może masz informacje), że używają nagminnie sprzętu bez legalizacji?

Data: 2010-11-24 23:57:08
Autor: niusy.pl
kolejne pytanie o radar ;-)

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl>

>...Myślę, że możecie wystąpić o świadectwo ważne w chwili
> dokonania pomiaru.

Już o to wystąpili.

> Chociaż myślę, że takowe i tak będą mieli.

Nie byłbym takim optymistą.

Dlaczego? Uważasz (czy może masz informacje), że używają nagminnie
sprzętu bez legalizacji?

Czemu mieliby robić to nagminnie ?

Data: 2010-11-25 11:40:22
Autor: max441
kolejne pytanie o radar ;-)
In article <ick586$oke$1@news.net.icm.edu.pl>, dsfds@niusy.pl.invalid says...

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl>

> Dlaczego? Uważasz (czy może masz informacje), że używają nagminnie
> sprzętu bez legalizacji?

Czemu mieliby robić to nagminnie ?

To Ty twierdzisz, że w ogóle tak robią. Więc odpowiedz jakie masz przesłanki do tego, a nie czepiasz się słów określających skalę tego zjawiska.

Data: 2010-11-25 22:50:14
Autor: niusy.pl
kolejne pytanie o radar ;-)

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl>

> Dlaczego? Uważasz (czy może masz informacje), że używają nagminnie
> sprzętu bez legalizacji?

Czemu mieliby robić to nagminnie ?

To Ty twierdzisz, że w ogóle tak robią.

Niczego nie twierdziłem. Powątpiewałem tylko, że będą mieli. Skądinąd wiadomo, że w początkach fotoradarów niektóre z nich w ogóle nie posiadały homologacji. Ale z tego nie wynika, że dzisiaj mogą nie mieć. To nie musi z czegokolwiek wynikać. Po prostu mają albo nie mają.

Więc odpowiedz jakie masz
przesłanki do tego, a nie czepiasz się słów określających skalę tego
zjawiska.

Nic zupełnie nie było o skali. Jeden przypadek opisywano. Osobiście wątpię by im się pomyliło. Prędzej coś knują.

Data: 2010-11-24 19:14:27
Autor: spp
kolejne pytanie o radar ;-)
W dniu 2010-11-24 11:23, niusy.pl pisze:

...Myślę, że możecie wystąpić o świadectwo ważne w chwili
dokonania pomiaru.

Już o to wystąpili.

Chociaż myślę, że takowe i tak będą mieli.

Nie byłbym takim optymistą.

Optymizmem jest raczej oczekiwać że go nie będą mieli. :)

Przysłali
Wam aktualne bo pewnie nikt na to nie zwrócił uwagi.

Wątpię. Raczej nie chciało im się poszukać.

A co to zmienia? Teraz przyjdzie prawidłowy dokument. :)

--
spp

kolejne pytanie o radar ;-)