kolejne wyroki potwierdzają przysłowie: "łgać ja k Kaczyński"

Data: 2018-09-30 23:42:40
Autor: japanizer
kolejne wyroki potwierdzają przysłowie: "łgać ja k Kaczyński"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/burmistrz-bemowa-skazany-za-oczernienie-radnego/2etelyl

  Burmistrz z PiS musi zapłacić Owsiakowi 10 tys. zł!

  Ale wstyd! S±d okręgowy uznał, że burmistrz Bemowa Michał Grodzki (39 l., PiS)   oczernił radnego Jarosława D±browskiego (42 l., Wybieram Bemowo) mówi±c, że ten     nieprawidłowo rozliczył poprzedni± kampanię wyborcz±. D±browski pozwał   burmistrza i wygrał. Michał Grodzki ma nie tylko sprostować swoje kłamstwa, ale   też zapłacić 10 tys. zł na rzecz Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.

Oj, dupa boli pistargowiczan. Nie do¶ć, że kolejny z nich, po premierze, został uznany za kłamcę, to jeszcze musz± płacić Owsiakowi.

Data: 2018-10-01 10:55:47
Autor: Pajdak
kolejne wyroki potwierdzaj± przysłowie: "łgać jak Kaczyński"

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomo¶ci news:0b970102-a220-4d2c-b774-49b208ab6557googlegroups.com...
[...]

Elitarny klub Pinokio POwiększa się! ;-)))

--
Pajdak

kolejne wyroki potwierdzają przysłowie: "łgać ja k Kaczyński"