kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka

Data: 2019-12-28 03:18:02
Autor: A. Filip
kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka
japanizer@japanizer.org pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kujawsko-pomorskie-17-latka-romansowala-z-62-letnim-ksiedzem-ten-zostal-przeniesiony/j03e5qb

  Nastolatka zakochała się w proboszczu swojej parafii. Na wycieczce
  jej znajomi wykradli telefon i udostępnili SMS-y, które dziewczyna
  wymieniała z 62-letnim księdzem. Z wiadomości, jak informuje SE,
  wynikało, że para jest w zażyłych relacjach.

  Ksiądz Mirosław B. został przeniesiony do innej parafii.

Czyli jesteś za podniesieniem progu KK-200 z 15 lat na osiemnaście lat
żeby tylko ten ksiądz się załapał na odpowiedzialność karną?

https://www.arslege.pl/obcowanie-plciowe-z-osoba-maloletnia-lub-doprowadzenie-jej-do-poddania-sie-czynnosciom-seksualnym/k1/a234/

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-27 18:25:33
Autor: japanizer
kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka miała więcej niż 15 lat wiec nie pedofil jak Polański
On Saturday, December 28, 2019 at 11:18:03 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czyli jesteś za podniesieniem progu KK-200 z 15 lat na osiemnaście lat
żeby tylko ten ksiądz się załapał na odpowiedzialność karną?

To pytanie z gatunku "hipokryzja", na które może odpowiedzieć tylko Panbuk - czy ten celibat jest na serio, czy to tylko taka sciema dla... no właśnie, po co, skoro jedyną karą (nagrodą?) jest "przeniesienie do nowej parafii"?

Data: 2019-12-28 06:44:29
Autor: A. Filip
> [...]

Panbuk - czy ten celibat jest na serio, czy to tylko taka sciema
dla... no właśnie, po co, skoro jedyną karą (nagrodą?) jest

"Zażyłe relacje" w tabloidzie znaczą jak dla mnie "jakoś uzasadnione
podejrzenie złamania celibatu" ale nie dowód.  Więc HGW,
może się czepiasz "zasadniczo słusznie" *a może nie*.

Kto chce widzieć "kolejnego podłego księdza KRK" to widzi.
Kto chce widzieć "kolejnego wrabianego księdza KRK na słabawych
podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.
Nie jesteś katolikiem =>  Może dziękować Bogu że nie jesteś albo
(po)zostać ateistą/antyteistą.

KRK jaki jest każdy widzi (inaczej).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-27 21:52:11
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 2:45:16 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.

Serio? Jak?

Data: 2019-12-28 07:11:36
Autor: A. Filip
> [...]

podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.
[...]

Serio? Jak?

Normalnie.
a) zostać "wierzącym niepraktykującym"/"religijnym leniem"
b) zmienić wiarę na inne wyznanie chrześcijańskie (jest kilka+ do wyboru)
c) zmienić wiarę na inne wyznanie niechrześcijańskie
d) zostać ateistą/antyteistą

"Jak była determinacja to się stała Reformacja",  ja jakoś gromadzenia
się aż takiej determinacji wiernych KRK nie _widzę_.  Kto ją widział
tuż przed Reformacją?  A to że twoje "rytualne pierdolenia" coś znacząco
zmienią poza zasadniczo uodpornieniem na podobne pierdolenia wątpię bardzo.
IMHO Masz styl "przekonywania już i tak przekonanych" i to taki z
toczeniem piany.

Moje osobiste podejście jest proste: dopóki ktoś (ostro) nie przegina
pały to niech hierarchia KRK się sama broni.  Dla mnie ty przeginasz
pałę "średnio ale (zbyt) irytująco". Jakbym był w twojej grupie docelowej
to byś trochę lepiej udawał bezstronność.  Jak widać nie jestem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-28 00:57:17
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 3:11:39 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

b) zmienić wiarę na inne wyznanie chrześcijańskie (jest kilka+ do wyboru)
c) zmienić wiarę na inne wyznanie niechrześcijańskie

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

Data: 2019-12-28 06:44:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 07:11:39 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

[...]

e) agnostyków w tym zestawieniu nie widzę...

Data: 2019-12-28 10:49:25
Autor: u2PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości

> [...]

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów
rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

Dobrze jest wskazywać, że Partia Watykańska używa boga i religii
tylko do zapewnienia sobie wygodnego, dostatniego życia, a wszyscy
Polacy wierzący i nie wierzący za to płacą.

Są inni właściciele boga, nie watykańscy, którzy nie mają takiego
parcia na Władzę, Seks i Pieniądze.

Data: 2019-12-28 12:45:49
Autor: A. Filip
> [...]

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów
rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

A niby nie?

<polityczny-cynizm> IMHO Jak procent "na mszę chodzących" spadnie z 40%
na 20% to konkordat w góra kilka kadencji Sejmu przestanie być umową
międzynarodową.  Którejś partii u żłoba władzy te miliardy przydadzą się
na inny cel ale polityczny koszt będzie już akceptowalny.  Nie od razu
wszystko obetną ale trend będzie niepowstrzymany. </polityczny-cynizm>

Moje osobiste _subiektywne_ oszacowanie zero jest że KRK może liczyć na
do 150% "ma mszę chodzących" jak mu się "duża" krzywda dzieje.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-28 13:07:54
Autor: u2
W dniu 28.12.2019 o 12:45, A. Filip pisze:
Moje osobiste_subiektywne_  oszacowanie zero jest że KRK może liczyć na
do 150% "ma mszę chodzących" jak mu się "duża" krzywda dzieje.

tam gdzie ty mieszkasz na pewno, bo wielkie miasto jest oderwane od małomiasteczkowej rzeczywistości:)

kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka