kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin

Data: 2018-12-29 16:38:35
Autor: japanizer
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
https://www.rp.pl/Sadownictwo/181229485-Prokurator-z-niesplaconym-kredytem-w-SKOK-u-Wolomin.html

  Kiedyś Zygmunt K. zajmował wysokie stanowiska, nadzorował kluczowe śledztwa i   był jednym z najważniejszych w kraju prokuratorów. Teraz ma kłopoty, bo nie   spłacił 100 tys. zł kredytu jaki wziął ze SKOK Wołomin.   Zygmunta K. na stanowisko prokuratora apelacyjnego w powołał w 2001 r. Lech   Kaczyński, będący w latach 2000-2001 ministrem sprawiedliwości.

Aj waj, iluż to zamożnych złodziei z PiS zawdzięcza swe majątki okradzeniu Polaków!

Data: 2018-12-29 19:35:53
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
Pieniadze ukradl za czyich rzadow? Sam napiszesz czy przypomniec? Co sie z pizdziakiem dzieje? Byles jego podnozkiem to powinienes wiedziec. Niby nie ma pizdziaka a od razu ubylo na grupie sporo glupich.

Data: 2018-12-29 19:37:16
Autor: japanizer
On Sunday, December 30, 2018 at 12:35:54 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Pieniadze ukradl za czyich rzadow? Sam napiszesz czy przypomniec?

cyt.

  Zygmunta K. na stanowisko prokuratora apelacyjnego w powołał w 2001 r. Lech
  Kaczyński, będący w latach 2000-2001 ministrem sprawiedliwości.

Ot, PiS, partia złodziei.

Data: 2018-12-29 21:08:53
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
Za czyich rzadow ukradl?

Data: 2018-12-30 00:15:41
Autor: japanizer
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
On Sunday, December 30, 2018 at 2:08:54 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Za czyich rzadow ukradl?

cyt.

  Zygmunta K. na stanowisko prokuratora apelacyjnego w powołał w 2001 r. Lech
  Kaczyński, będący w latach 2000-2001 ministrem sprawiedliwości. A w jakich latach Lech Kaczyński blokował objęcie SKOKów nadzorem? Jakie były kwiki złodziei z PiS, gdy weszły ustawy o objęciu SKOKów nadzorem? Na ile złodzieje z PiS okradli Polaków w SKOKach? Wychodzi, że około 5,5 mld zł!

Data: 2018-12-30 09:01:51
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
Przy 380 miliardach ukradzonych przez i przy POmocy sbekow i stworzana przez nich demokratyczna oPOzycje te 5 miliardow to troche wiecej niz 1% jakie wsiaknely.

Data: 2018-12-30 18:22:26
Autor: japanizer
On Monday, December 31, 2018 at 2:01:52 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przy 380 miliardach ukradzonych przez i przy POmocy sbekow i stworzana przez nich demokratyczna oPOzycje te 5 miliardow to troche wiecej niz 1% jakie wsiaknely.

O 380 miliardach słyszałeś od tego samego kłamcy z PiS, co mówił o dobijaniu rannych w Smoleńsku strzałem w głowę, o Tusku służącym w Stasi, o komunistycznym prokuratorze Piotrowiczu, który pomagał opozycjonistom, czy o Marii Kaczyńskiej, która za pieniądze donosiła esbekom, by uszczuplić ich budżet?

Data: 2018-12-31 02:20:48
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc. Fersztejen kandydacia na kandydata na folksdojcza?

Data: 2018-12-31 02:31:47
Autor: japanizer
On Monday, December 31, 2018 at 7:20:49 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc. Fersztejen kandydacia na kandydata na folksdojcza?

Fajnie, że mimochodem przyznajesz się do bajkopisania, pisowski kłamco.

Data: 2018-12-31 03:23:18
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
Masz racje z bajkopisarstwem peowski sbecki folksdojczu, lgarzu i oszuscie.

Data: 2018-12-31 12:26:22
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc. Fersztejen kandydacia na kandydata na folksdojcza?

ruski zenku, bierz przykład z podwójniaka - stosuj wyparcie

jesteś jednym z ostatnich który ogląda bolszewicką propagandę
ale nam tego kitu nie musisz zapodawać

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-31 00:10:56
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

ty po lasacji mózgu przez Kurewizję ? :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-30 12:28:48
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 09:15, japa pisze:
[...]

te japa, pełomafia kradła, kradnie i będzie kraść, taka wasza złodziejska natura:)))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-30 12:32:57
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

>    Kaczyński, będący w latach 2000-2001 ministrem sprawiedliwości.
> te japa, pełomafia kradła, kradnie i będzie kraść, taka wasza złodziejska natura:)))))))))))

on był z pis ruski duraku :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-30 12:38:51
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 12:32, kupa pisze:
te japa, pełomafia kradła, kradnie i będzie kraść, taka wasza
złodziejska natura:)))))))))))
on był z pis

nie ściemniaj kupa, ty jesteś z gwna:)))))))))))

Data: 2018-12-30 13:07:12
Autor: Stokrotka
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin

nie ściemniaj kupa, ty jesteś z gwna:)))))))))))

Nie masz argumentów, a w Wołominie pewnie cała prokuratura umoczona głęboko.

Jak umożył jeden (Kłos) moją sprawę pszeciwko półświadkowi medycznemu, i napisałam odwołanie do sądu, poprzez prokuraturę oczywiście,
to otrzymałam powtórnie odpowiedź z prokuratury o niewszczęciu, czy umożeniu - a powinno być z sądu,
i drugi list, nieco inaczej zaadresowany z niewiadomą odpowiedzią , bo mi listu nie wydali, ale w tej samej sprawie, wiem, bo spisałam numer sprawy z koperty.
List więc celowo źle zaadresowano, by mi go nie wydać, a ten pierwszy list, z bezprawną odpowiedzią bo bez sądu, był z innym numerem - także w środku, więc to nie pomyłkka - tylko celowe mafijne działanie  by mnożyć sprawę razy 2, by nie było widać przeciągłości, i co najważniejsze, by nie było widać, że odpowiedź jest bezprawna - bo powtórna.
Dodatkowo 2 listy w tej samej sprawie to czywiste mnożenie akt razy dwa czyli fałszowanie w czystej formie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-12-30 13:53:39
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 13:07, Stokrot-ka pisze:
nie ściemniaj kupa, ty jesteś z gwna:)))))))))))

Nie masz argumentów, a w Wołominie pewnie cała prokuratura umoczona głęboko.

a co mnie twoja wołomińska pełomafia interesuje ?:))))))))))))

Data: 2018-12-30 16:31:42
Autor: Stokrotka
[...]

Jak a PO? Teraz PiS ma władzę.
A jak cię nie interesuje mafia wołomińska, to po odzywasz się w wątku o wołomińskiej mafi?
Bo ci nie w smak, że mafia w Wołmominie jest w PiSowskiej władzy, a ty szukasz z Ziobrem w parze, jak z Wołomina wycisnąć ostatni grosz, bo STOLARKĘ, NAFTĘ i HUTĘ już shandlowaliście.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-12-30 16:58:46
Autor: u2
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
W dniu 30.12.2018 o 16:31, Stokrot-ka pisze:
Jak a PO?

pełomafia stokrot, czyli złodzieje, oszuści i mordercy:)))))))))))

Data: 2018-12-30 18:32:32
Autor: Stokrotka
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin

Jak a PO?

pełomafia stokrot, czyli złodzieje, oszuści i mordercy:)))))))))))

Jaka PO?
Prokuratura to Ziobro, Ziobro to PiS.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-12-30 21:17:38
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 18:32, Stokrot-ka pisze:
Prokuratura to Ziobro, Ziobro to PiS.

nie ściemniaj stokrot Ziobro nie jest z Peace:))))))))))))))))))

Data: 2018-12-31 10:56:59
Autor: Stokrotka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c2927df$0$490$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 30.12.2018 o 18:32, Stokrot-ka pisze:
Prokuratura to Ziobro, Ziobro to PiS.

nie ściemniaj stokrot Ziobro nie jest z Peace:))))))))))))))))))

Mieszasz i odpowiedasz bzdury tylko po to by w tym wątku nie dało się znaleść nazwiska tego mafijnego prokuratora Kłosa, więc robiąc ci na złość dodam imię: Radosław Kłos.
Jak działa ,jakby ktoś był ciekaw , gdzieś wyżej w tym wątku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-12-31 14:59:25
Autor: u2
W dniu 31.12.2018 o 10:56, Stokrot-ka pisze:
[...]

te stokrot, uśmiechnij się, bo inaczej złość ciebie zniszczy:)))))))))))

Data: 2018-12-31 00:10:25
Autor: Pisiorowy Escobar
"Stokrotka" <ortografia.dyskusje@interia.pl> napisał(-a):

> pełomafia stokrot, czyli złodzieje, oszuści i mordercy:)))))))))))

Jaka PO?
Prokuratura to Ziobro, Ziobro to PiS.

ruski podwójniak leczy się wyparciem
takie schorzenie psychiczne u niego wykryto

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-31 15:02:57
Autor: u2
W dniu 31.12.2018 o 00:10, kupa pisze:
Jaka PO?
Prokuratura to Ziobro, Ziobro to PiS.
ruski podwójniak leczy się wyparciem
takie schorzenie psychiczne u niego wykryto

serio kupa byłeś u psychiatry ? to dobrze, ale swoje prywatne schizy zachowaj dla siebie:)

Data: 2018-12-30 15:49:08
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> on był z pis

nie ściemniaj kupa, ty jesteś z gwna:)))))))))))

tak sobie rasuj psychikę dupku :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-30 16:59:23
Autor: u2
kolejny PiS-prokurator zamieszany w aferę SKOK Wołomin
W dniu 30.12.2018 o 15:49, kupa pisze:
tak sobie rasuję psychikę

ano ty rasowa kupa:)))))))))))))))))