kolejny bajkopisarz

Data: 2009-05-11 20:02:10
Autor: CeSaR
kolejny bajkopisarz
http://moto.allegro.pl/item630680282.html

Cholera wie czy faktycznie jej tam nie ma.
Kiedyś oglądałem Omegę B która miała fabryczną nawigację. Wyświetlacz był obok radia, tam gdzie zdecydowana większość Omeg ma taką minimalną półeczkę. Był mniejszy od tej w Toyocie. Sterowanie było OIDP gdzieś obok ręcznego. Jak się tym sterowało - nie mam zielonego pojęcia. Czytnik płyty był w bagażniku. Właściciel przez telefon zapewniał, że nawigacja działa. Samochód był w komisie a jako że kilka innych rzeczy mi się w nim nie podobało nie było mi dane spotkać się z właścicielem i zobaczyć nawigacji w "akcji"

kolejny bajkopisarz