kolejny bajkopisarz

Data: 2009-05-11 22:16:58
Autor: Wiktor
kolejny bajkopisarz
LEPEK pisze:
Witam,

Sprawdzałem tylko ceny...

http://moto.allegro.pl/item630680282.html

Dla znalazcy nawigacji nagroda specjalna ;)
(przycisk 'navi' to zła odpowiedź).

W T22 można było mieć Navi na standardowym komputerze i wyświetlaczu (takim jak tutaj)

100% pewności nie mam, dlatego za znalezienie xenonów nagród nie ma, ale wydaje mi się, że tam są najzwyklejsze halogeny...

Mi nie pasuje kilka rzeczy. Halogeny, 6 głośników, 4x el. szyby, wykończenie w drewnie - takie wyposażenie było w wersji SOL. Wersja SOL posiadała dodatkowo 6 poduszek powietrznych (4 + 2 kurtyny boczne) oraz alufelgi (w tym egzemplarzu alusy nie są oryginalne Toyoty).

--
Wiktor

kolejny bajkopisarz