kolejny bezwypadek z 2 zrobiony

Data: 2011-01-08 11:52:02
Autor: DoQ
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
W dniu 2011-01-08 11:37, zinek pisze:

niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy
ile zaplacil za truposzcza...
polska rzeczywistosc...

Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak przeciąć samochód.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-08 11:59:57
Autor: BaX
[...]

Zapewne, "pogromcy mitów" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpędzonego do ~800km/h aby przeciąć samochód na pół. Wcześniej wjechali w pług śnieżny o takim kształcie /\ i efekt był mizerny.

Data: 2011-01-08 12:01:47
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 11-01-08 11:59, BaX pisze:

Zapewne, "pogromcy mitów" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpędzonego
do ~800km/h aby przeciąć samochód na pół. Wcześniej wjechali w pług śnieżny
o takim kształcie /\ i efekt był mizerny.

A czy widzisz roznice miedzy tym co robili Pogromcy Mitow a tym co tutaj sie stalo?

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-01-08 12:11:18
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-08 12:01, Maciej Browarczyk pisze:
A czy widzisz roznice miedzy tym co robili Pogromcy Mitow a tym co tutaj
sie stalo?

No właśnie. Tym bardziej, że przód w tym porsche wygląda po prostu na "urwany". Jednak bardziej przerażające jest to, jak wielu wierzy w niezniszczalność swojej "nigdy nie bitej", metalowej puszki.

Data: 2011-01-08 21:48:34
Autor: BaX

Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ig9g6q$qc0$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 11-01-08 11:59, BaX pisze:

[...]

W/g mnie w normalnym przypadku lekki przód raczej nie powinien tak po prostu odpaść od reszty. Oczywiście ma to mały związek z przypadkiem rozpoławiania auta na długość.

Data: 2011-01-08 12:09:49
Autor: Yans van Horn
On 2011-01-08 11:59, BaX wrote:
niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy
ile zaplacil za truposzcza...
polska rzeczywistosc...

Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prĂŞdkoÂści i przeszkodzie moÂżna tak
przeci¹Ì samochód.

Zapewne, "pogromcy mitĂłw" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpĂŞdzonego
do ~800km/h aby przeci¹Ì samochód na pó³. Wczeœniej wjechali w p³ug œnie¿ny
o takim ksztaÂłcie /\ i efekt byÂł mizerny.

A dostrzegasz różnice w przecnianiu/rozrywaniu samochodu wzdłuż a w poprzek ?
Czy ten skromny detal umknął Twojej uwadze... zwłaszcza taki detal jak silnik.

Wystarczy użyc gógli aby zobaczyć, że rozczłonkowany samochód to wcale nierzadki widok..

http://images.google.com/images?hl=pl&biw=1436&bih=667&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=ferrari+crash&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-01-08 16:04:56
Autor: nadir
[...]

Tu:
http://www.nie.com.pl/art24095.htm
jest fajny artykuł o Ferrari, choć ciulowo się czyta przez wypełnienie tekstem od brzegu do brzegu.

Data: 2011-01-08 16:38:23
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 08 Jan 2011 12:09:49 +0100, Yans van Horn napisał(a):

Wystarczy użyc gógli aby zobaczyć, że rozczłonkowany samochód to wcale nierzadki widok..

 Tylko coś nie widać zdjęć tak ładnie pokrojonych Porsche...

 Ja też jestem za opcją, że był lepiony z dwóch. Dość lekki, mocny przód
powinien IMO się solidnie pogiąć, a nie odpaść jak odcięty nożem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-08 17:28:08
Autor: marek
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
Tylko coś nie widać zdjęć tak ładnie pokrojonych Porsche...

prawda ze dziwne? przeciez normalnym jest ze wpisujac w google "ferrari crash" oczekujemy fotek rozjebanych porsche....

Data: 2011-01-08 17:44:33
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 8 Jan 2011 17:28:08 +0100, marek napisał(a):

Tylko coś nie widać zdjęć tak ładnie pokrojonych Porsche...

prawda ze dziwne? przeciez normalnym jest ze wpisujac w google "ferrari crash" oczekujemy fotek rozjebanych porsche....

 Zmiażdzyłeś mnie normalnie.

 Serio, wpadłem na to, by zmienić hasło na "porsche crash" i później kilka
odmian tego.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-08 22:10:53
Autor: e^x/dx
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
Witam,

Nie bardzo to rozumiem:

Czy ten skromny detal umknął Twojej uwadze... zwłaszcza taki detal jak silnik.

Silnik w tym wypadku chyba jest cały i zdrowy.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2011-01-08 12:02:05
Autor: zinek

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ig9g05$abj$1mx1.internetia.pl...
[...]

rura od znaku drogowego ?
smiem watpic.

Data: 2011-01-08 12:16:33
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-08 12:02, zinek pisze:

Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
przeciąć samochód.
rura od znaku drogowego ?
smiem watpic.

Znak znakowi nierówny, podobnie jak i to na czym jest podparty.

Data: 2011-01-08 15:21:44
Autor: P_ablo
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ig9giv$ds9$1mx1.internetia.pl...

rura od znaku drogowego ?
smiem watpic.

A ja tam nawet widze dwuteownik... Taki znak musi wytrzymac wiatr 200 km/h a powierzchnia tej tablicy jest sporawa. Nie ma to jak taka interpretacja aby wlasne teorie uwiarygodnic...

--
Picasso

Data: 2011-01-08 15:18:34
Autor: P_ablo
[...]

To jest jego zboczenie "zawodowe" przeradzajace sie w obsesje. I ile mnie pamiec nie myli, Zinek jest stalym bywalcem bezwypadkowe...

--
Picasso

Data: 2011-01-08 17:42:20
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-08 15:18, P_ablo pisze:

[...]

Widać wielu internautów ma defektoskopy podłączone przez USB ;-)
ATSD http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/ferrari-zientarskiego-podrobka,1075903?source=rss - tu też jakiś spec niedowierzał ;) Jak dla mnie to mogą być szczątki TU154.

Data: 2011-01-08 19:18:33
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:iga4h0$l2l$1mx1.internetia.pl...
[...]

nie ma sensu nawet wdawać sie w takie dyskusje ... bo to jest tak jak podać linka do ogłoszenia na jakimś forum i zapytać co sądzicie o tym egzemplarzu.
Ludzie są w stanie na podstawie kilku beznadziejnej jakości fotek ocenić nawet kiedy olej był wymieniany, a co lepszy poda nawet, ze olej ten był nieodpowiedniej klasy.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-09 11:15:53
Autor: zinek

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4d287244$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dzieki za szybka analize psychologiczna ;) ROTFL.
bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

Data: 2011-01-09 13:08:49
Autor: marek
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

oh jej. jaka szkoda.

Data: 2011-01-09 15:53:30
Autor: Chris
W dniu 2011-01-09 11:15, zinek pisze:
dzieki za szybka analize psychologiczna ;) ROTFL.
bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

Za to jest solidny www.bezwypadkowy.net :)

A tak na serio to ciekawe z czego złożyli to Porsche bo przy takiej przecince to ja więcej niż 1 gwiazdę bym mu nie dał w testach zderzeniowych.

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2011-01-08 16:18:30
Autor: Icek
> [...]
> ile zaplacil za truposzcza...
> polska rzeczywistosc...

Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak

to nie wygląda na fabrycznie poskładany samochód.

Ten przód zbyt ładnie jest obcięty. Nie wiem też jaka prędkość ale na
fotkach auto nie leży daleko za znakiem więc nie podejrzewam aby była
ekstremalnie wysoka. Zwłaszcza, że ten przód odpadnięty.

Do tego znak stoi jak stał (jedna noga zepsuta).

Icek

Data: 2011-01-08 21:36:25
Autor: Maciek
[...]

Wlasnie, tez mnie to zastanawia, na tym odcinku drogi nie ma nic poza metalowzmi slupami oswietleniowymi i tym znakiem. Wiec albo zynak albo latarnia dokonala podzialu samochodu.

predkosc oj tak... patrzac z perspektywy tego co sie stalo byla duuzo za duuuza...z 200m wczesniej jest znak ograniczajacy predkosc do 40km/h

Do tego znak stoi jak stał (jedna noga zepsuta).

Ten znak chyba zawsze mial jedna potezna noge, przynajmniej tak mi sie kojarzy.

Maciek

kolejny bezwypadek z 2 zrobiony