kolejny bezwypadek z 2 zrobiony

Data: 2011-01-09 13:08:09
Autor: Micha³
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
zinek <unknown@op.pl> napisa³(a):
http://kontakt24.tvn.pl/temat,zlamal-porsche-na-pol,62316.html?grupa=polska

niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem  ciekawy
ile
zaplacil za truposzcza...
polska rzeczywistosc...

Ja dodatkowo obstawiam prêdko¶æ uderzenia na oko³o > 45km/h <, patrz±c gdzie s± kawa³ki auta, i to ¿e s± prawie ca³e.

Nie mam pojêcia jak siê naprawia auta powypadkowe, ale chyba kto¶ grubo przesadzi³.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-09 14:42:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-09 14:08,  MichaÅ‚ pisze:
zinek<unknown@op.pl>  napisaÅ‚(a):

[...]

Ja dodatkowo obstawiam prÄ™dkość uderzenia na okoÅ‚o>  45km/h<, patrzÄ…c
gdzie są kawałki auta, i to że są prawie całe.

Nie mam pojęcia jak się naprawia auta powypadkowe, ale chyba
ktoś grubo przesadził.

Jeden komentarz mnie tam intryguje:
"A na następnej foto tylnego spojlera który się otwiera powyżej 120 km/h, skoro około tylu miał w momencie uderzenia to ciekawe z ilu wyhamował przed uderzeniem...."

Czy mamy na sali kogoś wyznającego się na porszakach, kto by to potwierdził/zdementował?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-09 15:37:55
Autor: marek
[...]

komentarz pisal debil. Ty tez jestes z tych co oceniaja predkosc po zatrzymanej wskazowce na liczniku?

Data: 2011-01-09 20:49:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-09 15:37, marek pisze:
[...]

No właśnie wiem, że w ten sposób prędkości ocenić nie można (przynajmniej nie w 100%). Dlatego jestem ciekaw mechanizmu działania tego spojlera (o ile jest faktycznie ruchomy, a nie stały).

Data: 2011-01-10 03:54:50
Autor: Micha³
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisa³(a):

> [...]

No właśnie wiem, że w ten sposób prędkości ocenić nie można (przynajmniej nie w 100%). Dlatego jestem ciekaw mechanizmu działania tego spojlera (o ile jest faktycznie ruchomy, a nie stały).

A to jest ciekawe, istotne dla nas po przy jakiej prêdko¶ci siê chowa :)

ale uderzenie na 100% by³o s³abe.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-11 18:59:23
Autor: radekp@konto.pl
kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
Mon, 10 Jan 2011 03:54:50 +0000 (UTC), w <igdvua$plt$1@inews.gazeta.pl>, "
Micha³" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(-a):

> No wÅ?aÅ?nie wiem, że w ten sposób prÄ?dkoÅ?ci oceniÄ? nie można > (przynajmniej nie w 100%). Dlatego jestem ciekaw mechanizmu dziaÅ?ania > tego spojlera (o ile jest faktycznie ruchomy, a nie staÅ?y).

A to jest ciekawe, istotne dla nas po przy jakiej prêdko¶ci siê chowa :)

Jest ruchomy. Nie pamiêtam ju¿ prêdko¶ci, ale AFAIK wysuwa siê przy >120kph, a
chowa <80kph.

kolejny bezwypadek z 2 zrobiony