[DC] kolejny debil - Okęcie -> Kolumn a Zygmunta = 6 min

Data: 2009-08-21 17:14:40
Autor: DoQ
[DC] kolejny debil - Okęcie -> Kolumn a Zygmunta = 6 min
Gabriel'Varius' pisze:
Film kolejnego debila, dla ktorego przepisy nic nie znacza. Potrafi jedynie byc mistrzem wciskania gazu do dechy na pustych w nocy drogach w cenytrum miasta i miec d d..e normalnych ludzi nawet tych na przejsciach dla pieszych :-(

Ja myslalem ze on naprawde zapierdalal, a to zwykly frajer co na czerwonym przelatuje :]

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-21 18:19:18
Autor: JacekG.
[DC] kolejny debil - Okęcie -> Kolumn a Zygmunta = 6 min
  > Ja myslalem ze on naprawde zapierdalal, a to zwykly frajer co na
czerwonym przelatuje :]

Też tak uważam. Prawdopodobnie nie zdał egzaminu na PJ, dlatego jeździ w nocy. Widać, że ani znaków ani przepisów nie zna, cieńki gostek.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-08-21 19:15:23
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Fri, 21 Aug 2009 17:14:40 +0200, DoQ napisał(a):

Ja myslalem ze on naprawde zapierdalal, a to zwykly frajer co na czerwonym przelatuje :]

Wlasnie - tez myslalem, ze bedzie cial bez patrzenia... ale widze, ze
zwalnia przed przed przejechanie mna czerwonym. Cienias jakis. ;d

Najgorsze to wyskakiwanie zza tramwaju.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

[DC] kolejny debil - Okęcie -> Kolumn a Zygmunta = 6 min