kolejny inteligentny uzywajacy nawigacji - ech

Data: 2010-10-06 16:49:00
Autor: J.F.
kolejny inteligentny uzywajacy nawigacji - ech
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
...Kierowca przez dłuższy czas sądził, że górski szlak to skrót, którym zaraz wróci do porządnej drogi. Nawigacja cały czas sugerowała, że powinien jechać przed siebie. Dopiero gdy nie mógł ani jechać dalej ani zawrócić zrozumiał, jak bardzo się pomylił."
http://nt.interia.pl/gadzety/news/co-potrafi-nawigacja-gps,1539765
Powinno się wprowadzic badania psycho-fizyczne i to bardzo rygorystyczne dla osbo, ktore maja otrzymac prwako.

Albo odpowiedzialnosc osob produkujacych nawigacje i mapy.
Poczekaj az kiedys sam pojedziesz, zreszta mozemy cie sprawdzic tej zimy, mam pare ciekawych miejsc w okolicy :-)

W koncu kierowca w ramach badan mialby test z umiejetnosci poslugiwania sie mapa, i wcale takie zachowanie nie dziwi.
Nawigacja podpowiada, czy sam widzi na mapie ze jest droga, skrecasz w te droge .. i kiedy zawracasz ?

Ja juz kiedys jechalem ze 3km na wstecznym. Droge znalem, ryzyko tez, ale skad mialem wiedziec ile ze tym dniu koleiny maja
16cm glebokosci a moze wiecej.

J.

kolejny inteligentny uzywajacy nawigacji - ech