kolejny krok bÄ…ka

Data: 2013-10-09 20:08:24
Autor: pwz
kolejny krok bÄ…ka
No i jest kolejny krok mBąka: "Z przyjemnością informujemy, że wkrótce uzyskasz dostęp do nowego serwisu transakcyjnego."
A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...
pwz

Data: 2013-10-09 20:44:40
Autor: Imka
kolejny krok bÄ…ka
Dnia Wed, 09 Oct 2013 20:08:24 +0200, pwz napisał(a):

No i jest kolejny krok mB±ka: "Z przyjemno¶ci± informujemy, że wkrótce uzyskasz dostęp do nowego serwisu transakcyjnego."
A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć od pocz±tku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...

No to czekaj na kolejny komunikat - że "już uzyskałe¶ dostęp do nowego
serwisu transakcyjnego". Wy¶wietliło mi się co¶ takiego ze trzy tygodnie
temu.

Ja tam nam zamiar zobaczyć jak będzie wygladał proces przymusowej
przesiadki ;->

--
Imka

Data: 2013-10-09 20:58:50
Autor: Kamil Jońca
kolejny krok b±ka
Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> writes:

[...]

Ja tam nam zamiar zobaczyć jak będzie wygladał proces przymusowej
przesiadki ;->

*Chyba* już się powoli przymierzaj±. *Mam wrażenie że* gdy *pierwszy raz* w danej sesji przegl±darki wpiszę:
https://www.mbank.com.pl/ [1]
to l±duję w nowym serwisie, póĽniej już jest normalnie. Żeby nie było:
 parę rzeczy mi się w nowym serwisie podoba, ale ta oczojebno¶ć i
 łowicko¶ć ... KJ
[1] - czy adres starego.
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Vulcans worship peace above all.

Data: 2013-10-09 22:19:49
Autor: Imka
kolejny krok b±ka
Dnia Wed, 09 Oct 2013 20:58:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Masz rację, jestem pewna że jeszcze dzi¶ rano od razu przerzucało na
logowanie do starego, a teraz do ekranu wyboru serwisu. Może powinni¶my
się cieszyć, że jeszcze *pozwala* wybrać? ;)

Żeby nie było:
 parę rzeczy mi się w nowym serwisie podoba, ale ta oczojebno¶ć i
 łowicko¶ć ...

Pokazałam kiedy¶ stronę znajomemu spoza granic. Powiedział, że wygl±da
jak strona supermarketu...

--
Imka

Data: 2013-10-09 22:40:16
Autor: cef
kolejny krok b±ka
Imka wrote:

[...]

Przesiadka będzie tak wygl±dać:

"Trwa wła¶nie nadawanie dostępu do nowego serwisu
 transakcyjnego mBanku. Wi±że się to z przej¶ciowym
 brakiem możliwo¶ci zalogowania na konto. Już po północy
 będziesz mógł się zalogować do starej wersji serwisu,
a wkrótce poinformujemy Cię o możliwo¶ci
 korzystania z nowego serwisu."

I tak od kilku godzin.
Na starym taki komunikat,
a na nowy to  mi się nie chce nawet sprawdzać.
Pewnie kilka dni wytrzymam bez patrzenia na swoje zasoby,
ale jak trzeba będzie zrobić jaki¶ ruch, to nie będzie już wyboru.

Data: 2013-10-11 14:44:08
Autor: Tomasz Chmielewski
kolejny krok bÄ…ka
On Wed, 9 Oct 2013 22:40:16 +0200
"cef" <cezfar@interia.pl> wrote:

"Trwa właśnie nadawanie dostępu do nowego serwisu
 transakcyjnego mBanku. WiÄ…ĹĽe siÄ™ to z przejĹ›ciowym
 brakiem moĹĽliwoĹ›ci zalogowania na konto. JuĹĽ po północy
 bÄ™dziesz mĂłgĹ‚ siÄ™ zalogować do starej wersji serwisu,
a wkrótce poinformujemy Cię o możliwości
 korzystania z nowego serwisu."

I tak od kilku godzin.
Na starym taki komunikat,
a na nowy to  mi siÄ™ nie chce nawet sprawdzać.
Pewnie kilka dni wytrzymam bez patrzenia na swoje zasoby,
ale jak trzeba będzie zrobić jakiś ruch, to nie będzie już wyboru.

Mimo wszystko, mTransfer do dzisiaj korzysta ze starej wersji serwisu.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2013-10-14 10:14:21
Autor: Maciek
kolejny krok b±ka
W dniu 2013-10-09 22:19, Imka pisze:
[...]
A zgłoszony został problem błędnego przekierowania na stronę jakiego¶
ludowego rzemiosła, czy innej cepelii? Jak się nie dowiedz±, to pewnie
nic z tym nie zrobi± ;-)

Maciek

Data: 2013-10-09 21:37:41
Autor: J.F
kolejny krok bÄ…ka
UĹĽytkownik "pwz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Po prostu musisz byc twardy.
Napisz prezesowi ze z nowego serwisu nie bedziesz korzystal - konto zlikwidujesz listownie :-)

J.

Data: 2013-10-09 21:59:57
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja aktywnosc przeniosłem do innego banku...

Alior jest ładny, spokojny.
Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego b±ka?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miło¶c jest t±, która trwa najkrócej."

Data: 2013-10-10 00:19:32
Autor: Imka
kolejny krok b±ka
Dnia Wed, 9 Oct 2013 21:59:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja aktywnosc przeniosłem do innego banku...

Naprawdę s±dzisz że kiedykowlwiek? :)
Przecież w każdym banku tr±bi± o 'pozyskiwaniu nowych klientów', jeszcze
nie słyszałam o akcji 'zatrzymywania starych'.

Alior jest ładny, spokojny.
Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego b±ka?

Meritum  - Proste Konto Osobiste.
Na razie darmowe bez żadnych warunków, karta bez pay passa, wszystkie
bankomaty w Polsce za free.
Serwis - wygl±d na pierwszy rzut oka do¶ć toporny i chaotyczny, ale (jak
dla mnie) zadziwiaj±co intuicyjny - jako¶ dałam radę bez dzwonienia na
112 ;) Wygodna jest możliwo¶ć grupowania odbiorców.

Konto miało pełnić fukcję tylko portmonetki, ale przeniosłam się już do
niego z większo¶ci± przelewów.
Wady ma, a jakże: serwery do¶ć wolne, onlajnowo¶ć zdaje się tylko do
19-tej, dla stałego odbiorcy nie można zadefiniować domy¶lnej kwoty i
tre¶ci przelewu (albo nie znalazłam).

Logowanie hasłem maskowanym, potwierdzanie SMSem bezpłatnie lub płatnym
tokenem.
Demo jest, można popatrzeć.

Do takich podstawowych zastosowań, do jakich zwykłam używac banku, jak
dla  mnie w tej chwili jest (prawie) idealne. Na przynętę dla nowych daj± w tej chwili 4% na lokacie trzymiesięcznej,
do 10000 zł.

--
Imka

Data: 2013-10-10 07:59:55
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail spamtrapimki@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie zalezy mi jakos specjalnei bo zdaje sie sobie sprawe ze starego interfejsu nie zatrzymaja jako alternatynwy po tym, jak powiedzieli mi ze zauwazonych błędow starym (pojawiły sie po wł±czeniu nowego) juz nie beda naprawiać.

[...]

No to dla mnie odpada.
Tytuł przelewu - podstawa.
Wolne serwery - odpada.
Onlinowo¶c - tu by pewnie nie było tragedii ale w sumie też dziwne.

Logowanie hasłem maskowanym, potwierdzanie SMSem bezpłatnie lub płatnym
tokenem.
Demo jest, można popatrzeć.

Papatrze, jak naprawi± funkcjonalnosc o której piszesz powyzej.
:)

[...]

Bawi± mnie takie oferty.
Pół procenta wiecej i to jeszcze ograniczone do smiesznej kwoty 10.000.
Czyli daja jakies 40zl wiecej niz konkurencja w standardowej ofercie! hihihihi

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2013-10-10 01:13:06
Autor: animka
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 2013-10-09 23:59, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No i jest kolejny krok mBąka: "Z przyjemnością informujemy, że
wkrótce uzyskasz dostęp do nowego serwisu transakcyjnego."
A ja nie chcÄ™ "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi siÄ™ nie chce
[...]

Alior jest Ĺ‚adny, spokojny.
Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego bÄ…ka?

Aliora i Getin (bodajże) ma przejąć ZUS.

--
animka

Data: 2013-10-10 07:59:55
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Aliora i Getin (bodajże) ma przej±ć ZUS.

Brzmi to troche animkowo.... Jakies potwierdzenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-10-10 14:26:27
Autor: animka
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 2013-10-10 09:59, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Brzmi to troche animkowo....
Jakies potwierdzenie?

No właśnie. Mnie też się chciało śmiać jak to przeczytałam. Źródło jest gdzieś na onecie albo wp.pl. Jak znajdę to linka podrzucę.

No jest jak wół. Na google na 1 stronie.
http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/pzu-chce-przejac-alior-i-bgz-aby-utworzyc-z-nich-j,5581283,magazyn-detal.html

--
animka

Data: 2013-10-10 05:41:18
Autor: luc
kolejny krok b±ka
W dniu czwartek, 10 paĽdziernika 2013 14:26:27 UTC+2 użytkownik animka napisał:

> Brzmi to troche animkowo....

> Jakies potwierdzenie?

No wła¶nie. Mnie też się chciało ¶miać jak to przeczytałam. ¬ródło jest gdzie¶ na onecie albo wp.pl. Jak znajdę to linka podrzucę.

No jest jak wół. Na google na 1 stronie.

http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/pzu-chce-przejac-alior-i-bgz-aby-utworzyc-z-nich-j,5581283,magazyn-detal.html

ZUS, czy PZU - jeden pies...

BPNMSP ;-DDD

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-10 14:50:30
Autor: animka
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 2013-10-10 14:41, luc pisze:
W dniu czwartek, 10 października 2013 14:26:27 UTC+2 użytkownik animka napisał:
[...]

gdzieĹ› na onecie albo wp.pl. Jak znajdÄ™ to linka podrzucÄ™.

[...]

Dopiero teraz zauważyłam co ja napisałam. Dzięki!
Oczywiście PZU, a nie ZUS.

--
animka

Data: 2013-10-10 15:00:44
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
[...]

Najgorzej jak ktos zus z pzu myli...

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2013-10-14 09:56:38
Autor: Maciek
kolejny krok b±ka
W dniu 2013-10-10 17:00, Budzik pisze:
Najgorzej jak ktos zus z pzu myli...
Czepiacie się. Przecież od zawsze wiadomo, że p jest blisko s, a
kolejno¶ć się każdemu może poprzestawiać :->

Maciek

Data: 2013-10-10 15:13:57
Autor: wiktor
kolejny krok bÄ…ka

http://biznes.pl/[...]/pzu-chce-przejac-alior-i-bgz-aby[...].html

http://tnij.org/animkaa

Data: 2013-10-10 20:45:59
Autor: Grzexs
kolejny krok b±ka
[...]

<http://konto.naszbank.pl/>

Interfejs używany przez niektóre banki spółdzielcze. Praktycznie zero pierdoletów.

--
Grzexs

Data: 2013-10-10 23:53:48
Autor: Joossef
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 10.10.2013 o 20:45 Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> pisze:

<http://konto.naszbank.pl/>

Interfejs uĹĽywany przez niektĂłre banki spółdzielcze. Praktycznie zero  pierdoletĂłw.

Jakie to piękne :)
I normalne...

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-10-11 01:00:33
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail xxxgrimeksxxx@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://konto.naszbank.pl/

Zapewne wyjdzie w praniu ale na pierwszy rzut oka bardzo ładnie i czytelnie.
Czy normalne konto działa równiez szybko jak ta wersja testowa?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mog± uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2013-10-15 22:28:29
Autor: Grzexs
kolejny krok b±ka
[...]

No aż tak szybko to nie, ale różnica nie jest duża.

--
Grzexs

Data: 2013-10-13 11:35:26
Autor: J.F.
kolejny krok b±ka
[...]

Mozliwe ze nigdy.
No moze kiedys sprawdza bilans calego banku i wpadna na to ze trzeba
podniesc oplaty :-)

J.

Data: 2013-10-09 22:30:03
Autor: WOJO
kolejny krok bÄ…ka
A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...
O ile się nie mylę, to możesz łączyć się IE8 na starych zasadach.
Dopiero IE9, iE10 i IE11 mają możliwość korzystania z "piękna" i "nowoczesności"
A jak ktoś nie jest leniwy, tylko konserwatywny, to co ma zrobić? :)
WOJO

Data: 2013-10-09 22:46:00
Autor: Imka
kolejny krok b±ka
Dnia Wed, 9 Oct 2013 22:30:03 +0200, WOJO napisał(a):

A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć od pocz±tku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...
O ile się nie mylę, to możesz ł±czyć się IE8 na starych zasadach.
Dopiero IE9, iE10 i IE11 maj± możliwo¶ć korzystania z "piękna" i "nowoczesno¶ci"
A jak kto¶ nie jest leniwy, tylko konserwatywny, to co ma zrobić? :)

Poczekać na jak±¶ dobr± promocję w innym banku, przełamać konserwatyzm i
się wyprowadzić :)

Ostateczmie to obojętne do czego człowiek będzie się musiał nagi±ć - czy
do nowego banku, czy do nowego serwisu mBanku, niech przynajmniej na tym
naginaniu zarobi.

Historii szkoda. Ale dopóki konto w mBanku jest bezpłatne, to dostęp
będzie (mam nadzieję). A jak przestanie być bezpłatne, to historia do
pdfa na pami±tkę i bye, bye baby :>

--
Imka

Data: 2013-10-10 00:09:49
Autor: animka
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 2013-10-09 22:46, Imka pisze:
[...]

Poczekać na jakąś dobrą promocję w innym banku, przełamać konserwatyzm i
się wyprowadzić :)

Ostateczmie to obojętne do czego człowiek będzie się musiał nagiąć - czy
[...]

pdfa na pamiÄ…tkÄ™ i bye, bye baby :>

Jak oryginał wynagrodzenia przestanie wpływać na konto, tylko przelew wlasny z innego konta na konto m-banku to już za konto trzeba będzie płacić?

--
animka

Data: 2013-10-10 07:19:24
Autor: sqlwiel
kolejny krok bÄ…ka
W dniu 2013-10-09 22:30, WOJO pisze:
[...]

A ja pamiętam zdanie pewnego mojego "mistrza" z dawnych czasów, że dobrze napisany interface www powinien poprawnie działać pod lynxem. I podpisuję się pod tym wszystkimi nogami (i ogonem, jak na dinozaura przystało).

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-10 06:54:32
Autor: cef
kolejny krok b±ka
Wojciech Bancer wrote:
On 2013-10-09, pwz <pwz@onet.eu> wrote:
[...]

A napisali, że stracisz dostęp do starego interfejsu?

Tego nie wiem. Ale nie wykluczam tego, że kiedy¶ odetn±.
W zasadzie w mbanku korzystam tylko z maklera
i to s± operacje - kilka razy w roku, więc mogę się przenie¶ć.
Nie wiem tylko czy za te cenę da się  gdziekolwiek.

Data: 2013-10-10 10:58:31
Autor: m
kolejny krok bÄ…ka
On 2013-10-10, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

[...]

A napisali, że stracisz dostęp do starego interfejsu?

Tego nie wiem. Ale nie wykluczam tego, ĹĽe kiedyĹ› odetnÄ….

Ja miałem podobne wątpliwości z Multi, więc porozmawiałem sobie
z pracownikiem na temat. Podobno "na tÄ… chwilÄ™" polityka jest taka
koszt "utrzymania" starych interfejsĂłw jest dla nich minimalny.
więc póki co jak ktoś używa, to będzie mógł używać, oni tego nie
odetną. Mogą natomiast odciąć stary interfejs po dłuższym okresie
nieaktywności.

Prędzej czy później (raczej prędzej) wyjdą jakieś niekompatybilności i albo nie będzie się chciało nikomu w starych systemach zmieniać, albo koszt utrzymania starych systemów zacznie wzrastać.

p. m.

Data: 2013-10-10 11:14:39
Autor: m
kolejny krok bÄ…ka
On 2013-10-10, m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

Prędzej czy później (raczej prędzej) wyjdą jakieś niekompatybilności i
albo nie będzie się chciało nikomu w starych systemach zmieniać, albo
koszt utrzymania starych systemów zacznie wzrastać.

Tak czy siak jest to proces rozłożony na lata, nie na miesiące/tygodnie.

To zależy jak bardzo ochoczo będą wprowadzać np. drobne zmiany w schemacie bazy

p. m.

Data: 2013-10-10 14:57:27
Autor: m
kolejny krok bÄ…ka
On 2013-10-10, m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

No proszÄ™ CiÄ™...
Oni nie mają tylko mbanku na utrzymaniu, ale też cały interfejs multibanku (bo są
one wewnętrznie połączone). Da się i nikt tego nie będzie bez powodu ruszać,
tym bardziej ĹĽe baza klientĂłw przyzwyczajona do starego interfejsu jest spora
i musi minÄ…c trochÄ™ czasu zanim siÄ™ przeniosÄ….

Hipotetyczna sytuacja: coś zmieniają, powiedzmy typ kolumny z varchar(30) na varchar(50). Ruszają testy - nowy interfejs przeszedł, interfejs multibanku przeszedł, stary interfejs mbanku - nie przeszedł.

Wstrzymują zmianę, poprawiają w starym interfejsie (mieli nie ruszać), zostawiają z błędem stary interfejs czy wyłączają stary interfejs?

Na początku pewnie poprawiają, ale to powoduje że koszt zaczyna być niezerowy.

p. m.

Data: 2013-10-11 00:15:00
Autor: Marek
kolejny krok bÄ…ka
On Thu, 10 Oct 2013 14:57:27 +0200, m <mvoicem@gmail.com> wrote:
Hipotetyczna sytuacja: coĹ› zmieniajÄ…, powiedzmy typ kolumny z varchar(30) na varchar(50). RuszajÄ… testy - nowy interfejs
przeszedł,

Nie musi być wcale hipotetyczna, dwa miesiące temu był zgłoszony błąd, że przelewy zdefiniowane do US w momencie ich wysyłania podmieniaja dane nadawcy przelewu którym pewinien być właściciel rachunku na dane osoby zalogowanej. I co ? I nic - mają w dupie poprawę tego.

--
Marek

Data: 2013-10-13 11:15:29
Autor: jg
kolejny krok bÄ…ka
Dnia Thu, 10 Oct 2013 09:41:41 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

z pracownikiem na temat. Podobno "na t± chwilę" polityka jest taka
koszt "utrzymania" starych interfejsów jest dla nich minimalny.

a ty uwierzyles... daj spokoj...

--
jg

Data: 2013-10-10 07:59:55
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail proteus@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie oszukujmy sie.
Juz mi oficjalnie powiedzieli, ze błedów w starym interfejsie nie beda naprawiać...

--
Pozdrawia... Budzik
Ironi± często pokrywa się niemożno¶ć my¶lenia.

Data: 2013-10-10 10:00:13
Autor: Budzik
kolejny krok b±ka
Osobnik posiadaj±cy mail proteus@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie oszukujmy sie.
Juz mi oficjalnie powiedzieli, ze błedów w starym interfejsie nie beda naprawiać...

Bo nie będ±. Ale z tego co ja słyszałem, to na razie to "zostawi±"
jak jest i tyle.

No tak, ale błędy które pojawiły sie po uruchomieniu nowego interfejsu juz utrudniaja zycie korzystaj±cym ze starego.

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

kolejny krok bÄ…ka