kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii

Data: 2019-12-27 11:48:41
Autor: japanizer
kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kujawsko-pomorskie-17-latka-romansowala-z-62-letnim-ksiedzem-ten-zostal-przeniesiony/j03e5qb

  Nastolatka zakochała się w proboszczu swojej parafii. Na wycieczce jej znajomi wykradli   telefon i udostępnili SMS-y, które dziewczyna wymieniała z 62-letnim księdzem. Z   wiadomości, jak informuje SE, wynikało, że para jest w zażyłych relacjach.

  Ksiądz Mirosław B. został przeniesiony do innej parafii.

Data: 2019-12-27 12:02:04
Autor: Jacek Bialy
kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii
NTG

Data: 2019-12-27 21:15:38
Autor: Utupis
kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

NTG

TG, bo to jest polityka Partii Watykańskiej.

Data: 2019-12-27 13:08:20
Autor: Jacek Bialy
kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekb...@gmail.com
napisał w wiadomości

NTG

   -- - TG, bo to jest polityka Partii Watykańskiej.

Gdzie polityka oszołomie?   Są takie dziewczęta, które zakochują się w kominiarzach  albo dla odmiany w sukienkowych (za mundurem panny sznurem:)  - polityczna sprawa...    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-27 17:28:38
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 6:08:21 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Gdzie polityka oszołomie?   Są takie dziewczęta, które zakochują się w kominiarzach  albo dla odmiany w sukienkowych (za mundurem panny sznurem:)  - polityczna sprawa...    Buuu ha-ha!

Kominiarze mają z państwem polskim konkordat podpisany?

Widzicie, ubeku, znowu coś bez sensu klepnęliście.

Data: 2019-12-28 08:26:54
Autor: Utupis
napisał w wiadomości

NTG

    -- - TG, bo to jest polityka Partii Watykańskiej.

Gdzie polityka ?   Są takie dziewczęta, które zakochują się w
kominiarzach

Kominiarze mają z państwem polskim konkordat podpisany?

NTG

TG,
konkordat to sprawa polityczna.

Data: 2019-12-29 13:51:44
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - jak podpiszą, to państwo im pozwoli ruchać małolaty..  Buu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-27 22:32:37
Autor: Utupis
kolejny ksiądz przeniesiony. Polityka watykańska.
napisał w wiadomości

> [...]

Gdzie polityka ?

JB

Polityka w wykonaniu szefów partii/mafii watykańskiej.

Data: 2019-12-27 14:39:47
Autor: Jacek Bialy
kolejny ksiądz przeniesiony. Polityka watykańska.
    -- - Polityka w wykonaniu szefów partii/mafii watykańskiej.

A nie chce wam się spać towarzyszu oszołomie?

_kolektyw

Data: 2019-12-29 00:35:03
Autor: Pisiorowy Escobar
kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii
w <cee7983c-6cb2-43bd-a643-ed40e9d44db2@googlegroups.com>, Jacek Bialy

ooo, grupowy pedofilek się znalazł :DDD
znasz księżulka z autopsji ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-28 03:18:02
Autor: A. Filip
kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka
[...]

Czyli jesteś za podniesieniem progu KK-200 z 15 lat na osiemnaście lat
żeby tylko ten ksiądz się załapał na odpowiedzialność karną?

https://www.arslege.pl/obcowanie-plciowe-z-osoba-maloletnia-lub-doprowadzenie-jej-do-poddania-sie-czynnosciom-seksualnym/k1/a234/

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-27 18:25:33
Autor: japanizer
kolejny (62 letni) ksiądz przeniesiony do nowej parafii - niestety 17 latka miała więcej niż 15 lat wiec nie pedofil jak Polański
On Saturday, December 28, 2019 at 11:18:03 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czyli jesteś za podniesieniem progu KK-200 z 15 lat na osiemnaście lat
żeby tylko ten ksiądz się załapał na odpowiedzialność karną?

To pytanie z gatunku "hipokryzja", na które może odpowiedzieć tylko Panbuk - czy ten celibat jest na serio, czy to tylko taka sciema dla... no właśnie, po co, skoro jedyną karą (nagrodą?) jest "przeniesienie do nowej parafii"?

Data: 2019-12-28 06:44:29
Autor: A. Filip
> [...]

Panbuk - czy ten celibat jest na serio, czy to tylko taka sciema
dla... no właśnie, po co, skoro jedyną karą (nagrodą?) jest

"Zażyłe relacje" w tabloidzie znaczą jak dla mnie "jakoś uzasadnione
podejrzenie złamania celibatu" ale nie dowód.  Więc HGW,
może się czepiasz "zasadniczo słusznie" *a może nie*.

Kto chce widzieć "kolejnego podłego księdza KRK" to widzi.
Kto chce widzieć "kolejnego wrabianego księdza KRK na słabawych
podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.
Nie jesteś katolikiem =>  Może dziękować Bogu że nie jesteś albo
(po)zostać ateistą/antyteistą.

KRK jaki jest każdy widzi (inaczej).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-27 21:52:11
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 2:45:16 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.

Serio? Jak?

Data: 2019-12-28 07:11:36
Autor: A. Filip
> [...]

podstawach z domniemaniem winy" to widzi.

Jesteś katolikiem =>  Możesz zagłosować nogami.
[...]

Serio? Jak?

Normalnie.
a) zostać "wierzącym niepraktykującym"/"religijnym leniem"
b) zmienić wiarę na inne wyznanie chrześcijańskie (jest kilka+ do wyboru)
c) zmienić wiarę na inne wyznanie niechrześcijańskie
d) zostać ateistą/antyteistą

"Jak była determinacja to się stała Reformacja",  ja jakoś gromadzenia
się aż takiej determinacji wiernych KRK nie _widzę_.  Kto ją widział
tuż przed Reformacją?  A to że twoje "rytualne pierdolenia" coś znacząco
zmienią poza zasadniczo uodpornieniem na podobne pierdolenia wątpię bardzo.
IMHO Masz styl "przekonywania już i tak przekonanych" i to taki z
toczeniem piany.

Moje osobiste podejście jest proste: dopóki ktoś (ostro) nie przegina
pały to niech hierarchia KRK się sama broni.  Dla mnie ty przeginasz
pałę "średnio ale (zbyt) irytująco". Jakbym był w twojej grupie docelowej
to byś trochę lepiej udawał bezstronność.  Jak widać nie jestem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-28 00:57:17
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 3:11:39 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

b) zmienić wiarę na inne wyznanie chrześcijańskie (jest kilka+ do wyboru)
c) zmienić wiarę na inne wyznanie niechrześcijańskie

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

Data: 2019-12-28 06:44:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 07:11:39 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

[...]

e) agnostyków w tym zestawieniu nie widzę...

Data: 2019-12-28 10:49:25
Autor: u2PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości

> [...]

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów
rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

Dobrze jest wskazywać, że Partia Watykańska używa boga i religii
tylko do zapewnienia sobie wygodnego, dostatniego życia, a wszyscy
Polacy wierzący i nie wierzący za to płacą.

Są inni właściciele boga, nie watykańscy, którzy nie mają takiego
parcia na Władzę, Seks i Pieniądze.

Data: 2019-12-28 12:45:49
Autor: A. Filip
> [...]

I to spowoduje, że państwo polskie przestanie płacić kilka miliardów
rocznie na finansowanie antypolskich obrzędów Watykanu?

A niby nie?

<polityczny-cynizm> IMHO Jak procent "na mszę chodzących" spadnie z 40%
na 20% to konkordat w góra kilka kadencji Sejmu przestanie być umową
międzynarodową.  Którejś partii u żłoba władzy te miliardy przydadzą się
na inny cel ale polityczny koszt będzie już akceptowalny.  Nie od razu
wszystko obetną ale trend będzie niepowstrzymany. </polityczny-cynizm>

Moje osobiste _subiektywne_ oszacowanie zero jest że KRK może liczyć na
do 150% "ma mszę chodzących" jak mu się "duża" krzywda dzieje.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-28 13:07:54
Autor: u2
W dniu 28.12.2019 o 12:45, A. Filip pisze:
Moje osobiste_subiektywne_  oszacowanie zero jest że KRK może liczyć na
do 150% "ma mszę chodzących" jak mu się "duża" krzywda dzieje.

tam gdzie ty mieszkasz na pewno, bo wielkie miasto jest oderwane od małomiasteczkowej rzeczywistości:)

kolejny ksiądz przeniesiony do nowej parafii