kolejny pisior zatrzymany za korupcję

Data: 2018-02-02 02:16:24
Autor: japanizer
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/abw-lapowki,127,0,2397567.html

  Akcja ABW w Nowym Targu. Chodzi o korupcję

  Funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zatrzymali jednego z   urzędników z nowotarskiego Powiatowego Zarządu Dróg.

I znowu o informacji ani śladu w TVPiS, więc o sprawie musiały informować nieprzyjazne Polsce niemieckie media:

  Informację podało RMF FM. Zatrzymany Józef K. to szef działu zamówień   publicznych w tamtejszym zarządzie dróg.

http://www.pzd.nowotarski.pl/kategoria-22.html

Dział Zamówień Publicznych

Kierownik

Józef Kowalkowski

http://podhale24.pl/drukuj,9,12708.html

Kandydaci PiS do rady powiatu nowotarskiego

NOWY TARG. W barwach Prawa i Sprawiedliwości o mandat radnego w powiecie nowotarskim zawalczy 57 osób. W poniedziałek zostały one oficjalnie przedstawione. 7. Józef Kowalkowski (Długopole)

Data: 2018-02-02 08:41:15
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
W tvpis brakuje czasu na informowanie o wszystkich zatrzymanych za przekrety. Wystarcza im czasu na informowanie o dziesieciu zatrzymaniach przekretasow tygodniowo, zwiazanych z dzisiejsza opozycja. Poza tym nie bylo dwa lata temu zakazu wygrania wyborow przez dzisiejsza jelopozycje, ktora dzisiaj z trudem w kupie zebrala by dwadziescia kilka procent poparcia. Jak by wygrali mieli by swoj sejm, swojego prezydenta swoje sady, swoja kase z przekretow na vacie, kamienicach, przetargach itd. A tak mleko sie rozlalo pis zerwal z tradycja nie rozliczania poprzednikow. Zemsty sie nie boja bo jak oddadza wladze to prawie wszyscy dzisiejsi wybitni dzialacze beda w wieku warzywnym lub ich zwyczajnie juz nie bedzie. Beda na tyle dlugo rzadzili ze ladnie po sobie posprzataja.

Data: 2018-02-02 08:54:11
Autor: japanizer
On Saturday, February 3, 2018 at 1:41:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
W tvpis brakuje czasu na informowanie o wszystkich zatrzymanych za przekrety.

Też jestem tego zdania, że TVPiS nie informuje o pisiorskich przekręciarzach. Na szczęście są (jeszcze) niezależne od władzy media.

Data: 2018-02-02 09:07:30
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
I one informuja o przekretach pisowcow. Co na podstawie informacji z dwoch zrodel daje mozliwosc obiektywnego stwierdzenia ze stosunek przekretasow w pis i opozycji jest jak 1:10 na korzysc pis.

Data: 2018-02-02 18:17:42
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0dce7f59-3c1e-424d-8667-6e1a92c47de1googlegroups.com...
I one informuja o przekretach pisowcow. Co na podstawie informacji z dwoch zrodel daje mozliwosc obiektywnego stwierdzenia ze stosunek przekretasow w pis i opozycji jest jak 1:10 na korzysc pis.

Jak na 2 lata rządów to całkiem "przyzwoity" wynik. PO przy PiS to cieniasy.

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

https://wiadomosci.wp.pl/pytania-o-finanse-partii-kaczynskiego-eurooszusci-z-pis-6174853209634945a

http://www.newsweek.pl/plus/temat-z-okladki/przekrety-i-finanse-pis-na-celowniku-unii-europejskiej,artykuly,407126,1,z.html

"Na celowniku unijnych służb są członek rządu Beaty Szydło, makijażystki prezesa PiS, pielęgniarka jego nieżyjącej mamy, Bartłomiej Misiewicz /..../"

https://www.salon24.pl/u/przestrzen2/778856,nik-sparalizowany-kto-bedzie-wyjasnial-przekrety-pis-w-tym-afere-berczynskiego

"NIK sparaliżowany. Kto będzie wyjaśniał przekręty PIS w tym aferę Berczyńskiego?"

http://innpoland.pl/135981,pracownik-pck-odslania-afere-w-pis-pieniadze-dla-potrzebujacych-poszly-na-kampanie-zalewskiej

http://cleofas-wieniawa.blog.onet.pl/2015/03/16/pis-i-kaczynski-stoja-za-przekretem-skok-ow-najwiekszym-w-dziejach-bankowosci-polskiej/

http://forum.gazetalubuska.pl/pis-owskie-przekrety-fikcyjnego-zatrudniania-pracownikow-i-dwie-makijazystki-kaczynskiego-na-etacie-t126825/

https://www.money.pl/forum/walesa-wyrzucilem-kaczynskich-za-milionowe-przekrety-t717011.html

"Wpiszcie w wyszukiwarkę "Afera Telegraf,Afera Srebrna,Art-B,FOZZ,Twórca afery Paliwowej,Ukręcenie afery paliwowej,Fundacja Prasowa Solidarność,Telewizja Familijna" poczytajcie w internecie o Kaczorze i ile kasy naprzekręcał.PIS i Jaruś był praktycznie we wszystkich aferach po 90 roku.Wypompowywał pieniądze z państwowych banków,Brał pieniądze od Art-B i z FOZZ-u,uwłaszczał się na majątku państwowym,wypompowywał pieniądze ze spółek oraz tworzył wiele ustaw korupcyjnych jak ustawa Glapińskiego jedna była podstawą afery paliwowej druga spółką z SLD oni brali spółdzielnie a oni grunty w Warszawie w trybie bezprzetargowym.Okresy gdy byli u władzy to okresy ustaw przekrętów, i umożeń poprzednich spraw które mieli z Temidą.Fakty są takie: Jarosław Kaczyński i jego współpracownicy utworzyli fundację i kilka spółek, które uwłaszczyły się na majątku państwowym i gminnym. Wykorzystali do tego wpływy, które posiadali na początku lat 90. oraz luki w prawie, które sami pomogli tworzyć.Zgromadzony przed laty majątek posiadają do dziś i nawet jeśli PiS się rozpadnie, jego liderzy będą mieli zapewnione utrzymanie dzięki spółkom pasożytującym na majątku publicznym.Są to nieruchomości w najlepszych miejscach Warszawy należące do spółek których właścicielem jest wąska grupa ludzi należąca do PC a Jarosław posiada większą połowę tego majątku wycenianego na grubo ponad 100milionów.To wszystko jest w internecie i wystarczy sprawdzić. "

No Zenuś! Do roboty! ;-)))

CL

Data: 2018-02-02 09:38:10
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
Nudny jestes. Ciagle odgrzewasz te same stare kotlety. Kupiles juz zyletke zeby sie ciac jak za dwa lata pis wygra kolejne wybory?

Data: 2018-02-03 04:45:54
Autor: stevep
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
Nudny jestes. Ciagle odgrzewasz te same stare kotlety. Kupiles juz zyletke zeby sie ciac jak za dwa lata pis wygra kolejne wybory?

A jak przegra to ty się potniesz, czy od razu sznur?

--
stevep

Data: 2018-02-03 07:24:09
Autor: Kanalia! - (c) J. Kaczyński - PiS
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
kogut oskubany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:4c51674a-b6b8-4fb7-862e-239fd12d9d65googlegroups.com...
Nudny jestes. Ciagle odgrzewasz te same stare kotlety.
Kupiles juz zyletke zeby sie ciac jak za dwa lata pis wygra kolejne
wybory?

No i co koguciku? Dociera do ciebie wreszcie, że PiS to szwindel? Oni sie
wykręca a ty pójdziesz na taczkę! ;-)))

Data: 2018-02-03 02:58:48
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
Dzisiaj szansa ze przegra jest jak 15:50. I nic nie wskazuje zeby moglo sie to w przyszlosci zmienic na niekorzysc pis. W realnych wyborach dzisiaj dostali by jeszcze wiecej.

Data: 2018-02-03 18:17:16
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 11:58 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Dzisiaj szansa ze przegra jest jak 15:50. I nic nie wskazuje zeby moglo  sie to w przyszlosci zmienic na niekorzysc pis. W realnych wyborach  dzisiaj dostali by jeszcze wiecej.
Na ten przykład 27 do 1.

--
stevep

Data: 2018-02-03 18:20:51
Autor: Pawy8
kolejny. tego tak nie widzi,

 W realnych wyborach
dzisiaj dostali by jeszcze wiecej.

Kaczyński tego tak nie widzi,
bo by natychmiast zarządził nowe wybory.

Data: 2018-02-03 09:42:07
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny. tego tak nie widzi,
Nastepny albo caly czas ten sam bezmyslny. Po co ma zarzadzac nowe wybory jak ma pewne dawa lata rzadzenia w ktorych ujebie opozycje i nastepne ma wygrane z wynikiem nie gorszym niz 60%.

Data: 2018-02-03 20:22:38
Autor: Presidente de San Escobar
kolejny. tego tak nie widzi,
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nastepny albo caly czas ten sam bezmyslny. Po co ma zarzadzac nowe wybory jak ma pewne dawa lata rzadzenia w ktorych ujebie opozycje i nastepne ma wygrane z wynikiem nie gorszym niz 60%.

Heil komuszku :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-03 20:54:44
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
kolejny. tego tak nie widzi,

Data: 2018-02-03 13:32:23
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny. tego tak nie widzi,
Zdarta pyta gra. Ziewwwwww. Zmysl cos nowego.

Data: 2018-02-03 23:00:24
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
kolejny. tego tak nie widzi,
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3a99c18a-10f2-4614-bac0-5b271419d0dagooglegroups.com...
Zdarta pyta gra. Ziewwwwww. Zmysl cos nowego.

http://pikio.pl/podaj-dalej-oto-lista-50-afer-pis/

CL

Data: 2018-02-03 21:21:16
Autor: Presidente de San Escobar
kolejny. tego tak nie widzi,
"Ciemny Lud - \(c\)  J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod> napisał(-a):

> [...]
> Nastepny albo caly czas ten sam bezmyslny. Po co ma zarzadzac nowe wybory > jak ma pewne dawa lata rzadzenia w ktorych ujebie opozycje i nastepne ma > wygrane z wynikiem nie gorszym niz 60%.

Co ty mu podsyłasz? Zenuś się szprycuje TVP-islam :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Ma mózg w stanie narkomana tuż przed zejściem :DDDDDDDDDDDDD
Z tego stanu już nie wyjdzie :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-02 18:20:44
Autor: Presidente de San Escobar
Mordy Zdradzieckie - (c)  J. Kaczyński  - PiS <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

"Na celowniku unijnych służb są członek rządu Beaty Szydło, makijażystki prezesa PiS, pielęgniarka jego nieżyjącej mamy, Bartłomiej Misiewicz /..../"

Bueheh, Zenuś kapuś zaorany :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-02 17:51:26
Autor: Presidente de San Escobar
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wystarcza im czasu na informowanie o dziesieciu zatrzymaniach przekretasow tygodniowo, zwiazanych z dzisiejsza opozycja.

Czyli o nikim tępy motłochu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-02 18:03:55
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS
W tvpis brakuje czasu na informowanie o wszystkich zatrzymanych za
przekrety.

To proste, większośc czasu antenowego zajmuje im opluwanie "totalnej
opozycji", Niemców i Żydów.

CL

Data: 2018-02-02 11:22:00
Autor: Presidente de San Escobar
kolejny pisior zatrzymany za korupcję
Będzie siedział :DDDDDDDDDDDDDD
Tak jak Kogut :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-02 18:04:02
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

Czuję, że będzie nalot KRRiTV na RMF FM.  Z TVN nie wyszło może z tymi się
uda?

CL

kolejny pisior zatrzymany za korupcję