kolejny pisoski minister obiecuje powrót do socjalizmu

Data: 2017-02-06 18:18:50
Autor: Tomasz Chmielewski
kolejny pisoski minister obiecuje powrót do socjalizmu
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/henryk-kowalczyk-rzad-pis-nie-bedzie-prywatyzowac-bedzie-odbudowywac-majatek/7vprqy

To już kolejna wysoko postawiona osoba z PiS, która obiecuje powrót do gospodarki sterowanej z fotela prezesa partii.

I jeden z komentarzy:

Czy ten koleś, nauczyciel matematyki w Zespole Szkół Rolniczych
w Golądkowie, choć raz w życiu prowadził choćby przez jeden
miesiąc na przykład warzywniak? Czy choć raz w życiu
własnoręcznie wypracował jakiś dochód, zapłacił od niego
samodzielnie niechby jedną zaliczkę na podatek dochodowy od
osób fizycznych i odprowadził składki na ZUS społeczne i
zdrowotną? Czy kiedykolwiek zatrudnił choćby jedną osobę dajmy
na to na najprostszą możliwą umowę zlecenie? Co ten koleś wie o
gospodarce? Co ten koleś wie o zarządzaniu? Jako członek Akcji
Katolickiej diecezji płockiej (gdzie był wiceprezesem zarządu
diecezjalnego w latach 1999-2003) oraz członek Ruchu Światło-
Życie, skąd czerpie wzorce?

Dyzma to był przy nim cienias!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-06 13:39:25
Autor: Dark ice
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o79f1q$tu0$1gioia.aioe.org...
[...]

Nauki duchowe i spryt do przekretów od ojczulka Rydzyka, a pazernośc na władzę z Nowogrodzkiej. Komuniści i złodzieje!

CL

Data: 2017-02-06 07:01:28
Autor: sylvio
Am Montag, 6. Februar 2017 13:44:08 UTC+1 schrieb Dark ice:
> [...]

Nauki duchowe i spryt do przekretów od ojczulka Rydzyka, a pazernośc na władzę z Nowogrodzkiej. Komuniści i złodzieje!

W dawnych czasach mowiono, nie matura, lecz chec szczera... Naucza sie zawodu w odpowiedzialnej pracy. Po 2 WS wiekszosc dyrektorow przdsiebiorstw pochodzilo z dawnej przedwojennej kadry. Na przelomie lat 40/50 to sie zmienilo i robotnicy bez szkoly podstawowej mogli kierowac fabrykami. Trwalo to dosc dlugo nim nowa wladza mogla wyksztalcic sobie wlasna partyjna kadre kierownicza. Obecni decydenci ida chyba ich sladami? Ale dziwi mnie, ze szkola Rydzyka nie potrafila wyksztalcic nikogo do kierowania gospodarka? Czym ona sie zajmuje? Klepaniem zdrowasiek?

Data: 2017-02-06 07:49:43
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisoski minister obiecuje powrót do socjalizmu
Dziwnym zbiegiem okolicznosci pod warszawa bylo prywatne liceum prowadzone przez jakies siostry, przedszkole i podstawowka tez tam byly. Byla to kuznia kadr dla owczesnej wladzy. Skonczenie tego liceum i potem jakis studiow dawalo gwarancje zatrudnienia w dyplomacji, handlu zagranicznym itp.

Data: 2017-02-06 09:43:46
Autor: Zenek Kapelinder
kolejny pisoski minister obiecuje powrót do socjalizmu
Sorki, moj blad i nic mnie nie tlumaczy.

kolejny pisoski minister obiecuje powrót do socjalizmu