kolejny przekręt SMS?

Data: 2010-06-14 10:25:05
Autor: J.F.
kolejny przekręt SMS?
Użytkownik "Tomasz Gwozdz" <gwozdzt@o2.pl> napisał w
otrzymałem z nr +48669339526 następujacą wiadomość SMS:
"czesc, wiadomosc ci zostawiam, aby dowiedziec sie jak ja odebrac
wyslij sms o tresci GTM.POCZTA na nr 92555 (30,5 pln)"

To juz chyba przesada, numer oczywiscie jest mi nieznany, swoj telefon
mam w Simlusie, wiec na razie zglosilem to na adres @ BOK Simplusa.
Probowalem na ten numer zadzwonic - zglasza sie poczta glosowa. Co by
tu jeszcze mozna z tym zrobic? (bez naruszania prawa)

UOKiK, UKE,  policja ?

Albo na bezczelnego napisac pod +48669339526 "a kto dzwonil".
Choc z drugiej strony moze byc to zlosliwa podmiania numeru.

J.

kolejny przekręt SMS?