kolejny przekręt SMS?

Data: 2010-06-16 09:26:36
Autor: bagno
kolejny przekręt SMS?
Tomasz Gwozdz wrote:
otrzymałem z nr +48669339526 następujacą wiadomość SMS:

"czesc, wiadomosc ci zostawiam, aby dowiedziec sie jak ja odebrac
wyslij
sms o tresci GTM.POCZTA na nr 92555 (30,5 pln)"

Może mi ktoś wyjaśnić jakim cudem ktokolwiek się na coś takiego nabiera ?

Moja reakcja na tego typu sms (nawet gdyby byl ze znanego numeru) to : jaka
k... wiadomosc ?? wypie...

Przeciez rownie dobrze moznaby napisac "wplac mi 50 zl na konto
a {i tu cokolwiek}". I pewnie polowa odbiorcow by wplacila.

Data: 2010-06-16 12:44:02
Autor: Piotr M
kolejny przekręt SMS?
W dniu 16 czerwca 2010 09:26, bagno pisze:
Tomasz Gwozdz wrote:
[...]

IMO jest potencjał, przecież są osoby co niedawno zaczęły używać komórki, są wtedy wystarczająco zagubione i podatne. A jeszcze np gdyby wcześniej nie miały nic do czynienia z komputerami, to ta cała technika, możliwości i opcje w komórce  mogłyby przygnieść. I tu któregoś dnia dostaje info że ma wiadomość. To zaczyna sobie radzić..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."