kolejny rowerowy obciach

Data: 2014-08-01 21:27:54
Autor: PeJot
kolejny rowerowy obciach
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek, klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-08-01 22:20:56
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrgpnu$asr$1@node2.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote:

Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek, klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.
Pokaz fotke!
A czy baranek byl podniesiony do gory?
--
TA

Data: 2014-08-01 23:00:19
Autor: chomiczon
kolejny rowerowy obciach
W dniu 01.08.2014 21:27, PeJot pisze:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

A może ktoś tak lubi? Mentalność Polaka, wytknąć inność. Może wyskocz na chwilę ze swojego grajdoła poza kraj to takich obciachów zobaczysz wiele, na które nikt oprócz polaczków nie zwraca uwagi.

Data: 2014-08-02 00:30:32
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrgv49$g7d$1@node2.news.atman.pl>,
 chomiczon <robhaj_BLE_@wp.pl> wrote:

W dniu 01.08.2014 21:27, PeJot pisze:
> Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
> klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

A może ktoś tak lubi?

Widocznie lubi, skoro jezdzi.
A kolega PeJot jak kazdy inny ma prawo do wysmiewania obciachu.

Mentalność Polaka, wytknąć inność. Może wyskocz na chwilę ze swojego grajdoła poza kraj to takich obciachów zobaczysz wiele, na które nikt oprócz polaczków nie zwraca uwagi.

A mentalosc trolla to pakowania sie na obca grupe dyskusyjna i epatowawanie swoimi kompleksami.

Gratulacje dla kolejnego 'udanego' debiutu na preclu.
--
TA

Data: 2014-08-02 07:47:23
Autor: chomiczon
kolejny rowerowy obciach
W dniu 02.08.2014 00:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

O proszę, kolega rości sobie prawo do bycia jedynym, który może się wypowiadać w usenecie. Brawo.

Tak samo jak PeJot krytykuje innych, tak samo ja mogę skrytykować PeJota. A do trollowania mi daleko. Drażni mnie tylko wszechobecna krytyka wszystkiego i wszystkich.

Co do grupy, czytam regularnie od bardzo długiego czasu. Nie wypowiadam się prawie wcale, nie czuję potrzeby. Może dlatego, że spędzam więcej czasu na rowerze zamiast wytykać obciachowość innym na p.r.r.

Data: 2014-08-02 07:49:27
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"chomiczon" <robhaj_BLE_@wp.pl> wrote in message news:lrhu0g$b01$1node2.news.atman.pl...
Tak samo jak PeJot krytykuje innych, tak samo ja mogę skrytykować PeJota. A do trollowania mi daleko. Drażni mnie tylko wszechobecna krytyka wszystkiego i wszystkich.

Popieram Cię w tej kwestii bo sam też z perspektywy pobytu za
granicą wiele lat dostrzegam tą inność w naszym narodzie polegającą
na nieproszonym ocenianiu, wciskaniu rad, krytykowaniu obciachów itp.
Nie wiem skąd się bierze u nas taka tendencja do komformizmu
i tępienia inności, brak tolerancji do niestandardowych rozwiązań...
Jakieś kompleksy? Chęć usilna niewyróżniania się i tępienie u innych
każdej okoliczności wyróżniania się?

Mnie wszyscy się "dziwili" jak kupiłem rower "hybryd": wszyscy
pytali "czemu nie górski, ten wygląda dziwnie"... Jeden kumpel Polak
rozbrechtał się na mój widok bez powstrzymywania się ani trochę.

Co do bagażnika na kolażówce to słusznie Titus zauważył w innym
wątku przy okazji rowera z włókna węglowego jak ktoś pytał o
bagażnik do takiego - jest to faktycznie jak montowanie haka
holowniczego do ferrari, ale jak ktoś lubi to czemu nie?

Data: 2014-08-02 15:41:08
Autor: atm
kolejny rowerowy obciach

[...]

Przyczyna jest chyba prosta: zbyt male zapotrzebowanie na rynku.
W innym przypadku oprocz karbonowego bagaznika dokladali by jeszcze
karbonowe srubki z tytanowymi podkladkami ;]

Data: 2014-08-02 17:40:12
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53dcea7c$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgoda, ale nawet niszowość zapotrzebowania nie powinna być
powodem do wyśmiewania się bo ktoś zrobił "obciach".

Data: 2014-08-03 10:50:41
Autor: atm
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-03 00:40, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Warto sie tym przejmowac? A niech sobie uwaza co chce, jego prawo.

Data: 2014-08-03 12:43:07
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-03 00:40, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Myślę że warto takie zachowania tępić bo nie przycinane w zalążku
mogą wyrosnąć na dosyć uciążliwe prześladowania "bullying".
Nie każdy człowiek ma "grubą skórę" po której takie komentarze
spłyną jak po kaczce - czasem takie słowa zabolą, niepotrzebnie ale zabolą.
Generalnie tolerowanie takich zachowań oznacza tolerowanie
nieprzyjemnej, agresywnej atmosfery... A przecież mogło by być miło, nie?

Data: 2014-08-03 20:58:48
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrlsa9$98j$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

Generalnie tolerowanie takich zachowań oznacza tolerowanie
nieprzyjemnej, agresywnej atmosfery... A przecież mogło by być miło, nie?

A gdzie swoboda wyrazania opinii?
--
TA

Data: 2014-08-03 23:35:56
Autor: atm
kolejny rowerowy obciach

On 2014-08-03 00:40, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Problem trudny do rozwiazania, choc patrzac na to co sie dzieje wokol mozna odniesc zupelnie odmienne wrazenie - akceptacja i tolerancja dla wszystkiego. Ten jeden koszyk to akurat pikus.

Data: 2014-08-04 00:12:47
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach

On 2014-08-03 20:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

Problem trudny do rozwiazania, choc patrzac na to co sie dzieje wokol mozna odniesc zupelnie odmienne wrazenie - akceptacja i tolerancja dla wszystkiego. Ten jeden koszyk to akurat pikus.

Alez ja jestem za akceptacja i tolerancja.
Co nie znaczy, ze nie moge sie z obciachu podsmiewac.
--
TA

Data: 2014-08-04 00:24:59
Autor: TW Dziobak
kolejny rowerowy obciach

Użytkownik <Titus_Atomicus napisał

Alez ja jestem za akceptacja i tolerancja.

Titus, zgodzę się że jesteś "za" ale chyba raczej w stosunku do siebie i to nie jest żart.

Pieszy.

p.s. poza tym mógłbyś łaskawie wycinać adres mailowy w cytacie jako i ja czynię.

Data: 2014-08-04 11:33:43
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrmdrq$8mj$2@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik <Titus_Atomicus napisał

> Alez ja jestem za akceptacja i tolerancja.

Titus, zgodzę się że jesteś "za" ale chyba raczej w stosunku do siebie i to nie jest żart.

Mozesz miec takie zdanie.
Ale obawiam sie ze jestes w mylnym bledzie.

Pieszy.
To co tu robisz?

p.s. poza tym mógłbyś łaskawie wycinać adres mailowy w cytacie jako i ja czynię.
E, przesadzasz. Nikt czegos takiego nie robi, a ty czepnales sie akurat mnie.
Czepiac sie tez trzeba potrafic.
A ty na przyklad nie stosujesz delimitera.
Obawiam sie z nie jestes partnerem do dyskusji.
--
TA

Data: 2014-08-04 22:39:53
Autor: TW Dziobak
kolejny rowerowy obciach

Użytkownik <Titus_Atomicus

Obawiam sie z nie jestes partnerem do dyskusji.

Dla ciebie nie.

Pieszy

Data: 2014-08-05 00:28:36
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lror2m$9o6$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik <Titus_Atomicus

> Obawiam sie z nie jestes partnerem do dyskusji.

Dla ciebie nie.

LOL
A dla ciebie Plonk, rzecz jasna, o ktory juz dawno sie dopominales.
Nawet mojq empatia ma jakies granice.
--
TA

Data: 2014-08-05 07:57:32
Autor: MichałG
kolejny rowerowy obciach
[...]

został Ci jeszcze ktoś nie spolonkowany? :-) Ja trafiłem do tego zacnego grona juz kilka lat temu.... :-). (sorry nie przeczytasz bo masz mnie kf-ie... :-). Żenada...)

michał

-- -

Data: 2014-08-04 12:22:50
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-D094B4.20584803082014node2.news.atman.pl...
> [...]

Generalnie tolerowanie takich zachowań oznacza tolerowanie
nieprzyjemnej, agresywnej atmosfery... A przecież mogło by być miło, nie?

Twoja swoboda wyrażania opinii kończy się tam gdzie krzywdzisz innego.
Kultura osobista wymaga powstrzymania się od słów które ewidentnie nic
nie wnoszą a tylko krzywdzą innych ludzi.
Niestety dzieci widzą zachowanie rodziców i przynoszą takie zachowania
do szkoły i potem śmieją się z "obciachu" bo ktoś przyszedł do klasy
w okularach albo w takim czy innym ubraniu, albo w takiej czy innej fryzurze
czy z takim czy innym laptopem - dlaczego tworzyć niemiłą atmosferę?

Data: 2014-08-05 00:33:10
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrofh2$hb2$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> A gdzie swoboda wyrazania opinii?

Twoja swoboda wyrażania opinii kończy się tam gdzie krzywdzisz innego.

Nie, najwidoczniej odmawiasz innym prawa do krytyki negatywnej.

Kultura osobista wymaga powstrzymania się od słów które ewidentnie nic
nie wnoszą a tylko krzywdzą innych ludzi.

Nazwanie obciachy obciachem kogos krzywdzi?
Nie przesadzaj.

Zieew.

--
TA

Data: 2014-08-04 20:08:47
Autor: Gotfryd Smolik news
kolejny rowerowy obciach
On Sun, 3 Aug 2014, Pszemol wrote:

Myślę że warto takie zachowania tępić bo nie przycinane w zalążku
mogą wyrosnąć na dosyć uciążliwe prześladowania "bullying".

  Najwyraźniej "środek tępiący" jest niewłaściwy.
  Popatrz na ten wątek: "poważny opór" skutkuje pytaniem o wolność
osobistą, prawa człowieka, rezolucję OZN ;) itepe.
  Prześmiewczość IMVHO da się ugryźć wyłącznie wyśmianiem - każdy
"poważny" argument przeciw obraca się przeciw źródłu :>

Nie każdy człowiek ma "grubą skórę"

  Gdzieś tam na końcu pisałeś o dzieciach - druga strona tego
medalu wyrabia asertywność ;)
(i nie, nie mam na myśli "ofiary wyśmiewania", a umiejętność
wychwycenia że coś tu jest nie tak, najwyraźniej TEGO
rodzice nie uczą)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-02 12:37:11
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <lrhu0g$b01$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

Co do grupy, czytam regularnie od bardzo długiego czasu. Nie wypowiadam się prawie wcale, nie czuję potrzeby. Może dlatego, że spędzam więcej czasu na rowerze zamiast wytykać obciachowość innym na p.r.r.

A, juz wiem. To kolega jezdzi na szosowce z tym koszyczkiem.
Dlatego tak cie to poruszylo.
LOL
--
TA

Data: 2014-08-04 11:50:45
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
> [...]

Co do grupy, czytam regularnie od bardzo długiego czasu. Nie wypowiadam się prawie wcale, nie czuję potrzeby. Może dlatego, że spędzam więcej czasu na rowerze zamiast wytykać obciachowość innym na p.r.r.

Jasne, 'czytam grupe od dawna i dopiero ten 'obciach' sklonil mnie do coming-outu'.

LOL
--
TA

Data: 2014-08-02 21:23:26
Autor: Jawi
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-02 00:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A mentalosc trolla to pakowania sie na obca grupe dyskusyjna i
epatowawanie swoimi kompleksami.
Czas się dowiedzieć co oznacza "Troll" :)

Data: 2014-08-02 22:48:49
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach
In article <53dd3ab2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jawi <tajny@poufny.com> wrote:

W dniu 2014-08-02 00:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> A mentalosc trolla to pakowania sie na obca grupe dyskusyjna i
> epatowawanie swoimi kompleksami.
Czas się dowiedzieć co oznacza "Troll" :)

Sprawdz se w googlach.
:-(
--
TA

Data: 2014-08-04 06:51:45
Autor: PeJot
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-01 23:00, chomiczon pisze:
W dniu 01.08.2014 21:27, PeJot pisze:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

A może ktoś tak lubi?

A widziałeś kiedy jak działają klamkomanetki szosowe ? Szeroki koszyk skutecznie utrudniał korzystanie z nich.

--
P.Jankisz

Data: 2014-08-04 23:23:31
Autor: __Maciek
kolejny rowerowy obciach
Mon, 04 Aug 2014 06:51:45 +0200 PeJot <PeJot_@slepyadres.pl> napisał:

A widziałeś kiedy jak działają klamkomanetki szosowe ? Szeroki koszyk skutecznie utrudniał korzystanie z nich.

Ojej, to trzeba było ratować właściciela roweru - podejść z łomem,
upierdolić mu ten koszyk, poklepać gościa po plecach i powiedzieć
"Spoko stary, teraz już nie będziesz miał problemów z korzystaniem z
klamkomanetek, no i stajl roweru ci się poprawi. Nie musisz
dziękować...".
:-)

Data: 2014-08-05 07:45:33
Autor: PeJot
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-04 23:23, __Maciek pisze:

[...]

Dzięki gościu za instruktaż. Od razu poznałem praktyka :>

--
P.Jankisz

Data: 2014-08-01 23:16:19
Autor: JDX
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-01 21:27, PeJot wrote:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

IMO jednak większym obciachem jest jeżdżenie w lajkrach. :-D

Data: 2014-08-01 23:37:12
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-01 23:16, JDX pisze:

IMO jednak większym obciachem jest jeżdżenie w lajkrach. :-D

Nie zgodzę się. Jeszcze większym jest pucowanie ramek MTB - ja naprawdę nie wiem gdzie ci kolesie pro-obcisłogatkowi trenują, ale to nie możliwe aby mieć tak czystą ramę bez codziennego pucowania roweru.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-02 01:11:57
Autor: Epesz
kolejny rowerowy obciach

Jeszcze większym jest pucowanie ramek MTB - ja naprawdę
nie wiem gdzie ci kolesie pro-obcisłogatkowi trenują, ale to nie możliwe aby mieć tak czystą ramę bez codziennego pucowania roweru.

        Może to zasługa myjni bezdotykowej  za 2 zł ?

Data: 2014-08-02 07:51:10
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote in message news:lrh1a1$5h5$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie wszyscy jeżdzą w czasie deszczu po błocie...
A zakurzony rower wystarczy przetrzeć wilgotnym ręcznikiem
i wygląda jak nowy.

Data: 2014-08-03 00:01:24
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-02 14:51, Pszemol pisze:

Nie wszyscy jeżdzą w czasie deszczu po błocie...
A zakurzony rower wystarczy przetrzeć wilgotnym ręcznikiem
i wygląda jak nowy.

Odpowiedz mi - tylko po co?

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-02 17:42:13
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote in message news:lrjn3g$4u5$1speranza.aioe.org...
[...]

Bo lubię otaczać się rzeczami które są czyste.
Praktycznego powodu oczywiście nie ma...

Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć...
Hm... może tak: swój tyłek jak często myjesz?

Data: 2014-08-06 10:31:50
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-03 00:42, Pszemol pisze:

Bo lubię otaczać się rzeczami które są czyste.

Jak już jedziesz to nie boisz się, że przypadkiem się spocisz i pobrudzisz?

Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć...
Hm... może tak: swój tyłek jak często myjesz?

No i już zagadka obcisłogatkowców rozwiązana - myślą, że rama rowerowa jest jak dupa i trzeba ją pucować regularnie.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-09 16:40:26
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote in message news:lrsp5n$ldf$1speranza.aioe.org...
W dniu 2014-08-03 00:42, Pszemol pisze:

Bo lubię otaczać się rzeczami które są czyste.

Jak już jedziesz to nie boisz się, że przypadkiem się spocisz i pobrudzisz?

Wtedy nie...

Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć...
Hm... może tak: swój tyłek jak często myjesz?

No i już zagadka obcisłogatkowców rozwiązana - myślą, że rama rowerowa jest jak dupa i trzeba ją pucować regularnie.

Ci w obcisłych gatkach po prostu jeźdzą dużo więcej niż Ty
i w normalnych portkach tyłek im obciera...

Data: 2014-08-03 10:59:23
Autor: atm
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-03 00:01, Wojtas wrote:
[...]

1. Niektorzy trzymaja rower w domu i taki odpadniety kawal blota nie jest fajnym dodatkiem do wzorka na dywanie.

2. Nastepny wypad rowerem moze zaczynac sie od spakowania sprzetu do samochodu. Tutaj rowniez nasypanie blota niekoniecznie jest dobrym dodatkiem.

3. Serwisuje sie lepiej bez dodatkow zaschnietego blota.

Pisze jednak od strony praktycznej.

Data: 2014-08-06 10:27:06
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-03 10:59, atm pisze:

1. Niektorzy trzymaja rower w domu i taki odpadniety kawal blota nie
jest fajnym dodatkiem do wzorka na dywanie.

Też trzymam. Błoto same z siebie nie odpada. Po drugie to już nie o błoto chodzi ale o zwykłe przykurzenie roweru, które w niczym nie przeszkadza.

2. Nastepny wypad rowerem moze zaczynac sie od spakowania sprzetu do
samochodu. Tutaj rowniez nasypanie blota niekoniecznie jest dobrym
dodatkiem.

Od tego jest bagażnik rowerowy.

3. Serwisuje sie lepiej bez dodatkow zaschnietego blota.

Znikoma różnica.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-06 13:49:54
Autor: atm
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-06 10:27, Wojtas wrote:
[...]

Bloto samo nie odpada podobnie jak rower sam sie nie wiesza na scianie.

2. Nastepny wypad rowerem moze zaczynac sie od spakowania sprzetu do
samochodu. Tutaj rowniez nasypanie blota niekoniecznie jest dobrym
dodatkiem.

Od tego jest bagażnik rowerowy.

Kwestia potrzeb.

3. Serwisuje sie lepiej bez dodatkow zaschnietego blota.

Znikoma różnica.

Zalezy ile blota i gdzie, wtedy tez dodatkowo daje os sobie znac pkt 1.

Data: 2014-08-02 16:26:56
Autor: Iguan_007
kolejny rowerowy obciach
On Saturday, August 2, 2014 7:37:12 AM UTC+10, Wojtas wrote:

Nie zgodz� si�. Jeszcze wi�kszym jest pucowanie ramek MTB - ja naprawd� nie wiem gdzie ci kolesie pro-obcis�ogatkowi trenuj�, ale to nie mo�liwe aby mie� tak czyst� ram� bez codziennego pucowania roweru.

Coz to takiego dziwnego? Ja mam zwyczaj myc rower po kazdej blotnistej czy zakurzonej jezdzie. To taki problem poswiecic 2 minuty (doslownie) i splukac bloto/kurz? Dzieki temu jak wieczorem przygotowuje rower na nastepny poranek to nie musze sie babrac w blocie. Jakos przyjemniej mi sie jezdzi na czystym nasmarowanym rowerze niz takim na chrupiacym od piasku. A i milej nie miec w garazu tony naniesionego blota. Ale co kto lubi.

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2014-08-06 10:35:18
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-03 01:26, Iguan_007 pisze:

[...]

Po solidnym błocie wskazane. Jednak parę kropek i trochę kurzu to naprawdę w niczym nie przeszkadza. Pucowanie tego to taki sam pierdolec jak polerowanie autka każdego dnia (nie mówię o zabytkowym sprzęcie a użytkowym).

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-04 00:08:45
Autor: TW Dziobak
kolejny rowerowy obciach

Użytkownik "Wojtas"  napisał

Nie zgodzę się. Jeszcze większym jest pucowanie ramek MTB - ja naprawdę nie wiem gdzie ci kolesie pro-obcisłogatkowi trenują, ale to nie możliwe aby mieć tak czystą ramę bez codziennego pucowania roweru.

Wow!
Nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłeś :)
Moj MTB jest przeciętnie uświniony ale już zaczynałem się z tego powodu stresować a tu widzę że dopiero jak do dokrora będzie szedł to trzeba będzie wypucować :)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-08-06 10:40:22
Autor: Wojtas
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-04 00:08, TW Dziobak pisze:

[...]

Za to po wymyciu pomyśl ile punktów do lansu więcej wskakuje :) Do tego oczojebisty zestwik ubraniowy z samymi reklamami i można hulać po Lesie Bielańskim w koło. Jest moc (studentki USKW pewnie sikają po nogach)!

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-08-09 16:42:01
Autor: Pszemol
kolejny rowerowy obciach
"Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote in message news:lrsplk$mnk$1speranza.aioe.org...
[...]

Powiedz od razu że im lasek zazdrościsz... teraz wiadomo o co chodziło :-)

Data: 2014-08-02 02:25:11
Autor: Czesław Wiśniak
kolejny rowerowy obciach
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

IMO jednak większym obciachem jest jeżdżenie w lajkrach. :-D

To co dopiero powiedziec o tych w bermudach :)

Data: 2014-08-02 12:53:00
Autor: mbut
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-01 21:27, PeJot wrote:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

IMO jednak większym obciachem jest jeżdżenie w lajkrach. :-D

a Ty zapewne w bojówkach udajesz komandosa:)

Data: 2014-08-03 07:38:52
Autor: Jacek
kolejny rowerowy obciach
W dniu 2014-08-01 21:27, PeJot pisze:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.
No i co? Czy naprawdę wszystkim już główki obciosano do kształtu sześcianu? Jak do biura, to koniecznie w krawacie, jak na rower to bez koszyka i w "stosownych" ciuchach?
Nie należy mylić prawdy z opinią większości.
Jacek

Data: 2014-08-04 10:10:04
Autor: Crimi
kolejny rowerowy obciach
On 2014-08-01 21:27, PeJot wrote:
Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek,
klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

   pffffff,
   ucz się

Data: 2014-08-04 23:16:19
Autor: __Maciek
kolejny rowerowy obciach
Fri, 01 Aug 2014 21:27:54 +0200 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
napisał:

Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek, klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

LOL. Chyba chciałeś zatrollować. No bo chyba nie piszesz tego na
poważnie?
Rower to sprzęt użytkowy, nie każdy co ma szosówkę, musi być kolarzem.
Jeżeli ktoś czuje się pewnie na szosówce (na mnie (180cm/100kg) i na
warszawskie dziury to zbyt rachityczny rower, wolę MTB), to czemu ma
jej nie używać do użytkowej i rekreacyjnej jazdy?

Data: 2014-08-05 00:27:08
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach

napisał:

> [...]

warszawskie dziury to zbyt rachityczny rower, wolę MTB), to czemu ma
jej nie używać do użytkowej i rekreacyjnej jazdy?

O, nie Dudus nie wsiadzie na kolarzowe.
Dajcie mu damke z kierownica podniesiona do gory.
--
TA

Data: 2014-08-08 00:57:08
Autor: Fozecki
kolejny rowerowy obciach
Ohoho, a to ci dopiero obciach. Rower ma taki, jaki ma. Wiekszym obciachem, chociaż tu prosi się o inne slowo, jest wysmiewanie się z umiejetnosci adaptacji do wlasnych potrzeb. Na szczescie sa tacy ktorzy maja ludzi o ograniczonych umyslach gdzies i robia swoje.
Jedyny wlasciwy wzorzec pedalowania :P

kolejny rowerowy obciach