kolejny rowerowy obciach

Data: 2014-08-04 23:16:19
Autor: __Maciek
kolejny rowerowy obciach
Fri, 01 Aug 2014 21:27:54 +0200 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
napisał:

Czołem. Taki widoczek. Szosóweczka, oponki 1", kierownica baranek, klamkomanetki. I między klamkomanetkami *wiklinowy koszyk na zakupy*.

LOL. Chyba chciałeś zatrollować. No bo chyba nie piszesz tego na
poważnie?
Rower to sprzęt użytkowy, nie każdy co ma szosówkę, musi być kolarzem.
Jeżeli ktoś czuje się pewnie na szosówce (na mnie (180cm/100kg) i na
warszawskie dziury to zbyt rachityczny rower, wolę MTB), to czemu ma
jej nie używać do użytkowej i rekreacyjnej jazdy?

Data: 2014-08-05 00:27:08
Autor: Titus Atomicus
kolejny rowerowy obciach

napisał:

> [...]

warszawskie dziury to zbyt rachityczny rower, wolę MTB), to czemu ma
jej nie używać do użytkowej i rekreacyjnej jazdy?

O, nie Dudus nie wsiadzie na kolarzowe.
Dajcie mu damke z kierownica podniesiona do gory.
--
TA

kolejny rowerowy obciach