kolejny sposób na wałek

Data: 2010-10-24 19:12:31
Autor: moje_przedmioty
kolejny sposób na wałek

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia1ae8$9dm$1usenet.news.interia.pl...
Nie wiem czy to było już na PMS, ale słyszałem, że obecnie
najmodniejszym sposobem na obejście kraty i odpisanie VAT
od zakupu auta i od paliwa jest zrobienie pomocy drogowej :D.

Czyli kupujemy 911 Turbo S koniecznie w kolorze żółtym, do tego
żółtego koguta na dach, po bokach ogromny napis "POMOC DROGOWA"
i gotowe. :D

Oczywiście trzeba mieć pewnie wpis do ewidencji DG gdzie PKD
będzie zawierało tego typu usługi. Jeszcze jakieś drobiazgi:
kanister z benzyną, kanister z olejem napędowym, 5 litrów
płynu do spryskiwacza, komplet kluczy z tesco, strój roboczy,
CB-Radio i gotowe :D

Czy słyszał ktoś już o tym pomyśle?

Nie wiem czy to skuteczne ale jaki to wałek
Wałek to to ze jak ktoś korzysta z auta w firmie to nie może odliczyć Vatu od paliwa bo auto nie spełnia jakichs tam kryteriów.
To jest wg mnie wałek.

Data: 2010-10-25 09:17:24
Autor: glang
kolejny sposób na wałek
Nie wiem czy to skuteczne ale jaki to wałek
Wałek to to ze jak ktoś korzysta z auta w firmie to nie może odliczyć Vatu od paliwa bo auto nie spełnia jakichs tam kryteriów.
To jest wg mnie wałek.

dokładnie masz rację.
przecież niektórzy mając swoją firmę nie wożą ciężarówką węgla czy busem paczek a np sprzedają swoją wiedze - nauczyciele, lekarze itp więc wykonują swoją pracę jeżdżąc służobwym samochodem i ponosząc koszty na firmę

pzdr
GL

Data: 2010-10-25 18:26:25
Autor: Robert_J
kolejny sposób na wałek
Wałek to to ze jak ktoś korzysta z auta w firmie to nie może odliczyć Vatu od paliwa bo auto nie spełnia jakichs tam kryteriów.
To jest wg mnie wałek.

O, nareszcie ktoś zauważył ;-). Mi auto "ciężarowe" jest potrzebne jak, nie przymierzając, papieżowi kutas. A że jeżdżę niemało to cały czas jestem w plecy, bo państwo wychodzi z założenia, że każdy jest złodziejem, i profilaktycznie nie pozwala odliczyć VAT od osobówek ani od paliwa do nich :-). Nikomu nie przyszło do głowy że właśnie takie coś rodzi w obywatelach "przedsiębiorczość" i szukanie sposobów na dochodzenie sprawiedliwości...

Data: 2010-10-26 00:44:36
Autor: P_ablo
kolejny sposób na wałek
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia4b3n$l3m$1news.onet.pl...
Nikomu nie przyszło do głowy że właśnie takie coś rodzi w obywatelach "przedsiębiorczość" i szukanie sposobów na dochodzenie sprawiedliwości...

1 dojdzie sprawiedliwosci a 9 bedzie naduzywac...

--
Picasso

kolejny sposób na wałek