kolejny watek o kaskach i...

Data: 2009-07-27 13:17:48
Autor: zly
kolejny watek o kaskach i...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6862597.html

ja pierdole, moim zdaniem dozywocie. i kastracja co by przypadkiem debil
sie nie rozmnozyl :/ chociaz z drugiej strony  nic nie napisali o jego
stanie zdrowia
--
marcin

Data: 2009-07-27 12:13:56
Autor: Krees
kolejny watek o kaskach i...
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(a):
[...]

A te kaski w tytule wątku to po kiego grzyba? Prowokacja, żeby więcej ludzi tu
zajrzało?

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-27 14:50:27
Autor: dobrov
kolejny watek o kaskach i...
Krees pisze:

A te kaski w tytule wątku to po kiego grzyba? Prowokacja, żeby więcej ludzi tu
zajrzało?

"Jeśli masz tylko młotek - wszystko kojarzy ci się z gwoździem"   :D
Abraham Maslow

Data: 2009-07-27 14:56:45
Autor: zly
kolejny watek o kaskach i...
Dnia Mon, 27 Jul 2009 12:13:56 +0000 (UTC), Krees napisał(a):

A te kaski w tytule wątku to po kiego grzyba? Prowokacja, żeby więcej ludzi tu
zajrzało?

zawsz mozna by podyskutowac przy okazji czy mieli kaski, a jak nie mieli to
co by bylo gdyby mieli...
--
marcin

Data: 2009-07-27 20:43:03
Autor: Krees
kolejny watek o kaskach i...
> [...]

> zajrzało?

zawsz mozna by podyskutowac przy okazji czy mieli kaski,

...czyli kolejny modny flejmik? :)

a jak nie mieli to
co by bylo gdyby mieli...

Przy 160 km/h? Musieliby chyba siedzieć w środku czołgu, żeby wyjść z tego
cało. A wówczas to mogliby mieć na głowach choćby i po kiści bananów ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-28 00:35:48
Autor: WS
kolejny watek o kaskach i...
On 27 Lip, 22:43, "Krees" <krees_wawa.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Przy 160 km/h? Musieliby chyba siedzieć w środku czołgu, żeby wyjść z tego
cało. A wówczas to mogliby mieć na głowach choćby i po kiści bananów ;).

bez przesady
ja zwykle na podstawie opisu prasowego niczego w miare pewnego
stwierdzic nie mozna
zakladajac nawet, ze przed uderzeniem samochod jechal te 160km/h, to
po uderzeniu w stojace samochody wytracil czesc predkosci, moze nawet
calkiem sporo... z jaka predkoscia trafil w rowerzystow juz zupelnie
nie wiadomo

WS

Data: 2009-07-28 08:41:19
Autor: zly
kolejny watek o kaskach i...
Dnia Mon, 27 Jul 2009 20:43:03 +0000 (UTC), Krees napisał(a):

..czyli kolejny modny flejmik? :)

:>

Przy 160 km/h? Musieliby chyba siedzieć w środku czołgu, żeby wyjść z tego
cało.

nie no, 2 z 3 podobno przezylo, choc nie wiadomo w jakim stanie :/

--
marcin

Data: 2009-07-27 13:29:10
Autor: ikov
kolejny watek o kaskach i...
zly pisze:
[...]

zdrowia psychicznego to nigdy nie mial...

kolejny watek o kaskach i...