kolejny wypadek

Data: 2009-07-23 15:43:12
Autor: adam
kolejny wypadek
http://wiadomosci.onet.pl/2013872,452,1,1,item.html

Co za idiota pozwolił im latać bez silnika?

Data: 2009-07-23 17:56:49
Autor: grzech
kolejny wypadek

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h49pdj$iin$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2013872,452,1,1,item.html

Co za idiota pozwolił im latać bez silnika?

Też często latam bez silnika i nie pytam się o pozwolenie. Jest to dla mnie i wszystkich innych pilotów normalne. Dla wszystkich oprócz idiotów.

grzech

Data: 2009-07-23 19:52:15
Autor: Dino
kolejny wypadek
adam napisawszy:
http://wiadomosci.onet.pl/2013872,452,1,1,item.html

Co za idiota pozwolił im latać bez silnika?

Hmmm...
Bez silnika?
Może po prostu pozwoliły na to podstawowe zasady fizyki?
Tych nie zmienisz - nie bądź kiep.

pozdro
Dino

PS. wężykiem, węzykiem...

Data: 2009-07-24 07:41:42
Autor: adam
kolejny wypadek
Może po prostu pozwoliły na to podstawowe zasady fizyki?
Tych nie zmienisz - nie bądź kiep.

Człowiek powinien uczyć się z histrorii.
SPRAWA IKARA cię nie nauczyła?

Data: 2009-07-24 09:54:09
Autor: freewolny
kolejny wypadek

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h4bhiq$buc$1news.onet.pl...
Może po prostu pozwoliły na to podstawowe zasady fizyki?
Tych nie zmienisz - nie bądź kiep.

Człowiek powinien uczyć się z histrorii.
SPRAWA IKARA cię nie nauczyła?

Czytałem raport KBWL z tej katastrofy. Gość nawet niewylaszowany, a instruktor pozwolił mu na lot w TWA (mocna termika).

Damian

Data: 2009-07-24 10:22:03
Autor: Michał Grzelak
kolejny wypadek
freewolny pisze:

Człowiek powinien uczyć się z histrorii.
SPRAWA IKARA cię nie nauczyła?

Czytałem raport KBWL z tej katastrofy. Gość nawet niewylaszowany, a instruktor pozwolił mu na lot w TWA (mocna termika).

Do tego pilot przekroczył warunki użytkowania.
M..M

Data: 2009-07-24 11:49:07
Autor: Jan Werbiński
kolejny wypadek
Użytkownik "Michał Grzelak" <mmgrzelak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4bqv9$kul$1news.dialog.net.pl...
freewolny pisze:

[...]

Bezpośrednią przyczyną był ponoć niepodpisany pedet.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-07-24 13:50:39
Autor: FD
kolejny wypadek
Michał Grzelak pisze:

Do tego pilot przekroczył warunki użytkowania.
M..M

a gdzie był kacap ja sie pytam!

Data: 2009-07-24 14:24:55
Autor: JJR
kolejny wypadek
FD wrote:
a gdzie był kacap ja sie pytam!

A komunikat? A plan lotu?
Rzuca się taki przed siebie i myśli że poleci. A to wcale nie takie
proste...

--
pzdr,
Jędrzej

Brytyjscy naukowcy odkryli że łańcuch DNA kobiety jest bardzo zbliżony do
ludzkiego.
Zwijasz? www.zwijaj.pl

Data: 2009-07-23 20:19:09
Autor: FD
kolejny wypadek
adam pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2013872,452,1,1,item.html

Co za idiota pozwolił im latać bez silnika?

co za idiota dopuscil cie do kompa.....
aaa sam sie dopusciles... to wiele tlumaczy

Data: 2009-07-23 21:57:03
Autor: Jan Werbiński
kolejny wypadek
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4a9nq$eac$1atlantis.news.neostrada.pl...
adam pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2013872,452,1,1,item.html

Co za idiota pozwolił im latać bez silnika?

co za idiota dopuscil cie do kompa.....
aaa sam sie dopusciles... to wiele tlumaczy

Adam, to troll z pl.rec.nurkowanie znany pod pseudo Kolina.
W sumie zabawny, jeżeli przyjmiemy dystans.
W nagłówku jest NNTP-Posting-Host: 208-pra-8.acn.waw.pl

Tym trollem otwieramy oczy niedowiarkom. I to nie jest nasze ostatnie słowo!

Data: 2009-07-24 00:03:18
Autor: Janusz Pabłocki
kolejny wypadek
> Jan Werbiński pisze:
Tym trollem otwieramy oczy niedowiarkom. I to nie jest nasze ostatnie słowo!
To taka nowa świecka tradycja.

--
Janusz

kolejny wypadek