kolejny wyznawca momentum

Data: 2009-10-14 22:34:39
Autor: lorak
kolejny wyznawca momentum
"I don't want the players to set that as a goal. That's not a goal," Jackson told the Los Angeles Times. "The goal is to go through the season in orderly fashion and build momentum to the end of the year."

http://basketball.realgm.com/src_wiretap_archives/62123/20091014/jackson_lakers_arent_aiming_for_73_wins/

Data: 2009-10-15 01:24:55
Autor: sooobi
kolejny wyznawca momentum
On 14 Paź, 22:34, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jax sie nie zna.
Trzeba go tępic albo sprobowac nawrócic

Data: 2009-10-15 13:10:40
Autor: wiLQ
kolejny wyznawca momentum
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

"I don't want the players to set that as a goal. That's not a goal," Jackson told the Los Angeles Times. "The goal is to go through the season in orderly fashion and build momentum to the end of the year."

A pod jaka definicje momentum to podpada? Bo w tym przypadku pierwsze
tlumaczenie jakie mi sie narzuca to "budowanie formy/zgrania".

Jeszcze odnosnie cytatow, tez Jacksona, ale tego z Warriors:
"I'm not a fan of Kobe. I'm not somebody who looks up to him. I'm a
grown man myself. So when I go out there and play the game, I play the
game. I feel like I’m just as good as him."
Nie ma to jak miec zaburzona ocene samego siebie, ale szkoda, ze nie
dodal "a jak zlapie momentum to jest nawet lepszy niz Kobe" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-15 04:23:32
Autor: sooobi
kolejny wyznawca momentum
On 15 Paź, 13:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

A pod jaka definicje momentum to podpada? Bo w tym przypadku pierwsze
tlumaczenie jakie mi sie narzuca to "budowanie formy/zgrania".

A pod jaka definicje podpada momentum ktore tak negujecie?

Data: 2009-10-15 13:44:40
Autor: wiLQ
kolejny wyznawca momentum
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A pod jaka definicje momentum to podpada? Bo w tym przypadku pierwsze
> tlumaczenie jakie mi sie narzuca to "budowanie formy/zgrania".

A pod jaka definicje podpada momentum ktore tak negujecie?

Wydaje mi sie, ze glowny front oporu jest na linii "kilka rzutow czy
dobrych akcji z rzedu i mozesz miec momentum, ktore poprawi Twoja gre". --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-15 05:20:20
Autor: sooobi
kolejny wyznawca momentum
On 15 Paź, 13:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A pod jaka definicje podpada momentum ktore tak negujecie?

Wydaje mi sie, ze glowny front oporu jest na linii "kilka rzutow czy
dobrych akcji z rzedu i mozesz miec momentum, ktore poprawi Twoja gre".

ktore doda Ci pewnosci siebie, ale nie zawsze poprawi to Twoja gre.

Data: 2009-10-15 16:28:24
Autor: wiLQ
kolejny wyznawca momentum

> Wydaje mi sie, ze glowny front oporu jest na linii "kilka rzutow czy
> dobrych akcji z rzedu i mozesz miec momentum, ktore poprawi Twoja gre".

ktore doda Ci pewnosci siebie, ale nie zawsze poprawi to Twoja gre.

Czyli wypowiedz Jaxa ma sie nijak do tego... wlasnie to mialem na mysli.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-15 14:03:53
Autor: Tomasz Radko
kolejny wyznawca momentum
wiLQ pisze:
[...]

To jest raczej "hot hand". "Momentum" w skali makro to pogląd, że jak drużyna jest "w sztosie" i wygrała kilka meczów z rzędu, to zaczyna grać lepiej. "Momentum" w skali mikro - jeżeli drużyna rzuci np. pięć koszów z rzędu to następne będzie się jej zdobywac łatwiej niż przeciwnikowi, bo ma "momentum". I jeżeli przeciwnik odpowie swoimi pięcioma koszami, to boli nie oddanie 10-15 punktów, a utrata "momentum".

O, najbardziej rozpowszechniona definicja, jaką znalazłem:
"a positive or negative change in cognition, affect, physiology, and behavior caused by an event or series of events that will result in a commensurate shift in performance and competitive outcome".

Inna rzecz, że w myśl tej definicji jeżeli ktoś w trakcie meczu połamie ręce i nogi graczom jednej z drużyn (series of events), co w rzeczy samej będzie zmianą fizjologii i behawioru (bo zaczną wyć i wić się z bólu) i wpłynie na poziom gry i zmianę wyniku (trudno jest zdobywać kosze leżąc na parkiecie - lub na noszach) - to mamy do czynienia z momentum.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-15 14:30:56
Autor: lorak
kolejny wyznawca momentum
Tomasz Radko pisze:

[...]

jak to było TRad?
a, już wiem:
krótko - scenariusz "połamać jedną drużynę" jest niezwykle mało realistyczny. rzekłbym - jest infinitezymalny.

Data: 2009-10-15 14:51:45
Autor: Tomasz Radko
kolejny wyznawca momentum
lorak pisze:

[...]

A jakie to ma znaczenie w _semantyce_, gdy dyskutujemy o _definicji_?

pzdr

TRad

Data: 2009-10-16 00:09:16
Autor: eda
[OT] Re: kolejny wyznawca momentum
lorak pisze:

[...]

e-basket upadl na dobre?

Data: 2009-10-16 00:19:46
Autor: lorak
[OT] Re: kolejny wyznawca momentum
eda pisze:
lorak pisze:

[...]

e-basket upadl na dobre?

raczej nie. ale z powodu sporów o to, do kogo należy e-basket tak to obecnie wygląda. jednak podobno sprawa jest już wyjaśniona (czy też bliska tego), więc przynajmniej forum może wkrótce ruszy.

Data: 2009-10-16 00:36:00
Autor: eda
[OT] Re: kolejny wyznawca momentum
lorak pisze:
eda pisze:
lorak pisze:

[...]

[...]

A o co tam chodzi? Kluczowe chyba jest to kto jest wlascicielem domeny...

pozdr
PG

kolejny wyznawca momentum