koleżanka rowerowa

Data: 2010-03-20 15:47:47
Autor: wheel_well
koleżanka rowerowa
Witam,
Szukam we Wrocławiu(okolicy) koleżanki w wieku między 30 a 35 r.ż. chętnej do rowerowych wypadów w Sudety, Karkonosze. Dla osób, które chciałyby z nudów przerobić wątek na matrymionalny zaznaczam, że jestem kobietą i interesuje mnie wyłacznie j.w.

Pozdrawiam!
 wheel_well

Data: 2010-03-20 08:59:57
Autor: sufa
koleżanka rowerowa
On 20 Mar, 16:47, " wheel_well" <wheel_well.SKA...@gazeta.pl> wrote:

że jestem kobietą i interesuje mnie wyłacznie j.w.

Ależ akceptujemy wszystkie opcje i konfiguracje, jest dwudziesty
pierwszy wiek, środek Europy.

Jacek

Data: 2010-03-20 17:37:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
koleżanka rowerowa

że jestem kobietą i interesuje mnie wyłacznie j.w.

Ależ akceptujemy wszystkie opcje i konfiguracje, jest dwudziesty
pierwszy wiek, środek Europy.

Ze zwierzętami też będziesz akceptował głupolu?
Do piekła!
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-20 10:32:58
Autor: Michał Wolff
koleżanka rowerowa
On 20 Mar, 17:37, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Ze zwierzętami też będziesz akceptował głupolu?

Głodnemu chleb na myśli? ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-03-20 18:43:55
Autor: SN .. AP
koleżanka rowerowa

a slyszeliscie ze na giro czy tour de france maja byc zamiast kobitek na dekoracji faceci dajacy dziubki wygranym : D
co 10 tam startujacy jest hykhymm no wiecie.. twuu blee

Data: 2010-03-22 11:35:11
Autor: granat
koleżanka rowerowa
SN .. AP pisze:
a slyszeliscie ze na giro czy tour de france maja byc zamiast kobitek na dekoracji faceci dajacy dziubki wygranym : D
co 10 tam startujacy jest hykhymm no wiecie.. twuu blee

i tak dziala gluchy telefon. jakis pedalek w holandii cos chlapnie a potem ludzie takie pierdoly pisza.

granat

Data: 2010-03-22 13:28:19
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
koleżanka rowerowa
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:43:55 +0100, SN .. AP napisał(a):

a slyszeliscie ze na giro czy tour de france maja byc zamiast kobitek na dekoracji faceci dajacy dziubki wygranym : D
co 10 tam startujacy jest hykhymm no wiecie.. twuu blee

Myślę, że nawet co trzeci. Na każdym rowerze jeden normalny i dwa geje. ;)
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-22 13:37:55
Autor: Coaster
koleżanka rowerowa
Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
[...]

Tridem? ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Data: 2010-03-20 16:49:23
Autor: pianagol[LUB]
koleżanka rowerowa

Użytkownik " wheel_well" <wheel_well.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho2qn3$mrm$1inews.gazeta.pl...
[...]

To pachnie dyskryminacją na tle orientacji seksualnej!!!

:)

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-20 16:53:38
Autor: Wojtas
koleżanka rowerowa
W dniu 2010-03-20 16:47,  wheel_well pisze:

Dla osób, które chciałyby z nudów przerobić wątek na matrymionalny zaznaczam,
że jestem kobietą i interesuje mnie wyłacznie j.w.

Poka fotke.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

I dlatego tak bardzo podziwiam w niewieście męską przedsiębiorczość,
jak i u mężów stałość wypróbowanej wierności.

Data: 2010-03-20 20:15:19
Autor: johnkelly
koleżanka rowerowa
  wheel_well pisze:
[...]

Ale my jesteśmy tolerancyjni...

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-03-20 22:23:43
Autor: kml
koleżanka rowerowa

[...]

Cześć, jestem Wojtek i też mam 12 lat.

Sory musiałem :)

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-22 11:35:57
Autor: granat
koleżanka rowerowa
kml pisze: