kolizja aut jednego własciciela.

Data: 2011-08-01 18:45:18
Autor: raBar-bar
kolizja aut jednego własciciela.

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:j16ibh$gbu$1inews.gazeta.pl...
Witam
Mam dwa auta. Jedno do celów syłobowych drugie prywatne ale ona zarejestrowane są na mnie jako osobe prywatną a do firmy jest  użyczone.
Jeżeli na placu prywatnym spowoduje kolizje, to czy moge uzyskać odszkodowanie z OC jednego auta wobec drugiego ?
Czy ma znaczenie kto kierował ? czy była to droga publiczna czy pole ?
wsparcie w przepisach (potwierdzające odpowiedź Samotnika) - art. 38 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych

raB

Data: 2011-08-02 10:59:12
Autor: Kamil
Dnia Mon, 1 Aug 2011 18:45:18 +0200, raBar-bar napisał(a):

[...]

A "doświadczenie życiowe" Toma N w kolejnym poście :)
I niechaj teraz TU dowiedzie że tak nie było :)

kolizja aut jednego własciciela.