kolizja + nieprzyznanie sie do winy sprawcy

Data: 2010-12-17 20:49:21
Autor: =Marcos=
kolizja + nieprzyznanie sie do winy sprawcy
prosze o pomoc lub moze jakis artykul

Ode mnie niedawno pan kupił samochód. Sytuacja bardzo podobna. Koleś wjechał w tył, policja orzekła jego winę, on się nie przyznał i nie przyjął mandatu, sprawa się ciągnie od 2 miesięcy, auto stoi nienaprawione, a ode mnie kupił starocia, żeby mieć na dojazdy na razie...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-12-17 21:00:37
Autor: bartek

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:iegepi$irt$1inews.gazeta.pl...
[...]

pizzerman
mial 1 m-ce prawojazdy

wlasciciel przyszedl
na poczatku sie przyznal
potem stwierdzil ze nie..bo nie.

a teraz wlasciciel do mnie dzwoni cos krecic chce, zeby cos pokombinowac ma wiele aut chodzi chyba o znizki

chyba go nagram na telefon i do sadu z tym
odrazu wymienkie mu rura i sie przyzna do winy
co wy na to ?

kolizja + nieprzyznanie sie do winy sprawcy