kolizja warszawa

Data: 2010-09-20 21:03:18
Autor: J_K_K
kolizja warszawa

Uzytkownik "ponury" <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:15a0be35-8fe2-4c36-8b50-7f449023d123t11g2000vbc.googlegroups.com...
witam. dzis jadac swa buma mialem mialem kolizje na skrzyzowaniu

Skoro piszesz, to jestes caly, jak maszyna ?

andersa z anielewicza  . puszkarz jadac w strone zoliborza chcial
skrec w  lewo  a jest tam zakaz . ja jadac z tylu jego nie centralnie
ale tak przy osi nie uchronilem sie przed uderzeniem go po jego
manewrze .

Czyli pewnie do Ciebie niezachowanie bezpiecznej odleglosci / predkosci,
a do niego nieuzasadnione gwaltowne hamowanie / zatrzymanie ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-21 10:01:14
Autor: ponury
kolizja warszawa
On 20 Wrz, 21:03, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Uzytkownik "ponury" <vivald...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:15a0be35-8fe2-4c36-8b50-7f449023d123t11g2000vbc.googlegroups.com...

> [...]

Czyli pewnie do Ciebie niezachowanie bezpiecznej odleglosci / predkosci,
a do niego nieuzasadnione gwaltowne hamowanie / zatrzymanie ?

witam . cos takiego bylo ze odleglosc nie ta ale jak ruszylismy spod
swiatel to byl przede mna jakies poltora motoru , i nagle jego skret w
lewo i kolzja .
pzdr ponury bmw k 100

Data: 2010-09-21 22:41:49
Autor: zefir
kolizja warszawa
W dniu 2010-09-21 19:01, ponury pisze:
[...]

Ewidentnie Twoja wina. Nie widzę różnicy pomiędzy tym zdarzeniem a sytuacją, w której gość hamuje bo widzi na jezdni gąsienicę motyla modraszka telejusa i nie chce go rozjechać. Nie zachowałeś odległości i powód jego zatrzymania nie ma nic do rzeczy.

--
pzdr.
zefir

kolizja warszawa