kolizja warszawa

Data: 2010-09-20 23:34:53
Autor: Michał V-R
kolizja warszawa
W dniu 2010-09-20 20:35, ponury pisze:
witam. dzis jadac swa buma mialem mialem kolizje na skrzyzowaniu
andersa z anielewicza  . puszkarz jadac w strone zoliborza chcial
skrec w  lewo  a jest tam zakaz . ja jadac z tylu jego nie centralnie
ale tak przy osi nie uchronilem sie przed uderzeniem go po jego
manewrze . jakos sie udalo nie pacnac na safalt.  policja ponad dwie
godziny ustalala winnego i ustalia ze winny jestem ja prowadzacy
motor . co mnie zdziwilo i powidzialem zeby konczyli bo ja sie nie
zgadzam z tym i do sadu grodzkiego .wiec przekazali sprawe na walicow.
mimo ze puszkarz sie przyznal to klepali wine mnie . malo tego ze on
popelnil wykroczenie i w wyniku tego doszlo do kolizjii to niesteyt
ale winny mailem byc ja . teraz dochodzenie o zobaczymy. ot taka sobie
historia

Jak dla mnie nie zachowales bezpieznego odstepu i jest twoja wina, ze on skrecal to inna sprawa i za to powinien dostac mandat. A co by bylo, gdyby on hamowal awaryjnie, bo mu by cos lub ktos wyskoczylo przed maske? Tez bys w niego wjechal.
Rozumiem, ze jechales bezposrednio za nim

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-21 06:07:16
Autor: jahi
kolizja warszawa
Michał V-R wrote:

[...]

Hamować awaryjnie mógł, skręcać w tym miejscu nie miał prawa. I
tego ponury nie musiał przewidywać, zasada ograniczonego zaufania
teĹĽ ma swoje granice.

Data: 2010-09-21 08:49:18
Autor: Michał V-R
kolizja warszawa
W dniu 2010-09-21 08:07, jahi pisze:

Hamować awaryjnie mógł, skręcać w tym miejscu nie miał prawa. I
tego ponury nie musiał przewidywać, zasada ograniczonego zaufania
teĹĽ ma swoje granice.

ZAufanie azufaniem, co nie zmienia faktu nie zachowania bezpiecznej odleglosci nad poprzedzajacym pojazdem, myale, ze jakby hamowal awaryjnie, to szkody bylyby wieksze. W takich sytuacjach, tak to interpretuja przepisy, skrecajacy moze jedynie mandat dostac, za wykonanie manewru skretu w lewo

Data: 2010-09-21 09:38:21
Autor: J_K_K
kolizja warszawa
Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:i79kh8$l8m$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-09-21 08:07, jahi pisze:

interpretuja przepisy, skrecajacy moze jedynie mandat dostac, za wykonanie manewru skretu w lewo

Gdyby zajechał mu drogę, sytuacja była by inna.

Podobnie jak np. wyprzedzający na podwójnej ciągłej,
popełnia "tylko" wykroczenie, a jadący prawidłowo,
ale uderzający w ww. delikwenta np. w momencie skrętu w lewo
"już" doprowadza do kolizji i z reguły jest uznawany za sprawcę,
bo się nie upewnił o możliwości bezpiecznego skrętu.

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-21 10:22:58
Autor: gildor
kolizja warszawa
jahi pisze:
Michał V-R wrote:
[...]

nie ma nic do rzeczy. bezpośrednią przyczyną kolizji nie był skręt puszki, tylko niezachowanie ostrożności przez ponurego. sprawcą jest ponury, a puszkarz dostanie mandat za złamanie zakazu skrętu.
tyle. sÄ…d niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jesteĹ› sprawcÄ… kolizji.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-09-21 10:25:05
Autor: newrom
kolizja warszawa
On Tue, 21 Sep 2010 10:22:58 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

. s±d niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jeste¶ sprawc± kolizji.

Nie mow hop!
IMO blizej temu to wspolwiny.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-09-21 10:31:49
Autor: gildor
kolizja warszawa
wrote:
. s±d niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jeste¶ sprawc± kolizji.

Nie mow hop!
IMO blizej temu to wspolwiny.

Niestety nie.
Taki ekstremalny przykład: korek, czy raczej powolna jazda aut przy ci±głej, typ wyprzedza sznurek przekraczaj±c przy tym ci±gł±. Droga podporz±dkowana. Sznurek się rozstępuje na chwilę, bo z parkingu czy tam osiedla puszka chce pojechać w lewo. Jak puszczaj±, to jedzie patrz±c tylko w prawo. Wysuwa się, a z lewej wyprzedzaj±cy trafia w puszkę. Winny wł±czaj±cy się do ruchu, mandat 200pln za przekroczenie ci±głej dla drugiego.
Tu podobnie, puszka łamie przepis, ale zapewne wł±czyła przy tym kierunek, ergo, wyprzedzanie/omijanie jedynie z prawej.

Data: 2010-09-21 11:07:53
Autor: newrom
kolizja warszawa
On Tue, 21 Sep 2010 10:31:49 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Niestety nie.

To zalezy od prawnika i PMSa sedziny.

Tu podobnie, puszka łamie przepis, ale zapewne wł±czyła przy tym kierunek, ergo, wyprzedzanie/omijanie jedynie z prawej.

Pod warunkiem ze wlaczyla. Pod warunkeim ze dostatecznie wczesnie
(czyli ze sygnalizowala, a nie potwierdzala fakt wlaczeniem migacza)
itd itp.

pozdr
newrom

Data: 2010-09-21 11:18:47
Autor: gildor
kolizja warszawa
wrote:
Niestety nie.
To zalezy od prawnika i PMSa sedziny.

ja piszę o sytuacji, a nie naci±ganiu prawa czy innych elementach wpływaj±cych na wyroki s±dów (łapówki, kumoterstwo etc).

[...]

jak nie wł±czył(a) (dlaczego "a"?), to jest winny(a). zwykłe zajechanie drogi wychodzi. pod jednym warunkiem, zależy czy paciak był w tyłek, czy w bok. jak w tyłek, to nadal będzie winny ponury, jak w lewy bok, to puszkarz. w takiej sytuacji oczywi¶cie. no tak jest i kuniec. i nie wlepiaj mi tu znuff PMS czy PWM sędziny. sędzina siedzi z tyłu, a ponury nie napisał w któr± cze¶ć sędzi... puszki przywalił.

Data: 2010-09-21 09:54:24
Autor: ponury
kolizja warszawa
On 21 Wrz, 11:18, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
new...@spamcom.com pisze:

> [...]

wlepiaj mi tu znuff PMS czy PWM sędziny. sędzina siedzi z tyłu, a ponury
nie napisał w któr± cze¶ć sędzi... puszki przywalił.

witam.  przepraszam ze teraz odpisuje . uderzylem w lewy bok  puszki
na wysokosci tylnego kola.
pzdr ponury bmw k 100

Data: 2010-09-21 23:54:45
Autor: J_K_K
kolizja warszawa
Użytkownik "ponury" <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9c92a65b-eb89-44a0-bee4-c03d092a7f2cc32g2000vbq.googlegroups.com...
uderzylem w lewy bok  puszki
na wysokosci tylnego kola.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyli, jeżeli skręcał w lewo,
to nie upewnił się, że może.

Nie wyprzedzałe¶
w miejscu niedozwolonym ?
(ci±gła, skrzyżowanie, etc).

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-21 11:40:37
Autor: newrom
kolizja warszawa
On Tue, 21 Sep 2010 11:18:47 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

ja piszę o sytuacji, a nie naci±ganiu prawa czy innych elementach wpływaj±cych na wyroki s±dów (łapówki, kumoterstwo etc).

A material dowodowy masz czy wyssales ?

drogi wychodzi. pod jednym warunkiem, zależy czy paciak był w tyłek, czy

dupa tam. Jak nagle nacisniesz hampel zeby dac nauczke temu za Toba, a
nie bylo zadnego powodu na drodze (typu pies czy cos) to bedzie Twoja
wina chocby Ci do pojazdu wjechal razem z tylnia klapa.
Nie mowie o kombinacji i naginaniu prawa.

wlepiaj mi tu znuff PMS czy PWM sędziny. sędzina siedzi z tyłu, a ponury nie napisał w któr± cze¶ć sędzi... puszki przywalił.

PMS to najwieksza potega swiata prawniczego. To bardzo duze ryzyko go
nie doceniac!

pozdr
newrom

Data: 2010-09-21 11:49:27
Autor: gildor
kolizja warszawa
wrote:
ja piszę o sytuacji, a nie naci±ganiu prawa czy innych elementach wpływaj±cych na wyroki s±dów (łapówki, kumoterstwo etc).

A material dowodowy masz czy wyssales ?

mam wsparcie. pisałem, sędzina siedzi z tyłu.

[...]

a to puszkarz chciał ukarać ponurego? no, to już jakie¶ podprogi zaczynasz czytać w tym niewyraĽnym po¶cie.

Nie mowie o kombinacji i naginaniu prawa.

no popatrz. a ja o czym pisze?

[...]

a PWM to najwieksza potega swiata kobiecego. i piomaya. bardzo duże ryzyko kłócić się wówczas z kobiet±. i piomayem.

Data: 2010-09-21 11:55:42
Autor: newrom
kolizja warszawa
On Tue, 21 Sep 2010 11:49:27 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

mam wsparcie. pisałem, sędzina siedzi z tyłu.

Czym jezdzi ?

a to puszkarz chciał ukarać ponurego? no, to już jakie¶ podprogi zaczynasz czytać w tym niewyraĽnym po¶cie.

Przez anal logie pisalem.

no popatrz. a ja o czym pisze?

Nie mam pojecia!

a PWM to najwieksza potega swiata kobiecego. i piomaya. bardzo duże ryzyko kłócić się wówczas z kobiet±. i piomayem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/PWM

o ktore dokladnie Ci sie rozchodzi ? :)

pozdr
newrom

Data: 2010-09-21 12:07:12
Autor: gildor
kolizja warszawa
wrote:
mam wsparcie. pisałem, sędzina siedzi z tyłu.

Czym jezdzi ?

siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi. i nie chodzi o pobyt w zamkniętym zakładzie karny, w zamian za naci±ganie przepisów PoRD dla dobra dyskusji na PRM (znowu ładny skrócik)

a to puszkarz chciał ukarać ponurego? no, to już jakie¶ podprogi zaczynasz czytać w tym niewyraĽnym po¶cie.

Przez anal logie pisalem.

zostaw j± dla siebie, w takim razie. tak± analogię

no popatrz. a ja o czym pisze?

Nie mam pojecia!

to zapytaj.

a PWM to najwieksza potega swiata kobiecego. i piomaya. bardzo duże ryzyko kłócić się wówczas z kobiet±. i piomayem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/PWM

o ktore dokladnie Ci sie rozchodzi ? :)

o żadn± z powyższych. permanentna w¶cieklizna macicy jest jedna.

Data: 2010-09-21 13:45:19
Autor: newrom
kolizja warszawa
On Tue, 21 Sep 2010 12:07:12 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi.

Siedzi, oki, czyli to nie bedzie enduro, kross ani supermoto.
Czyli pewnie jezdzi scigaczem albo nejkedem. Ale prawie na pewno czyms
asfaltowym.

to zapytaj.

Przeciez i tak nie odpiszesz tylko zaczniej gadac o jakiejs sedzinie
co jezdzi geesem czy cos.

o żadn± z powyższych. permanentna w¶cieklizna macicy jest jedna.

Chyba nie znam, czy Mika ja czesto przywozi na imprezy preclowe ? ;>

pozdr
newrom i gromnica

Data: 2010-09-21 15:16:36
Autor: gildor
kolizja warszawa
wrote:
siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi.

Siedzi, oki, czyli to nie bedzie enduro, kross ani supermoto.
Czyli pewnie jezdzi scigaczem albo nejkedem. Ale prawie na pewno czyms
asfaltowym.

no nie wiem do czego zakwalifikować t± bume k 100. było też napisane, ze nie pacn±ł na asfalt. czy też safalt.

to zapytaj.

Przeciez i tak nie odpiszesz tylko zaczniej gadac o jakiejs sedzinie
co jezdzi geesem czy cos.

hmm..

o żadn± z powyższych. permanentna w¶cieklizna macicy jest jedna.

Chyba nie znam, czy Mika ja czesto przywozi na imprezy preclowe ? ;>

a nie wiem. raz miała. Mikołaj może opowiedzieć.

Data: 2010-09-21 15:34:00
Autor: KJ Siła Słów
kolizja warszawa
gildor pisze:

a nie wiem. raz miała. Mikołaj może opowiedzieć.

gildor, imprezy preclowe od zawsze bawia, ucza i wychowuja.
Ucza miedzy innymi tego ze zabawy miedzy preclami nie sa potem materialem wychowawczym na preclach.

I ja bym tez zwyczaj zachowal.

KJ

Data: 2010-09-21 11:18:50
Autor: de Fresz
kolizja warszawa
On 2010-09-21 11:07:53 +0200, newrom@spamcom.com said:

Pod warunkiem ze wlaczyla. Pod warunkeim ze dostatecznie wczesnie
(czyli ze sygnalizowala, a nie potwierdzala fakt wlaczeniem migacza)
itd itp.

Ale na to trzeba by mieć dobrych ¶wiadków, a znaj±c nasze realia takich nie było, więc klasycznie - słowa jednego kontra słowo drugiego.

de Fresz

Data: 2010-09-21 09:55:22
Autor: ponury
kolizja warszawa
On 21 Wrz, 11:18, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:
On 2010-09-21 11:07:53 +0200, new...@spamcom.com said:

> [...]

Ale na to trzeba by mieć dobrych ¶wiadków, a znaj±c nasze realia takich
nie było, więc klasycznie - słowa jednego kontra słowo drugiego.

witam .tak jestem tylko ja i on bez swiadkow zdarzenai w tym czasie
kamera byla gdzie indziej

pzdr ponury bmw k 100

Data: 2010-09-21 11:19:52
Autor: gildor
kolizja warszawa
de Fresz pisze:
On 2010-09-21 11:07:53 +0200, newrom@spamcom.com said:
[...]

i ¶lady. ¶lady na puszce.

Data: 2010-09-21 11:37:59
Autor: de Fresz
kolizja warszawa
On 2010-09-21 11:19:52 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

No te policmajstry ocenili jak ocenili. Ale oczywi¶cie nie można wykluczać, że to były tempe w... onsacze.

de Fresz

Data: 2010-09-22 08:42:14
Autor: jahi
kolizja warszawa
gildor wrote:

nie ma nic do rzeczy. bezpośrednią przyczyną kolizji nie był
skręt puszki, tylko niezachowanie ostrożności przez ponurego.
sprawcą jest ponury, a puszkarz dostanie mandat za złamanie zakazu
skrÄ™tu.  tyle. sÄ…d niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jesteĹ›
sprawcÄ… kolizji.

Przecież to można interpretować również w drugą stronę. Jak by
nie skręcił to by nie było kolizji. Skręcając w niedozwolonym
miejscu stworzył zagrożenie na drodze w wyniku czego doszło do
kolizji. Poza tym nie upewnił się, że skręcając nie spowoduje
zagrożenia. Jak by zahamował żeby skręcić i punury wjechałby w
bagażnik to OK, wina ponurego, ale on skręcił zajeżdżając mu
drogÄ™ (udrezenie w bok).
Taka jest moja koncepcja i tego się będę trzymał ;)

Data: 2010-09-22 10:54:11
Autor: gildor
kolizja warszawa
jahi pisze:
gildor wrote:
[...]

zagroĹĽenia.

ma obowiązek upewnienia się, czy na pasie, na który chce wjechać, ktoś jedzie. nie jechał. ponury też go nie wyprzedzał. za to jechał zbyt blisko.

Jak by zahamował żeby skręcić i punury wjechałby w
bagażnik to OK, wina ponurego, ale on skręcił zajeżdżając mu
drogÄ™ (udrezenie w bok).

uderzenie w bok było efektem próby ucieczki z niewygodnej sytuacji, a nie faktem, ze ponury jechał lewym pasem lub wyprzedzał. ponury jechał po prostu blisko osi jezdni, co napisał, a i tego nie powinien, gdyż powinien być maksymalnie blisko prawej krawędzi jezdni. wiec i to go pogrążyło.
przyjął złą linię obrony. mógł mówić, że wyprzedzał.
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=warszawa,+anielewicza&Submit=Szukaj&long=20.9988149&lat=52.2491422&type=2&scale=1b&svActive=false
to skrzyżowanie ze światłami, nic mu nie zabraniało. nawet przerywana tam jest.

Taka jest moja koncepcja i tego się będę trzymał ;)

ale niestety błędna.