kolizja warszawa

Data: 2010-09-21 10:29:56
Autor: JK
kolizja warszawa
Uzytkownik "ponury" <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:15a0be35-8fe2-4c36-8b50-7f449023d123t11g2000vbc.googlegroups.com...
witam. dzis jadac swa buma mialem mialem kolizje na skrzyzowaniu
andersa z anielewicza  . puszkarz jadac w strone zoliborza chcial
skrec w  lewo  a jest tam zakaz . ja jadac z tylu jego nie centralnie
ale tak przy osi nie uchronilem sie przed uderzeniem go
ustalia ze winny jestem ja prowadzacy motor . co mnie zdziwilo

Witam
Odpusc sobie walke.
Piszesz o dwóch róznych sprawach:
1. niestosowanie sie do zakazu skretu przez taksiarza - mandat dla taksiarza
2. niezachowanie nalezytej ostroznosci i odleglosci od poprzedajacego pojazu - mandat niestety Ty

Masz obowiazek zachowac odleglosc o pojazdu poprzedzajacego.
To tak jak z nietrzezwym prowadzacym - uczestnictwo takiego klienta np. w kolizji (przy braku jego winy) nie zdejmuje winy ze sprawcy...

Pozdrawiam - JK

Data: 2010-09-21 15:54:32
Autor: Monster
kolizja warszawa
W dniu 2010-09-21 10:29, JK pisze:

Witam
Odpusc sobie walke.
Piszesz o dwĂłch rĂłznych sprawach:
[...]

Kolina, gdzie to analfabeto skopiowałeś?

--
Tomek
BMW R1100S

kolizja warszawa