[cross]kolizja - zbite lusterko

Data: 2015-03-21 19:55:54
Autor: ZIWK
[cross]kolizja - zbite lusterko
W dniu 2015-03-21 o 18:47, Mruk pisze:

Dwa samochody jadą wąską droga. Zbliżają się do siebie. Gdy są na swojej
wysokości w jednym z pojazdów odpada lusterko. W drugim nie ma śladu aby
doszło do kolizji.

1. Czy fizycznie jest możliwe aby uszkodzenia były tylko w jednym
pojeździe ?
Możliwe - zależy od konstrukcji, niezbędnej siły do złożenia, czynnika losowego...

2. Jak Wasze doświadczenie? (współwina? wina którego ?) - niestety w
jednym było 5 osób (uszkodzone lusterko) a w drugim tylko kierowca. Mamy
zatem 5 świadków twierdzących że kierownik konkurencyjnego auta akurat
jechał w stronę tego pojazdu (z rozbitym lusterkiem) i doprowadził do
zbicia, a następnie uciekł z miejsca zdarzenia (bo nie zauważył zepsucia).
Troszkę inna sytuacja - łeb omijał korek na podwójnej ciągłej i wrąbał się na mój pas (jadąc z przeciwka)...
straty: u mnie lusterko się złożyło :)
u niego - rozsiało w częściach po okolicy.
próbował wmówić Mi winę - bo nie ustąpiłem Jaśniechamowi jadąc znacznie mniej prestiżowym samochodem o znikomej wartości, ale gdy zacząłem robić zdjęcia (komórką) odpuścił i odjechał.

[cross]kolizja - zbite lusterko