[OT] k蟪ka z z眀kami do przyspawania

Data: 2014-03-31 13:52:19
Autor: masti
[OT] k蟪ka z z眀kami do przyspawania
Dnia pi臋knego Mon, 31 Mar 2014 15:29:17 +0200 osobnik zwany tusk, donald
tusk napisa艂:

widzia艂 Kto艣 mo偶e gdzies na allegro takie k贸艂ka z metalu z z膮bkami,
kt贸re przyspawane do dw贸ch p艂askownik贸w i skr臋cone 艣rub膮 b臋d臋
uniemo偶liwia艂y obr贸t?

taka?
http://www.rowerystylowe.pl/p-444/nakretka-na-os-tarcza-zebata-rozne-
rozmiary

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-03-31 16:02:24
Autor: tusk, donald tusk
[OT] k贸鲁ka z z卤bkami do przyspawania
dzi臋ki, co艣 w tym stylu tylko wi臋ksze, jak w mocowaniach do anten satelitarnych, potrzebne tylko te k贸艂eczka, 偶eby mo偶na je by艂o przyspawa膰...

[OT] k蟪ka z z眀kami do przyspawania