ko³o dwumasowe

Data: 2010-04-12 22:58:52
Autor: maniek
ko³o dwumasowe
Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,mia³y ju¿ ko³a dwumasowe?

Data: 2010-04-13 09:07:46
Autor: Vlad The Ripper
ko³o dwumasowe

U¿ytkownik "maniek" <manix-76@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7d96fd17-2e72-4fff-a024-4b919efac8a9j21g2000yqh.googlegroups.com...
Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,mia³y ju¿ ko³a dwumasowe?

Stosowali silniki AHH i AHU o tej mocy. AHU nie mia³ dwumasy, co do AHH (starsza konstrukcja) nie jestem pewien, ale prawdopodobnie te¿ nie.

Data: 2010-04-13 01:19:32
Autor: maniek
ko³o dwumasowe
On 13 Kwi, 09:07, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "maniek" <manix...@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:7d96fd17-2e72-4fff-a024-4b919efac8a9j21g2000yqh.googlegroups.com...
Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,mia³y ju¿ ko³a dwumasowe?

Stosowali silniki AHH i AHU o tej mocy. AHU nie mia³ dwumasy, co do AHH
(starsza konstrukcja) nie jestem pewien, ale prawdopodobnie te¿ nie.

Ok.dzieki,mam silnik AHU

Data: 2010-04-13 11:19:58
Autor: Olek
ko³o dwumasowe
On 2010-04-13 07:58, maniek wrote:
Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,mia³y ju¿ ko³a dwumasowe?

za ma³y silnik na dwumas :)

Data: 2010-04-13 11:22:15
Autor: krzysiek82
ko³o dwumasowe