koło w śniegu a kontrolka ABS

Data: 2010-12-03 16:27:51
Autor: MariuszM
koło w śniegu a kontrolka ABS
W dniu 3-12-2010 10:38, AKow pisze:

Czy ABS może wariować w takim przypadku? Jeśli tak, to dlaczego?

Ja dawno temu we Fordzie miałem taką samą przypadłość.
Przyczyną była złączka od czujnika ABS - na skutek soli i wody czujnik przestał być widoczny dla układu, więc ABS się wyłączał. Konieczne było rozłączenie złączki i ponowne jej spięcie - ale to pomagało na krótki czas.
Zrobiłem taki patent: kupiłem miedzianą maść poprawiającą przewodzenie, nasmarowałem. Uciąłem kawałek starej dętki rowerowej (tak ze 6 cm), założyłem na przewód, kostkę spiąłem, nasunąłem dętkę i po dwóch stronach ścisnąłem opaską samozaciskową. Pomogło.

Tak sobie teraz pomyślałem, że zamiast dętki można użyć prezerwatywy;-)

M.

koło w śniegu a kontrolka ABS