kolor skóry w PS

Data: 2009-08-23 19:06:40
Autor: Rafal
kolor skóry w PS
Witajcie,
Od trzech dni siedze w googlach i staram sie znalezc jakiegos fajnego tutoriala dla PSa, w ktorym ukazane jest jak uzyskac takie zlote zabarwienie skory modelek typu ckm czy playboy. Wszyscy mysle wiedza o co mi chodzi wiec nie podaje linkow do przykladow. Moze zle szukam a moze w złych miejscach lecz nic nie wygooglowalem.
Bede wdzieczny za jakis link.

Jestem poczatkujacym w PSie wiec prosze o wyrozumialosc...

Pozdrawiam,
Rafal __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4359 (20090822) __________

Data: 2009-08-23 21:21:48
Autor: Dariusz Zygmunt
kolor sk?ry w PS
W niedziela, 23 sierpnia 2009 19:06, Rafal wyraził następujacą opinię:

Od trzech dni siedze w googlach i staram sie znalezc jakiegos fajnego
tutoriala dla PSa, w ktorym ukazane jest jak uzyskac takie zlote
zabarwienie skory modelek typu ckm czy playboy.
 Jeśli chcesz to uzyskać na fotografii to złota blenda i ogólnie ciepłe oświetlenie ...
Wszyscy mysle wiedza o co
mi chodzi wiec nie podaje linkow do przykladow. Moze zle szukam a moze w
złych miejscach lecz nic nie wygooglowalem.
 .... a jeśli w PS to tak, stanowczo szukasz w złych miejscach  ;-)  pl.rec.foto.cyfrowa  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-08-23 23:46:14
Autor: PeKlesyk
kolor sk?ry w PS
... a jeśli w PS to tak, stanowczo szukasz w złych miejscach  ;-)

pl.rec.foto.cyfrowa

lepiej pl.comp.dtp

PMK

Data: 2009-08-24 13:26:42
Autor: Rafal
kolor sk?ry w PS
Użytkownik "PeKlesyk" <gruszka@wierzbie.pl> napisał w wiadomości news:h6sdup$lje$1nemesis.news.neostrada.pl...
... a jeśli w PS to tak, stanowczo szukasz w złych miejscach  ;-)

pl.rec.foto.cyfrowa

lepiej pl.comp.dtp

PMK

Dziękuję, zapytam tam.