kolor świecy

Data: 2011-12-04 01:43:15
Autor: Arek Częstochowa
kolor świecy
Odkręciłem ostatnio świecę mojego wysilonego dwusuwa i zobaczyłem, że
po jednej stronie izolator jest kawowy, w środku bialutki, a po
drugiej stronie, od dolotu mieszanki zielony. Co to oznacza?
Dodatkowo zauważyłem odstrzelony kawałeczek porcelany na izolatorze.
pzdr
Walter

Data: 2011-12-04 12:12:21
Autor: Johnny
kolor świecy
Użytkownik "Arek Często-chowa"  ale bedzie musiał wyskoczyć:

Odkręciłem ostatnio świecę mojego wysilonego dwusuwa i zobaczyłem, że
po jednej stronie izolator jest kawowy, w środku bialutki, a po
drugiej stronie, od dolotu mieszanki zielony. Co to oznacza?

-50 w portfelu ;-(

zdroofka Johnny

kolor świecy